Ревюто бе сред финалните за Седмицата на модата в Париж.
Луксозната марка "Луи Вюитон" представи най-новата си визия за пролет-лято 2019 г., в която хората са сякаш готови за космическа одисея, отбелязва "Ройтерс". Ревюто бе сред финалните за Седмицата на модата в Париж. Дизайнер на марката е французинът Никола Геские. То включваше футуристични модели с вплетени кристали, уголемени ръкави и рокли с ярки десени, изобразяващи небеса. Под светлините на бели неонови лампи моделите се разходиха по специално конструиран подиум край Лувъра. Сред гостите от първия ред бяха знаменитости като Пол Бетани, Алисия Викандер и Кейт Бланшет. След като обнови договора си с компанията "Луи Вюитон Моет Хенеси" тази пролет, дизайнерът Гаские представи много лична колекция - много уверено завръщане към футуристичните форми от неговите ранни дизайни, коментира списание "Вог". "Усетих необходимостта да се заровя в моите обсесии", коментира той по-рано по време на кратко представяне в централата на компанията. "Геские беше в свой собствен свят тази нощ", коментира още "Вог" за ревюто, провело се в двора на вековния Лувър. Дизайнерът споделя, че го интересува границата между виртуалната реалност, която преживяваме чрез нашия живот в социалните медии и истинския живот извън тях. Ревюто бе сред последните високобюджетни представяния на големите имена в индустрията на луксозните продукти. Френската компания "Луи Вюито Моет Хенеси" може да си позволи да прескочи всякакви бюджетни граници. По-рано тази година нейният президент Бернар Арно бе обявен за най-богатия човек в Европа, по данни на "Блумбърг". "Ройтерс" сравнява някои от моделите с разкроени ръкави като излезли от някакъв научно-фантастичен филм за космически мускетари.