Техническият музей в Зинсхайм, Германия има уникална колекция от автомобили. Сред тях има електромобили на 115 години, кола, с двигател на самолет и истински уникати.
Тези два оригинални електромобила Columbia от 1900 год. с мощност от 3 киловата са били собственост на известната династия Рокфелер от Ню Йорк. Автомобилите никога не са ремонтирани и винаги са били в движение. Някогашните батерии, позволяващи тричасов пробег, са сменени с нови съвременни. Снимките се публикуват в тази фотогалерия с писмено разрешение от Техническия музей в гр. Зинсхайм / ФРГ Brutus, 1917 год. , между 500 и 750 к.с. .... ....с двигател от самолет ... 46000 куб.см. (46 л.) , между 500 и 750 к.с. Duesenberg Sedan от 1934 год. с осемцилиндров 9500 куб.см. двигател с 350 к.с. мощност. Между 1921 г. и 1936 г. са произведени 1000 броя, от които днес съществуват около 250 екземпляра. С тогавашната си цена от $20 хил. това е бил най-скъпият и най-престижният автомобил в САЩ, чийто клиенти са били някогашните американски знаменитости. В днешно време такива автомобили струват милиони. В зависимост от методологията за изчисляване на инфлацията $20 хил. от 1934 год. се равняват на сегашни от $300 хил. до $2 млн. Повече информация относно методологиите за изчисляване на сегашната стойност на долари от миналото може да намерите на http://www.measuringworth.com/ От това красиво Bugatti 57 Ventoux от 1935 год. с 3257 куб.см. осемцилиндров двигател с мощност от 135 к.с. са произведени 725 броя. Създадените през 1930-те години екземпляри на Bugatti са останали в историята като най-престижните автомобили за всички времена и в днешно време са едни от най-скъпите олдтаймери. От този триосов Mercedes-Benz G4 от 1937 год. с 5252 куб.см. осемцилиндров редови двигател с мощност от 115 к.с. , тежащ 3.5 тона и развиващ максимална скорост от 67 км./ч. са произведени общо 57 броя, от които днес същестуват три екземпляра. Използван е за развозване на генерали в полеви условия. Бенито Мусолини и генерал Франко също са получили като подарък такъв атомобил. Освен изложеният тук експонат, друг се намира в испанската кралска колекция в Мадрид, а третият в Холивуд, където е сниман във комедията "Hogan''s Heroes" . Бронирана лимузина Mercedes W150/770K (известна още като "Голям Мерцедес" ) от 1943 год. с 7600 куб.см. осемцилиндров двигател с мощност от 230 к.с. Произведени се били само 10 броя, от които днес същестуват три екземпляра. Изложеният автомобил е бил ползван от Хайнрих Химлер. Кабрио версията на "Големия Мерцедес" Също със стабилна броня както в подовата и странична част, така и…. … в трипластовите стъкла. Когато Хитлер се е возил изправен с вдигната дясна ръка, бронята му е осигурявала защита само до кръста. Фактура за "Голям Мерцедес" с цена от 25 хил. райхсмарки, изпратена до: "Господин райхскацлер Адолф Хитлер, гр. Берлин, Райхсканцлерство" .... за доставен на 2.6.1933 година на собствен ход, модел "Голям Мерцедес" с компресор ! , 1 кардан, номер на шаси 35230 с 7.7 л. 8 цил. Мерцедес мотор номер: 35230 , вкл. 1 сглобена 7 местна каросерия, вкл. всички принадлежности, неопаковани, франко Берлин" . Годишната заплата на куриер по това време е била около 400 райхсмарки. Този в момента нереставриран Майбах от луксозен представителен автомобил в тежките години след войната…. …. е преправен на мобилен банцинг, с който…. ….. собственикът е изкарвал хляба си до 1986 год. Ferrari 342 America, 1953 год. , 12 цилиндъра, 4100 куб.см. , 240 к.с. , произведени едва шест броя. Все още може да развива 200 км./ч. Mercedes Benz 300 SL Flügeltürer (крилати врати), 1955 год. , 2996 куб.см. , 215 к.с. , произведени общо 1300 броя, повечето от коитo са били продадени в САЩ, където са се намирали платежоспособните купувачи. Стандартната версия е била в сребърно, а всяка друга боя…. … е била екстра и с доплащане. В днешно време голяма част от 300 SL Flügeltürer, известен като "спортен автомобил на столетието" са се завърнали в Континентална Европа. Messerschmitt KR 200 от 1955 год. с 191 куб.см. едноцилиндров двигател с 10 к.с. мощност е разработен през 1948 год. от самолетния конструктор Фритц Фенд. С цената си от 2700 дойчмарки Messerschmitt KR 200 е бил предвиден за клиенти с ниски доходи. Тандемът, в който пътниците седят един зад друг е бил задвижван от двутактов двигател с въздушно охлаждане. Въпреки добрите технически характеристики продажбите са били незадоволителни…. …защото клиентите във ФРГ вече са искали автомобили с дълъг преден капак и голям багажник отзад. Едноцилиндровият Zündapp Janus 250, 1958 год. , 248 куб.см. , 14 к.с. е кръстен на двуглавия древноргръцки бог Янус. Запомнен е с факта, че предницата и задницата са почти идентични, няма странични врати, а се влиза от предния и задния капак, както и предната и задната седалки са гръб-в-гръб, пасажерите на предната гледат в посока на движението, а тези на задната гледат назад. Сам човек може да се излегне на задната седалка и обръщайки глава да гледа напред. За много хора днес това е един от най-странните автомобили произвеждани някога в Германия! Снимките се публикуват в тази фотогалерия с писмено разрешение от Техническия музей в гр. Зинсхайм / ФРГ