Агенция "Ройтерс" пусна серия от няколко интересни фотоса, които проследяват пътя на автомобилите "Форд Фиеста" от германския град Кьолн, където се произвеждат, до холандското пристанище Влисинген.
Агенция "Ройтерс" пусна серия от няколко интересни фотоса, които проследяват пътя на автомобилите "Форд Фиеста" от Германия, където се произвеждат, до холандското пристанище. Всеки "Форд Фиеста", предназначен за европейския пазар, тръгва от завода на "Форд" в Кьолн. Доскоро "Фиеста" се правеше и във Валенсия (Испания), но производството там беше прекратено. "Форд" отваря завод в германския град Кьолн през 1933 година. "Фиеста" се прави там от 1979 година. В момента на ден от завода излизат 1650 нови фиести, като сглобяването на един автомобил отнема приблизително 13 часа. 90% от произведените в Кьолн автомобили са за износ, като достигат до 60 страни, включително Австралия, Нова Зеландия и Таити. С влакове и автовози колите поемат към страните от Западна и Източна Европа. Не малко автомобили обаче пътуват по вода. На снимката горната палуба на транспортния кораб "Тосса", която чака да бъде натоварена с нови автомобили "Форд Фиеста". Момент от товаренето на автомобилите. Целият товар е на борда. Капитанът на "Тосса" Бено фон Ойен се сбогува със своята четиримесечна дъщеря на пристанището в Кьолн. Превозването на автомобилите става по река Рейн, един от основните транспортни коридори в Европа. Поглед към палубата на "Тосса" от капитанския мостик след залез. Корабът с автомобилите минава през водната врата край холандския град Крамер. Крайната спирка на "Тосса" е холандското пристанище Влисинген на Северно море, от където колите ще продължат с други кораби към клиенти във Великобритания и скандинавските страни. Част от тях остават в Холандия, за да покрият нуждите на местния пазар.