За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Още по темата
Последни галерии

Фотогалерия: С авторетросалон в аванс започнаха проявите за Деня на София

Фотогалерия: Как птиците танцуват в небето над Снетишам

Митев
Рейтинг: 785 НеутралноБраво на това пристанище - има си щатен фотограф, чиито снимки криво-ляво стават за публикуване даже в любителската галерия на Дневник!
Long One
Рейтинг: 785 НеутралноМного яко.
"We dance like marionettes, Swaying to the symphony... Of destruction"Vonegat
Рейтинг: 1316 НеутралноКакво странно име...!
Мога да преглътна грубата сила, но грубият разум е нещо непоносимо.Как ще си кръстиш детето Пристанище Бургас...?
Vonegat
Рейтинг: 1316 Неутрално...но ветрохода е приказен!
Мога да преглътна грубата сила, но грубият разум е нещо непоносимо.Zayo Cicin
Рейтинг: 3411 НеутралноПътешествие с ветроход! Истинска мечта!
I 💜 Leka Borislavovnanqkoga_nqkude
Рейтинг: 564 ЛюбопитноА прави ли круизи? Изглежда много изтупан на фона на бойните кораби. Красив ветроход!
"Силата е във вътрешният мир, не в гнева."pariah
Рейтинг: 683 НеутралноБ@ти якото!
- A witty saying proves nothing. Voltaireеко
Рейтинг: 8 НеутралноГоляма машина, чудо!
sbk
Рейтинг: 217 НеутралноКрасота!
Tademan
Рейтинг: 964 ВеселоНаложило се да пропуснат Турция и за компенсация ги забили в Бургас, дано да им хареса и да повторят. Ще проличи дали наистина Бургас е станал красив град. При повторение ще аплодирам бурно!
Митев
Рейтинг: 785 ВеселоДо коментар [#10] от "Tademan":
Няма начин да не се впечатлят. Гордостта на Бургас - неописуемо красивата гледка към моста от уникалната тераса и островЪТ в далечината са нещо невиждано дори и от най-страстните морски пътешественици!... Къде ти в средиземноморските пристанища мостове, острови и гледки изобщо, камо ли като тази
bcbg
Рейтинг: 217 НеутралноНе е най големия пътнически ветроход, това е сигурно. И двата Club Med, 1 и 2 са много по големи. spv=2&biw=1455&bih=701&source=lnms& ;tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiI5bvrs-jMAhWIKc AKHQ3HB-IQ_AUIBygB
https://www.google.fr/search?q=club+med+ship&e
Може би в категорията клипър е най големия.
citoyen
Рейтинг: 681 НеутралноКаква изящност по сравнение със съвременните ''плаващи жилищни блокове'' ! Екстрите са доста различни но усещането е незабравимо.
1gmbh1
Рейтинг: 151 НеутралноМечта! Изящен ветроход.
Bedtime for Democracy
Рейтинг: 322 НеутралноДо коментар [#12] от "bcbg":
Pure Chewing SatisfactionClub Med 2 is a five-masted computer-controlled sailing ship owned and operated by Club Med and operated as a cruise ship. It combines the power of seven computer-operated sails with more traditional diesel-electric power, having four diesel generators that power two electric motors.
Митев
Рейтинг: 785 ВеселоДо коментар [#15] от "serpico":
Те затова така и няма да направят снимка с платната
bcbg
Рейтинг: 217 НеутралноДо коментар [#15] от "serpico":
Всички ветроходи имат дизелови мотори днес. Всички маневри се правят с това, всеки път когато вятъра е неподходящ или отсъстващ ветрохода се придвижва с мотор. То и няма как, един круиз се прави по програма, не можеш да разкарваш туристи без да си способен да им дадеш точни дати за пристигане (и тръгване за следващите)
Bedtime for Democracy
Рейтинг: 322 ВеселоДо коментар [#17] от "bcbg":
Pure Chewing Satisfactionзначи са нещо като хибриди не точно ветроходи
ikar_01
Рейтинг: 681 НеутралноКрасавец, направо е готов да полети.
bcbg
Рейтинг: 217 НеутралноДо коментар [#15] от "serpico":
Доколкото знам, даже и за малките яхти маневрите в пристанищата е задължително да се правят с мотор. А и благодарение на мотора има електичество, без това нито кухня, нито осветление и модерна навигация не са възможни. Колкото и да е странно и нелогично, чувал съм от запознати че днес навигацията с вятър струва по скъпо от тази с мотор. Според мен фирмите използват това като аргумент за реклама и маркетинг, но със сигурност моторите помагат яко. Погледнах за този : има два мотора Катерпилар по 16 цилиндъра.
Bedtime for Democracy
Рейтинг: 322 НеутралноДо коментар [#20] от "bcbg":
Pure Chewing Satisfactionмерси за инфото, не се бях замислял. Все пак живея далече от море и кораби
serafin
Рейтинг: 426 НеутралноКрасота!
Ако искаш нещо да НЕ бъде свършено създай комисияИ майсторство на екипажа!
Никак не е лесно да се плава под платна, независимо колко механични, електрически и електронни джаджи помагат!
dissident
Рейтинг: 375 НеутралноКрасота, бургазлии ще изпуснат много, ако не отидат да го видят.
dissident
Рейтинг: 375 НеутралноЯвно, размириците в Турция са причината. По план не посещава български пристанища.
Само 227 пътници превозва, за които се грижи екипаж от 106.
bat_plamen
Рейтинг: 3776 ВеселоКрасавец-
Хитрата Сврака
Рейтинг: 2187 Разстроено"пропуска предварително планираните за посещение турски пристанища"
СВЕТЪТ Е ГОЛЯМ, И ОТВСЯКЪДЕ ДЕБНАТ... КОПЕЙКИ!!!Това казва много. Турция - атентати, авторитарен режим и много мигранти - туризмът се свива драстично, още повече след конфликта с Русия...
historama
Рейтинг: 635 Неутрално[quote#10:"Tademan"]Ще проличи дали наистина Бургас е станал красив град. [/quote]
По принцип всеки един морски град трябва да е красив, и дори в големите градове има някаква романтика - достатъчно е да има гледка към морето и пристанището. Бургас не може да е специална спирка за круизните програми като Истанбул, Марсилия, Ница, Венеция, а на Черно море Констанца, Несебър, Варна, но с новото си пътническо пристанище и една екскурзия до Созопол - защо не?
historama
Рейтинг: 635 Неутрално[quote#20:"bcbg"]Колкото и да е странно и нелогично, чувал съм от запознати че днес навигацията с вятър струва по скъпо от тази с мотор.[/quote]
Ами само заради управлението на платната екипажа вероятно поне се удвоява, което означава кабини, заплати, командировъчни.
Tademan
Рейтинг: 964 РазстроеноДо коментар [#27] от "historama":
'Щото на Несебър и Варна нЕкои хора са им таковали таковата - само по слухове...