Сложната празнична организация идва в момент, когато луксозният сектор се развива силно.
Френската модна марка Christian Dior даде старт на сезона на празничното пазаруване в Лондон с коледен спектакъл в универсалния магазин Harrods. Тенис звездата Ема Радукану водеше събитието. Притежаваната от LVMH марка очерта фасадата на прочутия лондонски магазин със светлини, украси входа с огромна звезда и изпълни витрините със скулптури от захар и множество стоки. "Това е едно от най-големите неща, които някога сме правили заедно", заяви Пиетро Бекари, главен изпълнителен директор на Dior, пред Ройтерс, като отбеляза, че марката за първи път е заела ъгъл в класическия британски елитен магазин през 50-те години на миналия век. Сложната празнична организация идва в момент, когато луксозният сектор се развива силно, а заможните местни жители и туристите с дълбоки джобове харчат за дизайнерска мода въпреки покачващите се цени. "Ние сме нетипични - съсредоточаваме се върху наистина много богати хора, а те не бяха засегнати от кризата", казва Майкъл Уорд, управляващ директор на Harrods. Бекари заяви, че все още има предизвикателства, свързани с блокирането на магазини в Китай и затварянето на магазини в Русия, но че все още има "голям апетит за лукс". Във вътрешността на магазина френската модна къща създаде изложба от пресъздадени в стил ''джинджифил'' сгради, свързани с живота на нейния основател, като ги изпълни със сложни експозиции, отворени за публичен оглед чрез безплатна онлайн система за резервации. Британската тенисистка Ема Радукану позира по време на събитието.