За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
nqma zna4ka koi
Рейтинг: 1028 НеутралноЗначи търсим форма пак хем да е плаатена, хем да не е! Нали днес се каза вече, че като искат да е безплатна да си я направят общинска. АПИ ще им я подари безвъзмездно, само да си я поддържат. Ама стана ясно, че това е мнооооого далече от безплатно и сега бай ганьовците в община София ще мислят какъв карамбол да измислят да угодят на други ганьовци от селата. Искам да видя този куриоз, каква ще бъде поредната глупост. Път мелез - хем е общински хем общината не плаща за него! Или по скоро ганьовски - Ганя да кара ма да не плаща!
nema_labavo
Рейтинг: 63 НеутралноА що не се коментира с какви шари са отчуждавани имотите за Тангентата и с какви пари е построена. С Общински или Държавни? Някой ровил ли се е?
стафилокок
Рейтинг: 229 НеутралноАха сега ще мислят! А до сега какво правиха! Буквално оня ден включиха тангентата в състава на републиканската пътна мрежа, днес МИСЛЯТ да я изключват! Но трагедията е в това че няма кой да мисли на всякъде е пълно с "калинки", които не могат да мислят!
Миналото се наследява, бъдещето се изгражда.442
Рейтинг: 554 НеутралноАбе на ваС КОЕ не вИ стана ясно от това което казА Бойко А !!!
Nikoi
Рейтинг: 506 НеутралноДо коментар [#4] от "442":
Ако се наложи пак ББ да Ви повтаря , ви няма ,губите постовете и далаверата ....
стафилокок
Рейтинг: 229 ЛюбопитноСамо да попитам: тези хора освен в София, другаде с колите си не ходят ли че е такъв проблем тази винетка!?
Миналото се наследява, бъдещето се изгражда.tucker case
Рейтинг: 672 Веселоако ползваш една магистрала за локалния и транзитния трафик, макар и да изглежда добро решение си е чиста проба вкарване на таралеж в гащите и след 10-15 години ше иска поне двойно разширение...
Now what's a few miles between the beauty and the beast...у щатите така кога са строели интерстейтс през 60-те и 70-те градовете са искали магистралите да минават през тях, та да ги ползват и локално за по-бързо през града... само дестина години по-късно ни локалния ни транзитния трафик мое да мине щот магистралата отеснела и требе се строи я обиколна, я разширение...
Donaudampfschiffahrtsgesellschaft
Рейтинг: 892 Неутрално80% еврофондове и 20% национално съфинансиране (от държавния бюджет).
A lie can run round the world before the truth has got its boots on. Terry Pratchettnqma zna4ka koi
Рейтинг: 1028 НеутралноХодят но не и с 4те си коли. С тях само правят задръствания в града. Първата е семейна с винетка и другите 3 са с 18 лева данък 88 година произведени с тях се ходи на работа и каламбур. Един от основните доводи е, че било за по чист въздух и намаляване на трафика. Пък то точно обратното. 18 кинта данък и никакви други такси, все още достатъчно място за таралясници, жителите на тези квартали няма как да имат по по-малко от 5 автомобила на семейство. Просто им се създават всички условия да е така!
стафилокок
Рейтинг: 229 НеутралноДо коментар [#9] от "nqma zna4ka koi":
Миналото се наследява, бъдещето се изгражда.Ясно: гърчат се пред гласоподавателите . . .
vassilun
Рейтинг: 4863 НеутралноВсичко това е без никакъв смисъл! Едва ли повече от 5% от регистрираните в София леки автомобили нямат годишна винетка. Колко процента от тези 5% ще минат поне веднъж по тази тангента? Товарните тока или иначе ще со на тол, а не с винетка. Фандъкова до спре с популизма!
Роси
Рейтинг: 5757 НеутралноНикой не им е дал право да мислят. Има кой да мисли.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1396 НеутралноДо коментар [#9] от "nqma zna4ka koi":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКИ според теб трябват винетки и ма.четирите им коли, защото?
hodounski
Рейтинг: 2271 ВеселоТова с мисленето е трудна работа и за тиквите и за фъндъците. Сега да целуват ръка ,а мисленето ще почака...