Снимка на деня: България, пресъздадена за туристи

Havas

Снимка на деня: България, пресъздадена за туристи

Снимките са част от цялостен бранд на България.

  • Комуникационната група Havas представи резултата от спечелената от нея поръчка през есента на 2019 г. за изработване на реклама на туризма на България в различни формати.
    Комуникационната група Havas представи резултата от спечелената от нея поръчка през есента на 2019 г. за изработване на реклама на туризма на България в различни формати.
  • От агенцията съобщават, че близо 100 души екип са работили по проекта и след като са пътували много из страната, седем месеца по-късно са създали "единен криейтив макет и наръчник на бранд България". Той включва общо 54 телевизионни клипа, 18 радиоспота, 92 варианта на ключови визии, 654 броя уеб банери и др., както и виртуален сървър за тях.
    От агенцията съобщават, че близо 100 души екип са работили по проекта и след като са пътували много из страната, седем месеца по-късно са създали "единен криейтив макет и наръчник на бранд България". Той включва общо 54 телевизионни клипа, 18 радиоспота, 92 варианта на ключови визии, 654 броя уеб банери и др., както и виртуален сървър за тях.
  • В края на 2016 г. подразделение на испанския холдинг "Хавас" придоби мажоритарен дял от "Хавас груп България", с което компанията навлезе директно на местния пазар. Индикативната стойност на поръчката бе 720 хил. лв.
    В края на 2016 г. подразделение на испанския холдинг "Хавас" придоби мажоритарен дял от "Хавас груп България", с което компанията навлезе директно на местния пазар. Индикативната стойност на поръчката бе 720 хил. лв.
  • Снимка на деня: България, пресъздадена за туристи