Колекцията, акцентирана от флуоресцентен грим и найлонови аксесоари за глава, е "най-личното му произведение за марката" до момента.
Докато "Версаче", "Армани" и другите големи марки представиха тежки вечерни колекции на парижката седмица на висшата мода, Джон Галиано се върна към присъщата си ексцентричност с Maison Margiela. Колекцията, акцентирана от флуоресцентен грим и найлонови аксесоари за глава, е "най-личното му произведение за марката" до момента. Галиано е творчески директор на Maison Margiela от 2014 г., където попадна след като беше уволнен от "Диор" покрай свои антисемитски коментари. Ревюто изобилства от препратки към клубната култура на 80-те, но и типичните за Галиано исторически костюми Едновременно с това дизайнерът препраща и към моменти от историята на Maison Margiela, като това спортно червено яке, покрито с прозрачен латекс. От времето си в Диор, когато прави дрехи, вдъхновени от живота на бездомните, Галиано заимства идеята за изрисуваните лица на моделите. Размазано червило, една от емблемите на дизайнера. Мартин Марджела, основателят на Margiela, който продава бизнеса си на Ренцо Росо, бе сред присъстващите на ревюто.