Специални събития и "частни" ревюта са новата мода на Нюйоркската седмица на модата, която започна миналия четвъртък.
Специални събития и "частни" ревюта са новата мода на Нюйоркската седмица на модата, която започна миналия четвъртък. Около 100 дизайнери представят идеите си на събитието. Акцент в него са спортното облекло и уличната мода с препратки към 80-те години, включително гащеризони, ризи-рокли и дрехи, подходящи за всички сезони, разказва "Ройтерс". Причините за нововъведенията са две - все по-"дигиталното" потребление на модата, в което потребителите предпочитат да купуват на момента, вместо да чакат дрехите за следващия сезон да стигнат до магазините след няколко месеца, както и хитовите колекции спортно-ежедневно облеклона известни хип хоп звезди като Кание Уест. Специална линия на Уест, Бионсе и Риана за Puma, озаглавена Fenty, е изложена във "временни" бутици, поставени специално за Седмицата из Махнатън. Много дизайнери се насочват към спортното облекло и смятам, че хората също купуват това, коментира Уилям Кан, моден редактор Hearst Magazines, Town & Country. "Това е момент на промяна и експеримент в модната индустрия. Преди целта на Седмицата бе да покаже какви ще са тенденциите след 6 месеца, сега е да се продават облекла на момента." "Революцията" е съгласувана и с Асоциацията на американските дизайнери, която организира Седмицата и чието проучване от по-рано тази година показа, че е крайно време дрехите, показвани на събитието да съответстват на сезона и да са налични в магазините. И докато някога събитието бе за големите разпространители, модните редактори и истински богати клиенти, днес Седмицата на модата привлича над 230 хиляди човека на място, както и голяма онлайн публика в реално време.