Колумбийски ресторант превърна хамбургера от артикул за бързо хранене в луксозно ястие.
Колумбийски ресторант превърна хамбургера от артикул за бързо хранене в луксозно ястие.
Собственикът на заведението в Богота предлага на клиентите си сандвичи, обвити в 24-каратово златно фолио на цена от 60 долара.
Цената на обикновения хамбургер в заведението е 11 долара.Между хлебчетата бриош се поставят двойни телешки шницели, хрупкав карамелизиран бекон, печен лук, двойно сирене, като всичко това е гарнирано с 24-каратови ядливи златни листа, внесени от САЩ. Всеки лист е с дебелина 0.0015 милиметра и трябва много внимателно да се постави, защото се къса, казва Торо Маккой, собственик на заведението. Колумбия беше силно засегната от пандемията, като броят на заразените достигна близо 1.5 милиона души. Карантината в страната продължи от март до август, а сега, въпреки че правителството разхлабва някои от мерките, много бизнеси се възстановяват изключително трудно и секторът на заведенията е един от тях. Торо Маккой е бил вдъхновен от ресторанти в Турция, където са сервирали подобен бургер.
Надява се да донесе нови кулинарни преживявания на колумбийците, които не могат да пътуват поради пандемията на коронавирус.