Фотогалерия: На най-престижния ретро автосалон в Швейцария

EPA

Фотогалерия: На най-престижния ретро автосалон в Швейцария

Конкурсът за елегантност в Базел е най-голямото и най-старото изложение за ретро автомобили в Швейцария, като в него тази година бяха показани над 75 автомобила.

  • Швейцария е сред страните с най-сериозни традиции в колекционирането на ретро автомобили. Обяснимо, за тях се организират впечатляващи събития, като Консурса за елегантност в Базел, който се провете тази сряда.

    На снимката БМВ 321 от 1939 година.
    Швейцария е сред страните с най-сериозни традиции в колекционирането на ретро автомобили. Обяснимо, за тях се организират впечатляващи събития, като Консурса за елегантност в Базел, който се провете тази сряда.<br /><br />На снимката БМВ 321 от 1939 година.
  • Това е най-голямото и най-старото изложение-конкурс за ретро автомобили в Швейцария, като в него тази година бяха показани над 75 автомобила. Сред тях са наистина редки и много скъпи модели.
    Това е най-голямото и най-старото изложение-конкурс за ретро автомобили в Швейцария, като в него тази година бяха показани над 75 автомобила. Сред тях са наистина редки и много скъпи модели.
  • Една от най-старите коли в конкурса беше този "Де Дион Бутон Ар" от 1903 година. Това е първият модел с четири колела и двигател с вътрешно горене на френския производител, който съществува до 1932 година.

    Една от най-старите коли в конкурса беше този "Де Дион Бутон Ар" от 1903 година. Това е първият модел с четири колела и двигател с вътрешно горене на френския производител, който съществува до 1932 година.<br /><br />
  • През 1900 година "Де Дион Бутон" е най-големият прозводител на автомобили в света, с годишна продукция от 400 коли и 3200 двигателя.

    На снимката е салон на модела на компанията "6 конски сили", произведен през 1904 година.
    През 1900 година "Де Дион Бутон" е най-големият прозводител на автомобили в света, с годишна продукция от 400 коли и 3200 двигателя.<br /><br />На снимката е салон на модела на компанията "6 конски сили", произведен през 1904 година.
  • "Уолселей Норнет Спешъл" от 1934 година е гордостта на Петер Гислер.
    "Уолселей Норнет Спешъл" от 1934 година е гордостта на Петер Гислер.
  • Петер Гислер до своя "Уолселей Норнет Спешъл".
    Петер Гислер до своя "Уолселей Норнет Спешъл".
  • Този "Буик Спешъл" от 1937 година е собственост на Стефан Кестенхолц.
    Този "Буик Спешъл" от 1937 година е собственост на Стефан Кестенхолц.
  • Поглед към емблемата на "Салмсон Ей Ел Гранд Спорт" от 1916 година. Салмсон е френска компания, основана през 1890 година.

    До 60-те години на миналия век тя произвежда автомобили и самолети, преди да се посвети изцяло на изработката на помпи за промишлеността.
    Поглед към емблемата на "Салмсон Ей Ел Гранд Спорт" от 1916 година. Салмсон е френска компания, основана през 1890 година.<br /><br />До 60-те години на миналия век тя произвежда автомобили и самолети, преди да се посвети изцяло на изработката на помпи за промишлеността.
  • Така изглежда емблемата на "Мерцедес Бенц" 170С от 1934 година.
    Така изглежда емблемата на "Мерцедес Бенц" 170С от 1934 година.
  • "Буик Спешъл" от 1937 година.
    "Буик Спешъл" от 1937 година.
  • В конкурса има и доста по-нови модели като това Бентли Оупън Турър 4.5 от 1949 година.
    В конкурса има и доста по-нови модели като това Бентли Оупън Турър 4.5 от 1949 година.
  • "Монтеверди" 375 S от 1969 година пък беше сред най-новите коли в 21-то издание на конкурса за елегантност.
    "Монтеверди" 375 S от 1969 година пък беше сред най-новите коли в 21-то издание на конкурса за елегантност.