Томи Хилфигър предастви есенната си колекция на Седмицата на модата в Ню Йорк. Дрехите са вдъхновени от пътешествията с на круизни кораби през 40-те години - "ерата, когато хората са се обличали луксозно, за да пътуват", сподели дизайнерът. Затова и подиумът бе разположен сред подобие на корабна палуба, с димящи комини и всякакви морски асоциации. По-рано през седмицата Хилфигър обяви, че се присъединява към новата тенденция да представя колекциите си в сезона, за който са предназначени с възможността да бъдат закупени веднага след шоуто. Той ще започне от септември с линия, създадена съвместно с лицето на марката - суперомоделът Джиджи Хадид. В тон с тази практика - предизвикана от светкавичността на "Инстаграм" и други социални мрежи, благодарение на които моделите "остаряват", преди да са стигнали магазините - Хилфигър бе разположил специална "Инстаграм ложа" на "палубата" на кораба си. В нея седяха специалните гости на дефилето, окуражавани да споделят снимки в социалните мрежи с хаштага #TommyFall16.