Завидната популярност на Кендъл Дженър в социалните мрежи помогна през тази година приходите ѝ да скочат със 150% от миналогодишните 4 млн. долара и да я поставят под №3 в класацията за най-печелившите топмодели на света на списание "Форбс".
Завидната популярност на Кендъл Дженър в социалните мрежи помогна през тази година приходите ѝ да скочат със 150% от миналогодишните 4 млн. долара и да я поставят под №3 в класацията за най-печелившите топмодели на света на списание "Форбс". Значението на присъствието в интернет си личи и от това, че водещите 20 модела имат почти 200 милиона последователи само в Instagram. 20-годишната американка е спечелила 10 милиона долара благодарение на договори с Еstee Lauder, Calvin Klein, Mango, Penshoppe, Fendi, Marc Jacobs, Karl Lagerfeld и Topshop.
Никоя друга от световно известните красавици не е успяла да отбележи такъв скок.За първи път Дженър се появява в телевизията в шоуто Keeping Up with the Kardashians.
Кендъл е част от нововъзникналото модно движение "Social Media Modelling" от Harper's Bazaar и "ерата на Instagirl" от Vogue.Кендъл е родена в Лос Анджелис, Калифорния в семейството на бившия олимпийски десетобоец Брус Дженър (сега Кейтлин Дженър) и телевизионната личност Крис Дженър.
Тя има по-малка сестра, Кайли и още осем роднини. От страна на баща си, Кендъл е полу-сестра на Бърт Дженър, Кейси Дженър, Брандън Дженър и Сам Дженър. От страна на майка си, тя е полу-сестра на Кортни, Ким, Клои и Роб Кардашиян.Кендъл посещава училище Sierra Canyon, като преминава в домашно обучение заедно със сестра си Кайли. Моделът завърша училище през 2014. Първата работа на Кендъл като модел е в кампанията на Rocker Babes With A Twist за Forever 21 през декември 2009 и януари 2010. Тя е включена в Teen Vogue Snapshot на 19 април 2010.
До края на 2012 Дженър е била на корицата на American Cheerleader, Teen Prom, Looks, Raine, GenLux, Flavour Magazine, GoGirl и австралийското Miss Vogue.През септември 2014 позира в Ню Йорк за Donna Karan, Diane Von Furstenberg, Tommy Hilfiger и Marc Jacobs, в Милано за Fendi, Ports 1961, Bottega Veneta, Pucci и Dolce & Gabbana и в Париж за Sonia Rykiel, Balmain, Givenchy и Chanel.
Дженър участва в тематично събитие за Chanel заедно с Жизел Бюндхен и Кара Делевин.
На 15 ноември 2014 е обявена за новото лице на Estée Lauder.В рамките на три дни след обявяването, акаунта на кампанията инстаграм придоби 50 000 нови последователи.На 26 ноември 2014 е добавена в списъка топ 50 на моделите и е поставена на номер едно в списъка им в социалните мрежи: Дженър се класира под номер 1 като най-следваният модел във фейсбук и инстаграм и под номер 2 като най-следваният модел в туитър след Тайра Банкс.
През декември 2014 Кендъл е обявена за втория най-търсен модел в гугъл в света.През януари 2015 Дженър е на корицата на индонезийското Maire Claire.
През януари е включена в кампания на Карл Лагерфелд и в шоу на Chanel за седмицата на модата в Париж. Кендъл е позирала с есенно-зимната колекция на седмицата на модата в Ню Йорк, Лондон, Милано и Париж.
През март 2015 тя подписа договор и стана новото лице на Calvin Klein Jeans.
През май Кендъл е обявена за новото лице на Penshoppe и участва в кампанията за очила на Карл Лагерфелд.
През юни носи пет различни тоалета, докато позира на модното шоу Dosso Dossi в Анталия, Турция и се появи на корицата на китайското Vogue заедно с актьора Крис Ву.През септември 2015 Дженър е на корицата на списание Vogue в Япония и Франция и позира в Ню Йорк за Живанши Диан фон Фюрстенберг, Марк Йакобс и Майкъл Корс.
Джон Пфайфър резервира място на Кендъл в шоуто на Виктория Сикрет за 3 ноември 2015. Шоуто е записано в 69th Regiment Armory в Ню Йорк. Дженър заснема фотосесия по мотиви на "Алиса в страната на чудесата".
През декември Кендъл снима няколко рекламни клипове за календар на списание LOVE и за корицата на януарския брой на бразилското издание на списание Vogue за 2016.Дженър пуска два лака за нокти - All Kendall-ed up и Kendall on the Katwalk. Сестрите Дженър печелят 100 000 долара за всеки един от техните лакове. На 15 ноември 2012 сестрите Дженър представят колекцията Kendall & Kylie, която стартира през февруари 2013.
През юли 2013 сестрите Дженър представят линия бижута, чанти и обувки.
На 13 октомври 2014 списание Time обявява сестрите Дженър за две от най-влиятелните тийнейджърки през 2014, заради своето значително влияние сред тийнейджърите в социалните мрежи.
През септември 2015 Кендъл и сестрите ѝ издават личен блог с платени приложения с абонаменти.През същия месец моделът се класира на номер 16 в списъка на Forbes за 2015 за топ печеливши модели с годишен доход от 4 милиона долара. Кендъл прави свой акаунт в eBay, където наддава за стари дрехи, с цел да събере пари за детската болница в Лос Анджелис. Тя и сестрите ѝ използват сайта, за да съберат пари за благотворителност през 2013.
На 10 ноември 2013 е обявена благотворителна разпродажба от семейството й и . събраните средства са дарени на "Сподели нашата сила: Не на детския глад" и на фондацията Greater Los Angeles Fisher House.