Не е грешка - просто "Макдоналдс" почита 8 март

Защо знакът на заведението на световно известната верига "Макдоналдс" в Линууд, щата Калифорния, е обърнат наопаки? Това не е шега, а решение на собственичката на франчайза Патриша Уилямс да превърне буквата М в W (като women - жени) в чест на 8 март. Според компанията това се случва за пръв път в историята.
Лорън Алтмин, говорителка на "Макдоналдс", поясни по този повод, че близо 60% от ръководителите на заведения от веригата в САЩ са жени. "Гордеем се с това разнообразие и днес го споделяме с всички."
Логото със "златните арки" ще бъде променено за ден във всички медийни канали на компанията, 100 заведения ще предлагат специални опаковки и подаръци, а персоналът ще е с празнични тениски и шапки.
Други компании също използват временно адаптиране на световно известните си емблеми в чест на жените. Последният по-известен такъв случай бе пускането в продажба в САЩ на 250 000 бутилки с уиски "Джейн Уокър". На етикета на "Джони Уокър" известният "пешеходец" е заменен с дама.