Фотогалерия: New kids on the vlog

Георги Кожухаров

Фотогалерия: New kids on the vlog

Деца на видима възраст около 8 - 10 години, тийнейджъри и младежи. Всички те търпеливо и усмихнато чакат на огромна опашка в партера на ЦУМ. На входа всеки си взима плакат с 20 млади и симпатични лица на него. После тръгват на обиколка на десетина маси с очакващи ги "звезди", които им дават автографи и се снимат с тях – става дума за най-популярните местни влогъри.

  • Деца на видима възраст около 8 - 10 години, тийнейджъри и младежи. Всички те търпеливо и усмихнато чакат на огромна опашка в партера на ЦУМ. На входа всеки си взима плакат с 20 млади и симпатични лица на него. После тръгват на обиколка на десетина маси с очакващите ги звезди, които им дават автографи и се снимат с тях – става дума за най-популярните местни влогъри ( от видео блогър - бел.ред.).
    Деца на видима възраст около 8 - 10 години, тийнейджъри и младежи. Всички те търпеливо и усмихнато чакат на огромна опашка в партера на ЦУМ. На входа всеки си взима плакат с 20 млади и симпатични лица на него. После тръгват на обиколка на десетина маси с очакващите ги звезди, които им дават автографи и се снимат с тях – става дума за най-популярните местни влогъри ( от видео блогър - бел.ред.).
  • Според заявилите предварително присъствие във Фейсбук организаторите очакват да съберат 1 000 души, но огромната опашка, която не спира да се вие от 16.00 до 18.00 ч. в партера на ЦУМ в София, надминава прогнозата им поне три пъти и онагледява огромния интерес към една нова интересна тенденция - влогърството.

    Домакин на събитието е Mentalist Escape Room Multiplex, за организацията помага екипът на TalentMedia.
    Според заявилите предварително присъствие във Фейсбук организаторите очакват да съберат 1 000 души, но огромната опашка, която не спира да се вие от 16.00 до 18.00 ч. в партера<strong> </strong>на ЦУМ в София, надминава прогнозата им поне три пъти и онагледява огромния интерес към една нова интересна тенденция - влогърството.<br /><br />Домакин на събитието е Mentalist Escape Room Multiplex, за организацията помага екипът на TalentMedia.
  • Събитието е първата професионално организирана среща на влогъри и техните фенове. Сред младежите се усеща вълнение и радост. Но и от двете страни участниците са спокойни, държат се по-скоро като на среща с добри приятели, няма я френетичната истерия пред идол.

    "До този момент влогърите сами са си организирали такива срещи, а от тази година им помагаме," разказа пред "Дневник" Марин Агандеров, съосновател на "Тalant media", съорганизаторите на събитието и компания за влогъри или създатели на съдържание в You tube.
    Събитието е първата професионално организирана среща на влогъри и техните фенове. Сред младежите се усеща вълнение и радост. Но и от двете страни участниците са спокойни, държат се по-скоро като на среща с добри приятели, няма я френетичната истерия пред идол.<br /><br />"До този момент влогърите сами са си организирали такива срещи, а от тази година им помагаме," разказа пред "Дневник" Марин Агандеров, съосновател на "Тalant media", съорганизаторите на събитието и компания за влогъри или създатели на съдържание в You tube.
  • "Ние сме посредник, помагаме за създаването на по-добро съдържание и за връзките им с клиенти и с медии," уточнява Марин. Признава, че на Запад редица влогъри печелят от това, а в България все още става дума предимно и все още за удоволствие и хоби.

    В същото време вече и компании, които осъзнават, че това е печеливш канал за реклама и започват да инвестират в него. А от Talant media помагат това да се случи добре и за двете страни.
    "Ние сме посредник, помагаме за създаването на по-добро съдържание и за връзките им с клиенти и с медии," уточнява Марин. Признава, че на Запад редица влогъри печелят от това, а в България все още става дума предимно и все още за удоволствие и хоби.<br /><br />В същото време вече и компании, които осъзнават, че това е печеливш канал за реклама и започват да инвестират в него. А от Talant media помагат това да се случи добре и за двете страни.
  • Става дума за глобален феномен, който от четири години се развива стремглаво и в България. Това е нов тип комуникация, медия, предпочитана от най-младите, за които основен източник на информация е мрежата.

    Новото поколение търси телевизия на поискване, която освен всичко друго да е интерактивна и да се съобразява с желанията им.
    Става дума за глобален феномен, който от четири години се развива стремглаво и в България. Това е нов тип комуникация, медия, предпочитана от най-младите, за които основен източник на информация е мрежата.<br /><br />Новото поколение търси телевизия на поискване, която освен всичко друго да е интерактивна и да се съобразява с желанията им.
  • В България вече има над 250 влогъри, според данните на организаторите на срещата. Първите 50 в списъка са с по над 10 000 абоната, а челната петорка събира повече от 100 000 последователи.

    За сравнение най-известният влогър у нас – Емил Конрад има 480 хил. почитатели, а певецът Криско, който може да се определи като най-известната звезда сред младите в момента, има 280 хил. фена във видео канала си в YouTube.
    В България вече има над 250 влогъри, според данните на организаторите на срещата. Първите 50 в списъка са с по над 10 000 абоната, а челната петорка събира повече от 100 000 последователи.<br /><br />За сравнение най-известният влогър у нас – Емил Конрад има 480 хил. почитатели, а певецът Криско, който може да се определи като най-известната звезда сред младите в момента, има 280 хил. фена във видео канала си в YouTube.
  • Цифрите са знак, че световната видеоплатформа YouTube се е превърнала в ежедневие за хиляди деца и младежи и в България, а влогърството тепърва ще се развива и у нас. Това са хората, които им разказват видео истории в You tube по забавен и смислен начин.
    Цифрите са знак, че световната видеоплатформа YouTube се е превърнала в ежедневие за хиляди деца и младежи и в България, а влогърството тепърва ще се развива и у нас. Това са хората, които им разказват видео истории в You tube по забавен и смислен начин.
  • Аудиторията е преобладаващо тийнейджърска. Влогърите също са млади хора – най-възрастният е на малко над 30 г., споделят с връстниците си ежедневието си, знанията и хобитата си, нещата, които обичат. Българските влогъри в You tube не са типичните звезди, популярни и разпознаваеми сред почитателите си, те трябва да са много близо до публиката си, често се съобразяват с желанията на феновете си, споделени като коментари под видеата, обяснява Марин.
    Аудиторията е преобладаващо тийнейджърска. Влогърите също са млади хора – най-възрастният е на малко над 30 г., споделят с връстниците си ежедневието си, знанията и хобитата си, нещата, които обичат. Българските влогъри в You tube не са типичните звезди, популярни и разпознаваеми сред почитателите си, те трябва да са много близо до публиката си, често се съобразяват с желанията на феновете си, споделени като коментари под видеата, обяснява Марин.
  • Сред по-известните влогъри днес са Pavel Kolev,Chris Zahariev, Vanesa Videnova, Rumi Ilieva, Kristian Tanev, Hiken Shtiken, общо 22 звезди, умишлено изписвани на латиница. Само един е изписал името си на плаката на български – Мъци. Chris Zahariev често има и социални камании, като например темата защо си струва да останем в България.
    Сред по-известните влогъри днес са Pavel Kolev,Chris Zahariev, Vanesa Videnova, Rumi Ilieva, Kristian Tanev, Hiken Shtiken, общо 22 звезди, умишлено изписвани на латиница. Само един е изписал името си на плаката на български – Мъци. Chris Zahariev често има и социални камании, като например темата защо си струва да останем в България.
  • Георги Николов и Борислав Шукадаров от фотографското училище в София - и двамата са на 15 г. са събрали автографи от най-любимите си влогъри – Pavel Kolev и Dimikask, казват, че Chris Zahariev е най-смисленият, спомнят си за кампанията му "от нас зависи". Гледат по много часове видеа на влогъри, а през останалото време си записват свои видеа и също искат да са влогъри.
    Георги Николов и Борислав Шукадаров от фотографското училище в София - и двамата са на 15 г. са събрали автографи от най-любимите си влогъри – Pavel Kolev и Dimikask, казват, че Chris Zahariev е най-смисленият, спомнят си за кампанията му "от нас зависи". Гледат по много часове видеа на влогъри, а през останалото време си записват свои видеа и също искат да са влогъри.
  • Фотогалерия: New kids on the vlog
  • Фотогалерия: New kids on the vlog
  • Фотогалерия: New kids on the vlog
  • Фотогалерия: New kids on the vlog
  • Фотогалерия: New kids on the vlog