Снимка с история: Стъпало до стъпало
Жените със съдове с вода на главите си са снимани на стълбище в Джайпур, Индия, което създава илюзията за една от най-известните литографски гравюри на Ешер.
Пенсионираният мениджър Бари Кростуейт, 65 г., разказва: "В рамките на няколко години за втори път посещавам Панна Меена Кунд и двата пъти бях поразен от архитектурната красота и избелените цветове. В младостта си се вдъхнових от една картина на М. К. Ешер, наречена "Относителност", и това стълбище е най-близкото нещо, което съм виждал и което ми напомня за тази творба."

"След като видях това място за първи път, исках да създам няколко снимки, които освен че ще запечатат архитектурата и цветовете, ще уловят усещането за историята, културата и хората. Постигнах това като се обърнах към три жени от племето калбелия, за да пресъздадат традиционни сцени на събиране на вода по начин, който да допълва архитектурата, като същевременно са в най-интересните условия на естествено осветление", разказва той.
Мориц Корнелис Ешер е нидерландски художник, роден в края на 19 век, познат със своите гравюри върху дърво, литографии, които изобразяват мозайки, невъзможни конструкции, безкрайни обекти и покрития на равнината.
Стъпаловидните кладенци (Baori или Kund), древни структури за съхранение на вода в Индия, датират от 2-ро хилядолетие преди Христа. Те са били жизненоважни източници на вода за напояване, пиене и къпане, особено през сухите сезони. Уникалният им архитектурен дизайн със сложни стълбища, водещи до различни нива на водата, е улеснявал достъпът.