Фотогалерия: Велоалеята на румънския аналог на "Раковски"

Николай Дойчинов

Фотогалерия: Велоалеята на румънския аналог на "Раковски"

Calea Victoriaei е централната улица в Букурещ и по значение за града прилича много на софийската "Раковски". Отделянето на платно за велоалея променя много облика на улицата, но допринася хората в града да започнат да се интересуват и постепенно да се насочат към колелата. Също така обиколката с колело на забележителностите по улицата е много популярна атракция за туристи.

  • Calea Victoriaei е централната улица в Букурещ и по значение за града прилича много на софийската "Раковски". Отделянето на платно за велоалея променя много облика на улицата, но допринася хората в града да започнат да се интересуват и постепенно да се насочат към колелата. Също така обиколката с колело на забележителностите по улицата е много популярна атракция за туристи.
    Calea Victoriaei е централната улица в Букурещ и по значение за града прилича много на софийската "Раковски". Отделянето на платно за велоалея променя много облика на улицата, но допринася хората в града да започнат да се интересуват и постепенно да се насочат към колелата. Също така обиколката с колело на забележителностите по улицата е много популярна атракция за туристи.
  • За разлика от велоалеята на "Раковски" тази се ползва активно дори и при сравнително ниски температури.
    За разлика от велоалеята на "Раковски" тази се ползва активно дори и при сравнително ниски температури.
  • Професионалният шофьор Михай казва, че и преди велоалеята задръстването по улицата било жестоко, а сега е просто невъзможно. Заради велоалеята от пътя са отнети не една, а две ленти, отделени с широк и висок бордюр. Но въпреки това е доволен от промяната. Когато не работи, се придвижва с колело. След обособяването на множество велоалеи през последните 2 години броят на хората с колела се увеличил, появили се много магазини за колелета. Дори Михай обмислял дали да не започне бизнес с такъв магазин.
    Професионалният шофьор Михай казва, че и преди велоалеята задръстването по улицата било жестоко, а сега е просто невъзможно. Заради велоалеята от пътя са отнети не една, а две ленти, отделени с широк и висок бордюр. Но въпреки това е доволен от промяната. Когато не работи, се придвижва с колело. След обособяването на множество велоалеи през последните 2 години броят на хората с колела се увеличил, появили се много магазини за колелета. Дори Михай обмислял дали да не започне бизнес с такъв магазин.
  • Велоалеята води до всички по-важни точки, като спирки на метрото и парковете.
    Велоалеята води до всички по-важни точки, като спирки на метрото и парковете.
  • Система за колела под наем, разположени на две точки по улицата: https://ivelo.ro/.
    Система за колела под наем, разположени на две точки по улицата: https://ivelo.ro/.
  • На места велоалеята е от три ленти.
    На места велоалеята е от три ленти.
  • Фотогалерия: Велоалеята на румънския аналог на "Раковски"
  • Фотогалерия: Велоалеята на румънския аналог на "Раковски"
  • Фотогалерия: Велоалеята на румънския аналог на "Раковски"
  • Фотогалерия: Велоалеята на румънския аналог на "Раковски"
  • Фотогалерия: Велоалеята на румънския аналог на "Раковски"
  • Фотогалерия: Велоалеята на румънския аналог на "Раковски"
  • Фотогалерия: Велоалеята на румънския аналог на "Раковски"
  • Фотогалерия: Велоалеята на румънския аналог на "Раковски"
  • Фотогалерия: Велоалеята на румънския аналог на "Раковски"
  • Фотогалерия: Велоалеята на румънския аналог на "Раковски"
  • Фотогалерия: Велоалеята на румънския аналог на "Раковски"
  • Фотогалерия: Велоалеята на румънския аналог на "Раковски"
  • Фотогалерия: Велоалеята на румънския аналог на "Раковски"