Снимките са част от цялостен бранд на България.
Комуникационната група Havas представи резултата от спечелената от нея поръчка през есента на 2019 г. за изработване на реклама на туризма на България в различни формати. От агенцията съобщават, че близо 100 души екип са работили по проекта и след като са пътували много из страната, седем месеца по-късно са създали "единен криейтив макет и наръчник на бранд България". Той включва общо 54 телевизионни клипа, 18 радиоспота, 92 варианта на ключови визии, 654 броя уеб банери и др., както и виртуален сървър за тях. В края на 2016 г. подразделение на испанския холдинг "Хавас" придоби мажоритарен дял от "Хавас груп България", с което компанията навлезе директно на местния пазар. Индикативната стойност на поръчката бе 720 хил. лв.