Модните марки все повече навлизат в развлекателния бизнес - това доказа и модният дизайнер Стела Маккартни, чието ревю на парижката Седмица на модата приключи с танц като бродуейски мюзикъл.
Модните марки все повече навлизат в развлекателния бизнес - това доказа и модният дизайнер Стела Маккартни, чието ревю на парижката Седмица на модата приключи с танц като бродуейски мюзикъл. Клипове от събитието в парижката Opera Garnier бързо набраха скорост в социалните мрежи, където марките са във все по-люта конкуренция за вниманието на младата аудитория. Маккартни е една от най-активните дизайнерки в инстаграм с над 3 млн. последователи. Миналата година тя покани художници да предложат своята трактовка на колекцията й онлайн. "Важно е ревюто да е забавно. Аз съм голям бунтар, британка съм и за мен е важно в нашата модна къща да се вихри купон", заяви тя пред "Ройтерс" след шоуто. Гащеризони, спортни блузи и широки панталони, комбинирани с корсети бяха в центъра на дефилето й. Накрая, вместо обичайната обиколка на моделите и дизайнера, манекенките изиграха 10-минутен танц. Беше магично, едно от онези ревюта, в което мечтаеш да участваш, разказа супермоделът Наталия Водянова. "Страхотно е, когато имаш възможност да блеснеш със собствен характер." Манекенката седя на първия ред до актрисата Салма Хайек и съпруга й Франсоа-Анри Пино, мениджър на "Керинг груп", която притежава 50% от дяловете в "Стела Маккартни". Според "Ройтерс" компанията на битълса сър Пол Маккартни е една от най-добре развиващите се модни марки в световен мащаб.