В цяла Европа хората търсят промоциите в магазините, обяви шефът на "Лидл България"

На 30-те пазара, на които е представена веригата "Лидъл", потребителите имат все по-голям интерес към промоционалните стоки и кампании, учестяване на посещението в магазините, за да се разпредели по-добре бюджетът и преориентиране към собствените марки на магазините. Това коменитра Милена Драгийска, изп. директор на "Лидл България".
Тя обясни, че това е налице и в България и причината е в това, че високата инфлацията през последната година е вносна. Това е така, защото България успява да произведе едва 30-40% от редица продукти, нужни за цялото й потребление.
Посочи, че всички външни процеси - като процесите около Израел в момента, неизбежно се отразяват върху пазара, но обичайно това става с 6-2 месеца закъснение.
На въпрос дали веригата планира да отвори още обекти, при 120 в момента в страната, тя обясни, че има райони, които имат потенциал за това, въпреки недостига на работна ръка и демографската криза.
Допълни, че очакванията на международните институции България да има висок икономически растеж догодина показват, че свързаността на икономиките не носи само негативи, а и дава възможност за собствено развитие.