Фотогалерия: Мадрид осъмна без таксита

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (16)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Мда, въпросът си е сериозен.
    Няма как хем да искаш някой да плаща десетки хиляди лицензи, да инвестира в точно определени неща за автомобила, да спазва определени задължения и да оставиш законно да го конкурира някой, който не е направил всичко това, някак си незаконно и нчестно е.
    Или алтернативните се задължават като нормалните таксита или нирмалните им сваляш изискванията... пък клиентите да му мислят:)

    Модератора е неадекватен!
  2. 2 Профил на George Svinarov
    George Svinarov
    Рейтинг: 598 Неутрално

    До коментар [#1] от "ivan_":

    Да де ама виж сега какъв порой от крокодилски сълзи ще се излее в подкрепа на ЮБЕР в България и плюене по "гадните бакшиши".

  3. 3 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#2] от "George Svinarov":

    Което би показало неразбиране на ситуацията:)
    Той "конфликата" е в полето на правителството/регулаторите, Юбер няма много касателство в случая.

    Модератора е неадекватен!
  4. 4 Профил на kapitan_laino
    kapitan_laino
    Рейтинг: 356 Неутрално

    Таксиметровите шофьори в испанската столица излязоха днес за пореден път на протест срещу "нечестната" конкуренция на превозвачи като "Юбер" (Uber) и "Кабифай" (Cabify).
    -------
    Абе Дневник не се научихте, че се произнася "Убър", а не "Юбер", това не ви е немски предлог.

  5. 5 Профил на George Svinarov
    George Svinarov
    Рейтинг: 598 Неутрално

    До коментар [#3] от "ivan_":

    Конфликта всъщност е конституционен, защото именно конституцията гарантира равни права. Включително и в бизнеса.

  6. 6 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2016 Неутрално

    Ако беше в България менстрийма веднага щеше да предизвика разделение и противопоставяне на интерестите в полза на по-добрия рекламодател!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  7. 7 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#5] от "George Svinarov":

    Да, и така може да се дефинира.

    Модератора е неадекватен!
  8. 8 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4765 Неутрално

    Колкото и да се противопоставят някои на прогрес и технологиите, това няма да промени бъдещето! А то е на споделените пътувания! Дали ще е Uber или автономен автомобил, няма значение!

  9. 9 Профил на ''zms15783''
    ''zms15783''
    Рейтинг: 216 Неутрално

    Снимка 11.

  10. 10 Профил на Боби М
    Боби М
    Рейтинг: 387 Неутрално

    До коментар [#8] от "vassilun":

    Има значение дали е Uber или автономен автомобил. Автономния автомобил според мен би бил подложен на още по-строги регулации и от таксиметровите автомобили и водачите им.

    Ако спориш с идиот , вероятно същото прави и той.
  11. 11 Профил на Камен
    Камен
    Рейтинг: 894 Неутрално

    това няма да промени бъдещето! А то е на споделените пътувания! Дали ще е Uber или автономен автомобил, няма значение!
    —цитат от коментар 8 на vassilun

    В Мадрид може... ама при нас скоро не ги виждам автономните автомобили - те нали разчитат на пътната маркировка, пък при нас тя липсва. Освен това не могат да паркират в градинки и по тротоари - кой самоуважаващ се българин ще си купи такава?

    А за испанските бакшиши - добре де, като ви е 150 хил. евро лиценза за такси, а за Ъбър е 36 евро, защо не се регистрирате всички към Ъбър? Или ако не искате да им плащате комисионната, направете си един ап за смартфони, кръстете го Мадридъбър или както искате, и карайте през него. Проблем? Иначе и аз бих протестирал, ако трябваше да плащам на държавата 150 хиляди евро, за да ми залепи марка, че имам право да върша нещо.

  12. 12 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 1425 Неутрално

    Убър решава някои проблеми, които текущия модел не може и законодателя се чуди как да го вкара и него в рамката.

    Примерно, на Убър цените са плаващи - в дъждовно и кофти време се качват многократно. Убър има и рейтингова система, която не се кефи много на обикновения бакшиш.

    Трябва по някакъв начин да ги вкарат в регулация и да може да работят и те, но по техния сегашния си модел, иначе няма да са Убер, ми обикновена таксиджийска компания.

  13. 13 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#11] от "Камен":

    Да де Камен, но те са действащи таксиметрови шофьори.
    Това означава, че веча са платили таксата и са им "лепнали марката".
    И след като това е станало им пускат подобна конкуренция, някак си не е съвсем коректно към тях в случая. И не че са нобелови лауреати таксиметровите шофьори в Испания, но не е коректно да ги сравняваш с българските, услугата тук е на много по-високо ниво. Не съм виждал мръсен или кофти таксиметров автомобил в Испания.
    Също така имай в предвид, че тук има процент от таксиметровите автомобили които са със седем места, с голям багажни и отделно с възможност да превозват хора в неравностойно положение. В действителност една регламентирана услуга, която е в полза на обществото, възмездна разбира се.

    Модератора е неадекватен!
  14. 14 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 442 Любопитно

    До коментар [#12] от "realguru":

    Какъв е техния модел?
    Иначе има лесно, премахват регулациите за такситата и отстраняват неравенството...

    Къде обаче остават интересите на клиентите, в този случай?

    Модератора е неадекватен!
  15. 15 Профил на George Svinarov
    George Svinarov
    Рейтинг: 598 Неутрално

    До коментар [#8] от "vassilun":

    Това, че такситата в сегашния им вид ще се окажат отживелица най вероятно е така.
    Това обаче не означава, че докато обществото разчита на тях, може да се нарушават основни принципи на същото това общество. А именно, правилата, налагани от държавата, трябва да важат еднакво за всички.

  16. 16 Профил на areta
    areta
    Рейтинг: 1005 Неутрално

    До коментар [#8] от "vassilun":


    За да има "споделено пътуване" трябва да е налице едно основно условие: водачът отива по своя си работа в определена посока, демек дори и без теб, той ще пътува. При Убер няма такова нещо. Може в началото нещо подобно да е била идеята, но отдавна вече става дума за чиста такси-услуга, без обаче да се спазват правилата за такава услуга.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация

Последни галерии

Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #