Със стотици седмични поръчки това е успех, но няма да компенсира продължителната забрана за хранене в заведението, която може да бъде удължена с месеци
Хотелът "Астория" в Амстердам, с готвач с две звезди на "Мишлен" и стаи от 700 долара, първоначално се противопоставя на идеята да предлага бургери за доставка. Но след това реалността ги удря.
Без гости в хотелите и отворени ресторанти заведенията трябваше да се обърнат към предлагане на храна за вкъщи. За хотел "Астория" това означава 20 долара за бургер.
Готвачите трябваше да измислят нещо уникално, казва мениджърът на хотела Роберто Пайер."Единственото нещо, което казах, е: "Ако ще го направим, трябва да е нещо толкова специално, да бъде грандиозно", казва той.
За 19.50 евро (23 долара) плюс такса за доставка на Uber Eats бургерът Waldorf Signature се предлага с 240-грамова месна палачинка и се сервира с английски бекон от херцога на Беркшир върху френски кок или бриош и отлежало нидерландско сирене, домашно приготвено.Със стотици седмични поръчки това е успех, но няма да компенсира продължителната забрана за хранене в заведението, която може да бъде удължена с месеци. Изработването на перфектния бургер отнема сериозно проучване, казва изпълнителният готвач Сидни Шуте, който по време на нормалното време управлява ресторанта "Спектър", с две звезди на "Мишлен", който не сервира бургери. "Бях малко изнервен. Ще бъде ли добре? Вкусен ли ще е? Трябва да е най-добрият бургер, който можете да си купите тук, в Амстердам", казва той. Нидерландските планове за облекчаване на някои мерки за COVID-19 през следващата седмица се оказаха твърде оптимистични и бяха отложени за края на април.