"Ако ние, японските наемни работници, можем да правим това, което ни вълнува, тогава и всички останали могат да продължат да преследват мечтите си."
Студена, влажна сутрин и леденият въздух прониква през отворените врати на гимнастическия салон на колеж в Токио. Но това не притеснява Соичиро Какимото и още 30 млади бизнесмени, които се подготвят за уикенда, когато ще се превъплътят като мажоретки.
"Усмихвайте се, когато времената са трудни!" - крещи висок мъж с усмивка.
Останалите - всички облечени в тъмни костюми и вратовръзки, размахват юмруци и се забавляват под звуците на жизнерадостната музика, която изпълва пространството.Скандиранията им отекват в гимназията.
"Да, ти можеш! Определено можете да го направите! Напред, Япония! Напред, Япония!"
Младежите се стремят да разпространяват настроение чрез своите впечатляващи акробатични изпълнения, като през уикендите доброволно посещават търговски центрове и други места, за да забавляват хората.Наричайки себе си "Cheer Re-Man's" - съчетание от "cheerleading" и "salaryman" - групата, създадена през 2023 г., е съставена от възпитаници на елитния мъжки отбор по мажоретки на университета ''Waseda''.
Работата им варира от продажби на недвижими имоти до маркетинг и те балансират професионалния си живот със страстта си към мажоретния състав.От понеделник до петък Какимото е типичният японски служител, който пътува с претъпкани влакове, работи до късно и излиза да пийне с колегите си, облечен в тъмносин костюм Uniqlo, който служи и като униформа за мажоретки.
"През делничните дни използвам мозъка си, а през уикендите - тялото си. Дори едното да не е добре, другото може да е, а това допринася за цялостното ми психическо здраве", казва 23-годишният младеж, който работи в компания за разработка на софтуер."Ако ние, японските наемни работници, можем да правим това, което ни вълнува, тогава и всички останали могат да продължат да преследват мечтите си." Необичайната гледка на японските корпоративни войници, които се изстрелват на 7 метра във въздуха в синхронни съчетания, им печели онлайн рекламен спот за рекламиране на еластичните костюми Uniqlo, които носят за изпълненията си. Групата участва и в "Великобритания търси талант", където се класира на трето място на полуфинала.