Фотогалерия: С първия си електромобил Xiaomi хвърля ръкавицата на "Порше" и "Тесла"

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (49)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 1483 Неутрално

    Освен това цената е доста справедлива, със сигурност няма да имат никакъв проблем с продажбите.

  2. 2 Профил на deymus СУПЕР
    deymus
    Рейтинг: 250 Весело

    Хахах, сигурен съм, че Порше се тресът от страх.

  3. 3 Профил на Consumer СУПЕР
    Consumer
    Рейтинг: 1340 Весело

    По малко ще се потят "дали ще стигна"?

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  4. 4 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 870 Неутрално

    Цената наистина е най-голямото предимство въпреки че не се знае на какви цени ще се продава в чужбина. Но това спортен елекроавтомобил е малко оксиморон като се има предвид колко допълнителни килограми дава батерията а освен това и карането с висока скорост силно съкращава пробега и.

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  5. 5 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3767 Неутрално

    Нищо не може да ме отклони от мечтата за е-Лада!

    "Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБ
  6. 6 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3479 Весело

    Харесва ми идеята за автономно движение. Сядаш отзад с дестилат в ръка и пътувашшшшшшшшшшшшшш.......................

    Еретик
  7. 7
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  8. 8 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2186 Весело

    Те и от Пежо са се опитвали да конкурират Порше,но са се провалили... В нета има снимки на Пежо,което на външен вид е "одрало кожата" на легендарното Порше 911...

  9. 9 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2002 Неутрално

    Цената наистина е най-голямото предимство въпреки че не се знае на какви цени ще се продава в чужбина. Но това спортен елекроавтомобил е малко оксиморон като се има предвид колко допълнителни килограми дава батерията а освен това и карането с висока скорост силно съкращава пробега и.
    —цитат от коментар 4 на Julian Mall


    Едно време и чуковете и отвертките се смяташе,че е най-добре да са от Германия, сега ЕС даже за гайки и болтове няма технология за ново производство! VW групата май много сгреши не направи завод в България!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  10. 10 Профил на Consumer СУПЕР
    Consumer
    Рейтинг: 1340 Весело

    До коментар [#5] от "hamiltonf":

    Имаш алтернатива в лицето на ИЖ-21252

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  11. 11 Профил на yavooor
    yavooor
    Рейтинг: 785 Неутрално

    Денем зареждането на електромобили трябва да е безплатно!
    Нали зареждат екологичен ток от фотоволтаици.
    Или ползват кюмюр от Мариците?

  12. 12 Профил на Полковник Паликъщов
    Полковник Паликъщов
    Рейтинг: 2278 Неутрално

    Топ изпълнението SU7 Max е с два задвижващи моста, има мощност от 637 конски сили и с един заряд изминава до 800 километра.
    _______________________________________________________________

    800 километра е дори повече от това, да се зарежда бензин.

    Китай не случайно е икономически и технологичен гигант!

    Снимка на прадядо ми ПАЛИКЪЩОВ, поборник.
  13. 13 Профил на Полковник Паликъщов
    Полковник Паликъщов
    Рейтинг: 2278 Неутрално

    Производството ще започне през първата половина на следващата година, като се очаква цената в Китай да е 300 000 юана за базовия модел (42 500 долара).
    _____________________________________________________

    На тази цена биха завидяли много производители на електроавтомобили!

    Снимка на прадядо ми ПАЛИКЪЩОВ, поборник.
  14. 14 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1474 Неутрално

    Не, благодаря, опитът ми с телефон на Xiaomi показва, че нещата са много добре на пръв поглед, но недостатъците започват да изпъкват много бързо.

    И наистина, 2,2 тона звучи като спортен танк, а не като спортен автомобил.

  15. 15 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4667 Неутрално

    Успех на Xiaomi, както и на всички други производители на електромобили! Ако някой има пари и се чуди в какво да инвестира, моят съвет е да започне да строи зарядни станции.

  16. 16 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Предизвикателството е явно:
    "Ще посмеете ли да ни съдите за крадените технологии и дизайн?"

  17. 17 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2956 Неутрално

    До коментар [#14] от "Yotce":

    Така е. Засега въпреки многото приказки и очаквания, батериите за електрически автомобили си остават тежки и скъпи. Предполагам батерията на това Ксиоми/Шаоми е поне 700 килограма. А 2.2 тона тегло на автомобил си е сериозно нещо. При електрическите МПС-та увеличаването на пробега означава и прогресивно увеличаване на теглото. Тук все обясняват колко прост и евтин за поддържане бил електрическият автомобил. Но май въобще не е така.

    Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...
  18. 18 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 694 Неутрално

    Може да хвърли ръкавица на автомобилната ширпотреба. Колкото един часовник Шаоми може да предизвика една швейцарска часовникарска класика. Никога една печатна платка няма достигне механичното съвършенство достигнато от човешка ръка! Лично мнение.

  19. 19 Профил на filofob
    filofob
    Рейтинг: 597 Неутрално

    Шиоми в момента действат като някои западни японско и корейски компании в миналото - прекалено разширяват дейността в твърде различни области. Давам им 10 г.преди да започне да им създава проблеми и ще трябва да се центрират в едно/две основни производства

  20. 20 Профил на qqv391093118 СУПЕР
    qqv391093118
    Рейтинг: 774 Неутрално

    Освен това цената е доста справедлива, със сигурност няма да имат никакъв проблем с продажбите.
    —цитат от коментар 1 на zxp53317185


    Цената е ниска, защото знят, че китайското правителство ще им покрие загубите. Целта е да се унищожи местната конкуренция. Такавап рактика има в много сектори.

  21. 21 Профил на qqv391093118 СУПЕР
    qqv391093118
    Рейтинг: 774 Неутрално

    Като им знам какви са им телефоните, никога няма да се кача в такава кола. А и сигурно няма да мине стандартите за сигурност в щатите. Ако не наложат санкции на фирмата, ествествено, каквото трябва и да направят, защото китайското правителство убива местната конкуренция чрез тези гиганти, които са под негов контрол. Пускат се продукти на цени, които фалират местната конкуренция, а китайското правителство покрива дупките на въпросния гигант. Така правят в много сектори и се възползват от най-различни вратички. Една от тях е международната пощенска организация, чрез която се дотират международни пратки от и към развиващи се страни, каквато Китай претендира да е. По този начин наводняват световния пазар с боклуците си за сметка на развивите страни. Само в щатите загубата на пощите от подобни практики е над $100-150 млн годишно. Когато си купувате китайски боклук, замислете се дали не унищожавате качествен конкутрентен продукт.

  22. 22 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2956 Неутрално

    До коментар [#6] от "Костадин Иванов":

    Автономното движение отдавна е открито и се прилага. Като имаш пари и положение, купуваш си лимузина дълга база и си назначаваш шофьор. Изтягаш се отзад с чаша в ръка или каквото ти е на душата и се пренасяш от точка А до точка Б. Автопилоти на Тесли и всякакви подобни са за тия дето нямат пари.

    Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...
  23. 23 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5587 Неутрално

    Руският пазар ги чака!

  24. 24 Профил на batzdravo СУПЕР
    batzdravo
    Рейтинг: 2771 Весело

    Цената от 42 500 долара е равна на ополо 52 000 лева, която е поносима и конкурираща, ако остане същата за България!
    Допускам че може да се увеличи до около и над 60000 лв., но много важно е и сервизното осигуряване!
    Освен това имам и основателни съмнения за качеството на китайските автомобили от един руски клип за "луксозните", доставени в Русия!
    Дано не е такава щета, като тях! ;)

  25. 25 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 1483 Неутрално

    До коментар [#20] от "qqv391093118":

    Ниските маржове са си официална политика на Xiaomi и не, китайското правителство не поема нищо.
    Чиста конкуренция каквато малко сме позабравили от тази част на света 😉

  26. 26 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 1483 Неутрално

    Като им знам какви са им телефоните, никога няма да се кача в такава кола. .
    —цитат от коментар 21 на qqv391093118


    Телефоните са им супер.
    Смених Xiaomi mi9 с Iphone 14 pro max и бих казал че шаомито е много по - добър.
    Сега съм със Самсунг, но с нищо не е по - добър, само е по - скъп 😉

  27. 27 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2956 Неутрално

    Цената от 42 500 долара е равна на ополо 52 000 лева, която е поносима и конкурираща, ако остане същата за България!Допускам че може да се увеличи до около и над 60000 лв., но много важно е и сервизното осигуряване!Освен това имам и основателни съмнения за качеството на китайските автомобили от един руски клип за "луксозните", доставени в Русия!Дано не е такава щета, като тях! ;)
    —цитат от коментар 24 на batzdravo


    42500 долара към момента са над 75000 лева. Тази кола в Европа, ако въобще стигне до продажби в Европа ще е с цена над 60000 евро.

    Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...
  28. 28 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2956 Неутрално

    До коментар [#25] от "zxp53317185":

    В Китай няма чиста конкуренция. Там е държавен протекционизъм съчетан с партийна централизация.

    Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...
  29. 29 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 1483 Неутрално

    До коментар [#28] от "Petleshev":

    Глупости на търкалета.
    Между китайските марки си цари дива и неподправена конкуренция, дори и на китайските комунисти им е пределно ясно че в дългосрочен план това е по - полезно за икономиката отколкото соц. пазарните регулации.

  30. 30
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  31. 31 Профил на kokoto2
    kokoto2
    Рейтинг: 125 Неутрално

    Повечето джаджи не ги прави шаоми, а възлага на някой да им го направи.

    Имам тротинетка шаоми, произведена от ninebot.

    Относно километрите... да не се окаже като с тротинетките. Уж има пробег 45 километра, ама с много условия и накрая мен ме вози 15-18км...

    Пишете грамотно на кирилица! Shift + ь = ѝ
  32. 32 Профил на imaligoogle_hr
    imaligoogle_hr
    Рейтинг: 61 Гневно

    Телепортации, милиарди обората в минута, изстрелване 9 Ге, но нито дума за това, че не можеш да минеш 1000 км за 8 ч по магистрали.

  33. 33 Профил на Panda
    Panda
    Рейтинг: 592 Неутрално

    Ако това чудо дойде и в България на цена до 50 000 евро - купувам го!

    Не чета коментари на абонати.
  34. 34 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2956 Неутрално

    Относно километрите... да не се окаже като с тротинетките. Уж има пробег 45 километра, ама с много условия и накрая мен ме вози 15-18км...
    —цитат от коментар 31 на kokoto2


    45 километра, ама ако си тежък до 50 килограма, с вятър в гърба и по баир надолу. Това сигурно го пише с дребния шрифт. ;)
    Всички производители на превозни средства се научиха да лъжат, по-точно да обявават някакви стойности, които се правели по някакво тестове и методи нямащи много общо с реалността. Сякаш си караме колите и тротинетките в инкубатор.
    :)))


    Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...
  35. 35 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 1397 Неутрално

    Не трябваше да затваряме завода за Електрокари

  36. 36 Профил на Panda
    Panda
    Рейтинг: 592 Неутрално

    Жалко, че SAAB бяха купени от друга китайска фирма!
    С този дизайн автомобилът можеше спокойно да си носи логото SAAB.

    Не чета коментари на абонати.
  37. 37 Профил на Припознах   Литекс
    Припознах Литекс
    Рейтинг: 444 Неутрално

    [quote#14:"Yotce"]И наистина, 2,2 тона звучи като спортен танк, а не като спортен автомобил. [/quote

    A, новия модел "Tесла", който е 3.5 тона, как ти звучи?

  38. 38 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2186 Неутрално

    До коментар [#20] от "qqv391093118":

    За коя местна конкуренция говориш? В Китай или в чужбина?

  39. 39 Профил на john_law
    john_law
    Рейтинг: 694 Весело

    До коментар [#2] от "deymus":

    Спомням си за едни смехурковци от Nokia. Ти помниш ли ги ? А и Порше последните години са понамазани VW - нищо особено. Отдавна се изгуби "духа" на Порше. Пък на VW напоследък хич не им е смешно, даже им се плаче и се чудят коя фабрика да затворят и как повечко хора да уволнят. Та не е лошо да треперят Порше, ако имат някакво чувство за самосъхранение.

  40. 40 Профил на Panda
    Panda
    Рейтинг: 592 Неутрално

    Руският пазар ги чака!
    —цитат от коментар 23 на Роси


    Защо само руският?
    В Европа със сигурност ще се чака със записвания.

    Не чета коментари на абонати.
  41. 41 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 226 Весело

    Аз съм пас!
    Ще изчакам петнайсет години да видя кое накъде е и тогава ще решавам за електро.

    Миний аав адуучин хүн
  42. 42
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  43. 43 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 534 Неутрално

    Качеството на китайските коли е толкова лошо, че всички останали техни характеристики губят смисъл.

    Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
  44. 44 Профил на Consumer СУПЕР
    Consumer
    Рейтинг: 1340 Весело

    До коментар [#23] от "Роси":

    За електромобилите трябва зарядна инфраструктура, а блядовете още пътища нямат.

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  45. 45
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  46. 46 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2614 Неутрално

    Като за картинка е добре, цената с 30% по ниска от Тесла…..
    Ама китайски?
    Къде ли ще го продават освен в Китай?

  47. 47 Профил на Consumer СУПЕР
    Consumer
    Рейтинг: 1340 Любопитно

    До коментар [#46] от "Таралеж":

    Китайски електрички има отдавна в България

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  48. 48 Профил на qqv391093118 СУПЕР
    qqv391093118
    Рейтинг: 774 Неутрално

    До коментар [#20] от "qqv391093118":Ниските маржове са си официална политика на Xiaomi и не, китайското правителство не поема нищо. Чиста конкуренция каквато малко сме позабравили от тази част на света 😉
    —цитат от коментар 25 на zxp53317185


    Хахахахахахахахахахахахахаха

  49. 49 Профил на qqv391093118 СУПЕР
    qqv391093118
    Рейтинг: 774 Неутрално

    До коментар [#26] от "zxp53317185":

    И двата са биклуци, единият е прост опо-качествен боклук. iPhone има качествен хардуер, но понеже не ти е разрешено да го ползваш както прецениш, си е просто скъп боклук.

    Китайските боклуци дават дефекти най-вече с паметта, но на хора, чиито глави не се различават от кратуни, по плътността и качеството на съдържанието, няма как това да им направи впечатление.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация

Последни галерии

Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #