За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Още по темата
Последни галерии

Фотогалерия: Французин построи 30-метрова Айфелова кула в задния си двор

Фотогалeрия: На червения килим на музикалните видеонагради на MTV

Ivan_
Рейтинг: 442 НеутралноМда, въпросът си е сериозен.
Модератора е неадекватен!Няма как хем да искаш някой да плаща десетки хиляди лицензи, да инвестира в точно определени неща за автомобила, да спазва определени задължения и да оставиш законно да го конкурира някой, който не е направил всичко това, някак си незаконно и нчестно е.
Или алтернативните се задължават като нормалните таксита или нирмалните им сваляш изискванията... пък клиентите да му мислят:)
George Svinarov
Рейтинг: 598 НеутралноДо коментар [#1] от "ivan_":
Да де ама виж сега какъв порой от крокодилски сълзи ще се излее в подкрепа на ЮБЕР в България и плюене по "гадните бакшиши".
Ivan_
Рейтинг: 442 НеутралноДо коментар [#2] от "George Svinarov":
Модератора е неадекватен!Което би показало неразбиране на ситуацията:)
Той "конфликата" е в полето на правителството/регулаторите, Юбер няма много касателство в случая.
kapitan_laino
Рейтинг: 356 НеутралноТаксиметровите шофьори в испанската столица излязоха днес за пореден път на протест срещу "нечестната" конкуренция на превозвачи като "Юбер" (Uber) и "Кабифай" (Cabify).
-------
Абе Дневник не се научихте, че се произнася "Убър", а не "Юбер", това не ви е немски предлог.
George Svinarov
Рейтинг: 598 НеутралноДо коментар [#3] от "ivan_":
Конфликта всъщност е конституционен, защото именно конституцията гарантира равни права. Включително и в бизнеса.
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2016 НеутралноАко беше в България менстрийма веднага щеше да предизвика разделение и противопоставяне на интерестите в полза на по-добрия рекламодател!
Libertarianism is just anarchy for rich peopleIvan_
Рейтинг: 442 НеутралноДо коментар [#5] от "George Svinarov":
Модератора е неадекватен!Да, и така може да се дефинира.
vassilun
Рейтинг: 4765 НеутралноКолкото и да се противопоставят някои на прогрес и технологиите, това няма да промени бъдещето! А то е на споделените пътувания! Дали ще е Uber или автономен автомобил, няма значение!
''zms15783''
Рейтинг: 216 НеутралноСнимка 11.
Боби М
Рейтинг: 387 НеутралноДо коментар [#8] от "vassilun":
Ако спориш с идиот , вероятно същото прави и той.Има значение дали е Uber или автономен автомобил. Автономния автомобил според мен би бил подложен на още по-строги регулации и от таксиметровите автомобили и водачите им.
Камен
Рейтинг: 894 НеутралноВ Мадрид може... ама при нас скоро не ги виждам автономните автомобили - те нали разчитат на пътната маркировка, пък при нас тя липсва. Освен това не могат да паркират в градинки и по тротоари - кой самоуважаващ се българин ще си купи такава?
А за испанските бакшиши - добре де, като ви е 150 хил. евро лиценза за такси, а за Ъбър е 36 евро, защо не се регистрирате всички към Ъбър? Или ако не искате да им плащате комисионната, направете си един ап за смартфони, кръстете го Мадридъбър или както искате, и карайте през него. Проблем? Иначе и аз бих протестирал, ако трябваше да плащам на държавата 150 хиляди евро, за да ми залепи марка, че имам право да върша нещо.
realguru
Рейтинг: 1425 НеутралноУбър решава някои проблеми, които текущия модел не може и законодателя се чуди как да го вкара и него в рамката.
Примерно, на Убър цените са плаващи - в дъждовно и кофти време се качват многократно. Убър има и рейтингова система, която не се кефи много на обикновения бакшиш.
Трябва по някакъв начин да ги вкарат в регулация и да може да работят и те, но по техния сегашния си модел, иначе няма да са Убер, ми обикновена таксиджийска компания.
Ivan_
Рейтинг: 442 НеутралноДо коментар [#11] от "Камен":
Модератора е неадекватен!Да де Камен, но те са действащи таксиметрови шофьори.
Това означава, че веча са платили таксата и са им "лепнали марката".
И след като това е станало им пускат подобна конкуренция, някак си не е съвсем коректно към тях в случая. И не че са нобелови лауреати таксиметровите шофьори в Испания, но не е коректно да ги сравняваш с българските, услугата тук е на много по-високо ниво. Не съм виждал мръсен или кофти таксиметров автомобил в Испания.
Също така имай в предвид, че тук има процент от таксиметровите автомобили които са със седем места, с голям багажни и отделно с възможност да превозват хора в неравностойно положение. В действителност една регламентирана услуга, която е в полза на обществото, възмездна разбира се.
Ivan_
Рейтинг: 442 ЛюбопитноДо коментар [#12] от "realguru":
Модератора е неадекватен!Какъв е техния модел?
Иначе има лесно, премахват регулациите за такситата и отстраняват неравенството...
Къде обаче остават интересите на клиентите, в този случай?
George Svinarov
Рейтинг: 598 НеутралноДо коментар [#8] от "vassilun":
Това, че такситата в сегашния им вид ще се окажат отживелица най вероятно е така.
Това обаче не означава, че докато обществото разчита на тях, може да се нарушават основни принципи на същото това общество. А именно, правилата, налагани от държавата, трябва да важат еднакво за всички.
areta
Рейтинг: 1005 НеутралноДо коментар [#8] от "vassilun":
За да има "споделено пътуване" трябва да е налице едно основно условие: водачът отива по своя си работа в определена посока, демек дори и без теб, той ще пътува. При Убер няма такова нещо. Може в началото нещо подобно да е била идеята, но отдавна вече става дума за чиста такси-услуга, без обаче да се спазват правилата за такава услуга.