Фотогалерия: Берлин търси туристи

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (23)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Полковник Паликъщов
    Полковник Паликъщов
    Рейтинг: 2208 Разстроено

    Берлин, в който живеят около 4 милиона души, е привлякъл 5.9 милиона посетители през първата половина на годината, което се равнява на 13.9 милиона нощувки, според статистическата служба на Берлин - Бранденбург. Това представлява спад от съответно 1.8% и 2.9% спрямо същия период на миналата година.
    _________________________________________________________

    Дори туризмът в Германия е в "рецесия"?

    В Берлин наемът на жилищата е поскъпнал много, понеже една част от жилищата стоят празни и се отдават само на туристи!

    Снимка на прадядо ми ПАЛИКЪЩОВ, поборник.
  2. 2 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3427 Неутрално

    Едни реват от туристи, други за туристи..... Бях в Берлин преди 44 години, не може да не се е променил.

    Еретик
  3. 3 Профил на sim4o2
    sim4o2
    Рейтинг: 1959 Неутрално

    Берлин, в който живеят около 4 милиона души, е привлякъл 5.9 милиона посетители през първата половина на годината, което се равнява на 13.9 милиона нощувки, според статистическата служба на Берлин - Бранденбург. Това представлява спад от съответно 1.8% и 2.9% спрямо същия период на миналата година.
    _________________________________________________________
    Дори туризмът в Германия е в "рецесия"?
    В Берлин наемът на жилищата е поскъпнал много, понеже една част от жилищата стоят празни и се отдават само на туристи!
    —цитат от коментар 1 на Полковник Паликъщов


    Освен това мнозина отсядат в Бранденбург , където даже им е по-близо до някои забележителности ..

    И според мен - в музеите и из дворците си е , както винаги..

    Намаляха туристите за разните евенти : "Стрийт парад", фестивала "Лолапалуза Берлин", "Берлинале" и т.н.

  4. 4 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 1543 Неутрално

    До коментар [#2] от "Костадин Иванов":

    Преди 44 г. си бил в Остберлин, който е само 1/3 от сегашния Берлин.

    Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.
  5. 5 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3427 Неутрално

    До коментар [#2] от "Костадин Иванов":Преди 44 г. си бил в Остберлин, който е само 1/3 от сегашния Берлин.
    —цитат от коментар 4 на Нинов


    Така е, и ние, и времената бяхме различни.

    Еретик
  6. 6 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 1543 Неутрално

    До коментар [#5] от "Костадин Иванов":

    Хората се качваха на телевизионната кула на Александър Плац да гледат как изглежда Вестберлин.... някакъв нереален съвсем друг свят.

    Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.
  7. 7 Профил на danvan СУПЕР
    danvan
    Рейтинг: 7038 Неутрално

    Интересно

    Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sat
  8. 8 Профил на sim4o2
    sim4o2
    Рейтинг: 1959 Неутрално

    До коментар [#5] от "Костадин Иванов":Хората се качваха на телевизионната кула на Александър Плац да гледат как изглежда Вестберлин.... някакъв нереален съвсем друг свят.
    —цитат от коментар 6 на Нинов


    ?????

    То на запад се вижда най-вече Тиергартен , което си е най-обикновен парк ..

    Иначе забележителностите - Унтер дер Линден, Музеуминзел с Ноес Музеум, Пергамон, Боде Музеум , Сан Суси , Бабелсберг - са си били в Изток ..

  9. 9 Профил на sim4o2
    sim4o2
    Рейтинг: 1959 Неутрално

    До коментар [#2] от "Костадин Иванов":Преди 44 г. си бил в Остберлин, който е само 1/3 от сегашния Берлин.
    —цитат от коментар 4 на Нинов


    40% ..

  10. 10 Профил на nakokoren
    nakokoren
    Рейтинг: 384 Неутрално

    До коментар [#6] от "Нинов":

    Сега е още по-сюреалистичен. Имаш чувството, че си в Бангладеш. Само накичените навсякъде знамена с цветовете на дъгата контрастират на обстановката.

  11. 11 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 1543 Неутрално

    До коментар [#8] от "sim4o2":

    Аз съм бил на тв.кула през 1970-те и 80-те.
    Мнозинството от посетителите разглеждаше Вестберлин.
    Виждаше се доста надалеко... улици, светещи реклами, осветени квартали, високоскоростни пътища с бързи автомобили с четиритактови двигатели.

    Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.
  12. 12 Профил на sim4o2
    sim4o2
    Рейтинг: 1959 Неутрално

    До коментар [#8] от "sim4o2":Аз съм бил на тв.кула през 1970-те и 80-те.Мнозинството от посетителите разглеждаше Вестберлин.Виждаше се доста надалеко... улици, светещи реклами, осветени квартали, високоскоростни пътища с бързи автомобили с четиритактови двигатели.
    —цитат от коментар 11 на Нинов


    Кои ли ще да са били тези пътища?

    В момента в града има една вътрешноградска магистрала - А100 , която обаче върви половината в Източен Берлин .. и е с ограничение до 100 км. май ..

    Има ограниèние - сигурен съм, понеже имам маса снимки от нея и редовно плащам глоби ..

    Може ни В96 сте гледали ??

    Или Курфюрстердам? Ама тя си е с 70 км./ч

  13. 13 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3427 Весело

    До коментар [#5] от "Костадин Иванов":Хората се качваха на телевизионната кула на Александър Плац да гледат как изглежда Вестберлин.... някакъв нереален съвсем друг свят.
    —цитат от коментар 6 на Нинов


    И аз съм се качвал, а спахме в хотел Щад Берлин, което за времето си беше гъзария. Ходихме в Пергамон музей и по някакви соц паметници. Момичетата обикаляха магазините като луди, аз мерех улиците и пиех бира.

    Еретик
  14. 14 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 1543 Неутрално

    До коментар [#12] от "sim4o2":

    Ами другата половина на тази А100 е трябвало да съм видял.
    Тогава много ясно се виждаше границата между източен и западен Берлин.

    Вестберлин беше озарен от реклами, защото дори и най-малкото магазинче се е стремяло да привлече клиенти.

    В Остберлин нямаше нужда от такива мероприятия.
    Там се чакаше 20 год. ред за Вартбург и 10 г. за Трабант.

    Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.
  15. 15 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 1543 Неутрално

    До коментар [#12] от "sim4o2":

    Вътрешно‑градската автомагистрала A 100 в Берлин (Bundesautobahn 100) е започнала своето изграждане през 1950‑те години.

    Първа копка е направена през април 1956 за участъка между Kurfürstendamm и Hohenzollerndamm .

    Първите участъци са пуснати в експлоатация вече през 1958 година (между Kurfürstendamm и Hohenzollerndamm) .

    През 1962 г. трасето получава официалния статут на автомагистрала (Автобан) .

    От 1960 до края на 1960‑те са пуснати в експлоатация множество други сегменти – като 1961 (Funkturm до Hohenzollerndamm), 1962 (Charlottenburg до Kaiserdamm‑Süd), а 20 декември 1963 бележи завършек на ключов лъч, свързващ Charlottenburg‑Nord с AVUS и Halensee чрез Dreieck Funkturm .

    Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.
  16. 16 Профил на iliev23
    iliev23
    Рейтинг: 42 Неутрално

    До коментар [#12] от "sim4o2":

    Само да уточня - А100 е с ограничение 80км/ч. Нещо като софийското Цариградско шосе. Отчасти преминава по старата граница източен-западен Берлин (от Шьонефелд до Гренцалее), отчасти е изцяло в западен Берлин (от Гренцалее посока север).

    Курфюрстендам е с ограничение максимум 50км/ч тъй като се намира в града.

  17. 17 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 1543 Неутрално

    До коментар [#16] от "iliev23":

    При създаването на ФРГ в началото не е имало ограничение на скоростта дори в населените места.

    През 1949 г. е създадена Федерална република Германия (Западна Германия).

    Автомобилният трафик е все още слаб, и в началото няма общонационално ограничение на скоростта извън населени места.

    В градовете обаче остава ограничение от 50 km/h — въведено заради безопасността на пешеходците.

    🔹 1970‑те: Петролната криза и нови регулации

    Някои участъци от аутобани също имат лимити
    След кризата, ограниченията се премахват, но:
    Остава препоръчителната скорост от 130 km/h по аутобани (въведена през 1978 г.)

    Постепенно се въвеждат ограничения по конкретни участъци от аутобаните (например заради шум, трафик, околна среда или опасни завои)

    Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.
  18. 18 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 1543 Неутрално

    До коментар [#16] от "iliev23":

    В самото начало западногерманските политици са искали да дадат специални свободи на населението, преживяло строгата диктатура на Третия райх.
    Били са премахнали абсолютно всички ограничения на скоростта, дори в населените места.

    След това обаче бързо ги въвеждат, оставяйки извън населените места и накрая само аутобаните.

    Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.
  19. 19 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 1543 Неутрално

    До коментар [#16] от "iliev23":

    През 1980 г. е нямало ограничение на скоростта на А100

    Im Jahr 1980 galt auf der A100 (Berliner Stadtautobahn) grundsätzlich kein generelles Tempolimit.

    Allerdings:

    Seit 1978 war die sogenannte „Richtgeschwindigkeit“ von 130 km/h auf Autobahnen offiziell eingeführt.
    ➤ Das bedeutet: 130 km/h war empfohlen, aber nicht verpflichtend.


    Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.
  20. 20 Профил на Полковник Паликъщов
    Полковник Паликъщов
    Рейтинг: 2208 Весело

    Allerdings:Seit 1978 war die sogenannte „Richtgeschwindigkeit“ von 130 km/h auf Autobahnen offiziell eingeführt.➤ Das bedeutet: 130 km/h war empfohlen, aber nicht verpflichtend.
    —цитат от коментар 19 на Нинов


    Нинов, и за камионите ли е важало? Спри се де!

    Снимка на прадядо ми ПАЛИКЪЩОВ, поборник.
  21. 21 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 1543 Неутрално

    До коментар [#20] от "Полковник Паликъщов":

    Щуцер, а за мотопеди няма ли да попиташ?

    Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.
  22. 22 Профил на местоимение
    местоимение
    Рейтинг: 557 Разстроено

    ?...Беьитата, Китовете, Ьибите...да не свьшия? Вьеме е за неко уиБ.ЕН. УКваь...

    По цвета на дрехите посрещат, по липсата на ум изпращат.
  23. 23 Профил на sim4o2
    sim4o2
    Рейтинг: 1959 Неутрално

    До коментар [#16] от "iliev23":При създаването на ФРГ в началото не е имало ограничение на скоростта дори в населените места.През 1949 г. е създадена Федерална република Германия (Западна Германия).Автомобилният трафик е все още слаб, и в началото няма общонационално ограничение на скоростта извън населени места.В градовете обаче остава ограничение от 50 km/h — въведено заради безопасността на пешеходците.🔹 1970‑те: Петролната криза и нови регулацииНякои участъци от аутобани също имат лимитиСлед кризата, ограниченията се премахват, но:Остава препоръчителната скорост от 130 km/h по аутобани (въведена през 1978 г.)Постепенно се въвеждат ограничения по конкретни участъци от аутобаните (например заради шум, трафик, околна среда или опасни завои)
    —цитат от коментар 17 на Нинов


    То и сега на много места скоростта е без ограничение ..

    Напр. като стана дума за Берлин - А113 , А112 , А10 не помня да имат ограничения





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация

Последни галерии

Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #