Правителството разпространи данни от службите за сигурност по повод отказа от руски петрол

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (105)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на ayp341129080
    ayp341129080
    Рейтинг: 17 Весело

    Абе той Сламения нали нямаше доверие на ДАНС?

  2. 2 Профил на kvasimodo
    kvasimodo
    Рейтинг: 185 Неутрално

    Един път ДАНС най-лошите, сега най-добрите?!
    Г-н Денков , Вие сте умен човек. Не усещате ли в каква ситуация Ви поставят ПП-ДБ?

    "Което беше порок стана обичай" - Сенека
  3. 3 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 1483 Неутрално

    Страшни шматароци 🤷

    Всички са наясно от повече от година че с руския петрол е свършено, работата е да отлагат максимално за да пълнят гуши и джобове.

  4. 4 Профил на До руските мекерета
    До руските мекерета
    Рейтинг: 1947 Весело

    Ето защо анорексикът, Винету и другарят Делян с проформа фактурата искат промени в службите.

    Между другото фатмакът защо мълчи като решетников за Софийска визита?

  5. 5 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 1483 Любопитно

    Ето защо анорексикът, Винету и другарят Делян с проформа фактурата искат промени в службите.
    —цитат от коментар 4 на До руските мекерета


    А ППДБ не искат, понеже си искат руски петрол и Лукойл?

  6. 6 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 534 Неутрално

    Съвсем скоро ще се разбере, КОЙ иска да купи рафинерия евтино.

  7. 7 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 331 Любопитно

    Руската енергиина мафия в България е на крак...Готови са на всичко само и само страната да остане зависима от руският петрол...А и доста хорица ще си осиротеят!!Оставайки без руските"дажби"...

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  8. 8 Профил на Nick F СУПЕР
    Nick F
    Рейтинг: 643 Неутрално

    Един път ДАНС най-лошите, сега най-добрите?! Г-н Денков , Вие сте умен човек. Не усещате ли в каква ситуация Ви поставят ПП-ДБ?
    —цитат от коментар 2 на kvasimodo


    Е на кой да разчита на Алена ли? Добри или лоши това са службите.

  9. 9 Профил на Forest
    Forest
    Рейтинг: 534 Неутрално

    Не знаех, че в ДАНС има икономисти, които правят икономически/пазарни анализи.

    Истината ни прави свободни.
  10. 10 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 168 Неутрално

    Най-голяма опасност за националната сигурност в този момент са ПП Д/С/Б !

  11. 11 Профил на Яна
    Яна
    Рейтинг: 464 Весело

    Това службите, дето им искате оставката ли?

    "Славата трябва да се извоюва, а честта просто не бива да се губи." - Шопенхауер
  12. 12 Профил на strymski
    strymski
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Национализация на рафинерията.

    Да се конфискува всичко на неприятелската държава.

    Като ще е гарга , нека да е най-черната.

  13. 13 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 1483 Неутрално

    Съвсем скоро ще се разбере, КОЙ иска да купи рафинерия евтино.
    —цитат от коментар 6 на 442


    Много ме кефи как в рамките на един и същи текст разни разбирачи могат да ти обяснят как Магнитски блокира, занулява и приключва определени типове, но в същото време остават способни да закупят петролни рафинерии за десетки милиарди 🤷

  14. 14 Профил на ddd
    ddd
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Най-голяма опасност за националната сигурност в този момент са ПП Д/С/Б !
    —цитат от коментар 10 на doroteus


    Вечната най-голяма опасност за всякакъв вид сигурност сте празноглавците.

  15. 15 Профил на ayp341129080
    ayp341129080
    Рейтинг: 17 Весело

    До коментар [#2] от "kvasimodo":

    Не се съмнявам, че е умен, ама му се услаждат $$$

  16. 16 Профил на До руските мекерета
    До руските мекерета
    Рейтинг: 1947 Неутрално

    До коментар [#9] от "Forest":

    И други неща не знаеш, но това не им пречи да съществуват.

  17. 17 Профил на baigan
    baigan
    Рейтинг: 941 Неутрално

    Абе той Сламения нали нямаше доверие на ДАНС?
    —цитат от коментар 1 на ayp341129080


    И като няма доверие на ДАНС, какво може да направи, след като Радев не иска да смени шефа й? Да я закрие не може. Или трябва да прави точно обратното на това, което ДАНС предлага? Това е абсолютно ненормална ситуация!

  18. 18 Профил на baigan
    baigan
    Рейтинг: 941 Неутрално

    Това службите, дето им искате оставката ли?
    —цитат от коментар 11 на Яна


    Не на службите, на шефовете им, назначени от Радев, за които обаче отговаря премиерът. Това нормално ли е?

  19. 19 Профил на baigan
    baigan
    Рейтинг: 941 Неутрално

    Не знаех, че в ДАНС има икономисти, които правят икономически/пазарни анализи.
    —цитат от коментар 9 на Forest


    Да, и аз мислех, че там има само специалисти по кодове и флашки.

  20. 20 Профил на Бубенце
    Бубенце
    Рейтинг: 600 Весело

    "Извадки"! Путинският премиер се мята като риба на сухо.

    42864cd0e1dac484f51402d3d5155b72
  21. 21 Профил на Ivan Stoyanov
    Ivan Stoyanov
    Рейтинг: 174 Неутрално

    Вчера ППДБ искат ДАНС да бъде закрита и да се отстрани шефът й а днес дават ДАНС като пример за подражание и се уповават на тях и ги дават за пример за това защо не трябва да се премахва дерогацията. Аз ви казвам този човек Кирил Петков и като цяло ППДБ ни се подиграват брутално!

  22. 22 Профил на Червен дисибар
    Червен дисибар
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Сега ще слушаме месеци оправдания от разкрилата се пропутинска коалиция...

  23. 23 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 239 Любопитно

    бла бла общи приказки. тия хартии са директно за кошчето.

    We Do This NOT Because It Is Easy, But Because We Thought It Would Be Easy!
  24. 24 Профил на Червен дисибар
    Червен дисибар
    Рейтинг: 8 Неутрално

    бла бла общи приказки. тия хартии са директно за кошчето.
    —цитат от коментар 23 на karatista


    "Службите" ще напишат всичко, което поискат Киро, Асен и вся остальная...

  25. 25 Профил на Твърдина
    Твърдина
    Рейтинг: 42 Неутрално

    Маските паднаха, защото писано е, че по делата им ще ги познаете.

    И тъй, враг ваш ли станах, като ви говоря истината? (Гал. 4:16)
  26. 26
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  27. 27 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 1483 Неутрално

    Между другото попрехвърлих въпросните "данни", съветвам ви и вие да го направите.

    Осъзнавате ли колко десетки и стотици милиона годишно отиват буквално на вятъра за да ги поддържат тези служби от слабоумници?

  28. 28 Профил на До руските мекерета
    До руските мекерета
    Рейтинг: 1947 Весело

    До коментар [#5] от "zxp53317185":

    Ще се разбере. Сваляте правителството, поемате управлението и на 72-ят час руският петрол изчезва. Просто е.

    И анорексикът, и Винету, и другият другар Делян са доказали се през вековете антипутинисти.

  29. 29 Профил на zakkwylde
    zakkwylde
    Рейтинг: 606 Весело

    Указ на Путин провъзгласи Денков за академик на РАН.

    000000000000000000000000
  30. 30 Профил на Nick F СУПЕР
    Nick F
    Рейтинг: 643 Неутрално

    Вчера ППДБ искат ДАНС да бъде закрита и да се отстрани шефът й а днес дават ДАНС като пример за подражание и се уповават на тях и ги дават за пример за това защо не трябва да се премахва дерогацията. Аз ви казвам този човек Кирил Петков и като цяло ППДБ ни се подиграват брутално!
    —цитат от коментар 21 на Ivan Stoyanov


    Защо лъжеш? Плащат ли за това или напълно доброволно го правиш?

  31. 31 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 1483 Неутрално

    бла бла общи приказки. тия хартии са директно за кошчето.
    —цитат от коментар 23 на karatista


    Да не кажа за кенефа 😃

    Има гениални прозрения от сорта че цената на петрола в момента била волатилна 🤷

    Ако бях продължил да чета сигурно ще има откритие че водата е мокра.

  32. 32 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5592 Неутрално

    Това е закъснял кризисен ПР. Европа вече няма да го подкрепи, а ГЕРБ/ДПС усещат по-добре от ПП вятъра на промяната и действат в правилната посока.
    И понеже става говорилня, се губи най-важния въпрос “Защо законодателят не е издал такива закони, които да направят невъзможно отклоняването на Лукойл от това да си плати свръхпечалбата”

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  33. 33 Профил на smotlixx
    smotlixx
    Рейтинг: 767 Неутрално

    Това същите служби ли са дето казаха на Умен Киро че една трета от украинската армия е унищожена на втория ден от война?

  34. 34 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 1483 Неутрално

    До коментар [#5] от "zxp53317185":Ще се разбере. Сваляте правителството, поемате управлението и на 72-ят час руският петрол изчезва.
    —цитат от коментар 28 на До руските мекерета


    Нямам нищо против 😉
    Ама нали си наясно че повече парламент и съответно власт никога няма да видите?

  35. 35 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 239 Неутрално

    До коментар [#24] от "Червен дисибар":

    тва е икономическа и технологична тема, данс са последните, които могат да пишат и бришат по темата. само ни баламосват

    We Do This NOT Because It Is Easy, But Because We Thought It Would Be Easy!
  36. 36 Профил на Nick F СУПЕР
    Nick F
    Рейтинг: 643 Неутрално

    Да си припомним едни други прояви на "евроатлантиците" гербдпс.
    ГЕРБ, ДПС и "Възраждане" обвиниха правителството, че не е приело ултиматума на Русия за газа
    https://www.svobodnaevropa.bg/a/31962476.html

  37. 37 Профил на galina georgieva
    galina georgieva
    Рейтинг: 1664 Неутрално

    “Според министър-председателя Николай Денков информацията от службите подкрепя тезата му, че отказът от руско гориво може да стане най-рано през март, тъй като преди това има съществени рискове за работата на рафинерията "Лукойл Нефтохим" в Бургас, както и от драстичен ръст на цените на бензина и дизела в България.”

    Хахаха сериозно ли? Аз съвсем се обърках……
    Сега последно ,да вярваме или не на службите?Ъе надеждни ли са или не? Денков иска ли още смяна на шефа на ДАНС или не?
    Въобще в последните дни Денков,правителството му и ППДЕБЪ са с раздвоение на личността! Кога как им отърва!

  38. 38 Профил на До руските мекерета
    До руските мекерета
    Рейтинг: 1947 Весело

    До коментар [#34] от "zxp53317185":

    Ясно е, разбира се. От две години е все така.

    Кога ще сваляте правителството?

  39. 39 Профил на Моа Преател Тайпи
    Моа Преател Тайпи
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#11] от "Яна":

    Златната мангалица

    https://www.barlife.cz/files/img-home-01.jpg

    в свински тръст

    яж бахур...
  40. 40 Профил на ЧУПАКАБРА
    ЧУПАКАБРА
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Не съм компетентен по случая, но щом генерал-президента иска нещо, каквото и да е, аз съм против-защото имам мозък, а не руска фуражка.

    АЙ' СИ...бемол мажор!
  41. 41 Профил на ayp341129080
    ayp341129080
    Рейтинг: 17 Неутрално

    До коментар [#32] от "penetrating":

    Защо законодателят не е издал такива закони, които да направят невъзможно отклоняването на Лукойл от това да си плати свръхпечалбата”
    _________________________________________
    Законодателя в лицето на Правителството и партиите които го подкрепят ПП, ДайБг, Герб, Дпс са гола сода. Пишат закони които след няколко седмици биват преправяни. Нещо като ремонт на ремонта.
    ОСТАВКА некадърници

  42. 42 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 1392 Весело

    ДАНС спасява ( каквото там има) Денков

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  43. 43 Профил на kkl38598034
    kkl38598034
    Рейтинг: 423 Неутрално

    Борисов е гении да накара ПП-ДБ-тата да наскачат сега да спасяват вноските си към войната на Путин. Хахаха.

  44. 44 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2956 Неутрално

    До коментар [#32] от "penetrating":

    Няма законодателно мнозинство, което на практика да подреже крилцата на Лукойл. ГЕРБ и ДПС може много да приказват, но никога няма да го направят. ГЕРБ имаха цялата власт дълги години. И какво? Борисов плющеше белот със Златев. Сега ПП и ДБ били виновни за липсващите данъци на Лукойл, а ПееФ целият в бяло. Ти да видиш...!

    Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...
  45. 45 Профил на galina georgieva
    galina georgieva
    Рейтинг: 1664 Неутрално

    Радев официално е изпратил на Денков отказа си да смени шефа на ДАНС!

  46. 46 Профил на Просто денег нет
    Просто денег нет
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Борисов е гении да накара ПП-ДБ-тата да наскачат сега да спасяват вноските си към войната на Путин. Хахаха.
    —цитат от коментар 43 на kkl38598034


    Гений е естествено мутрата в очите на такива малоумни нещастници като теб! Защото 13 г. лиза руски задници и дори не знаеше за съществуването на комбината.
    В последствие дори се оказа, че не познава и Горанов.

  47. 47 Профил на rexdog2004
    rexdog2004
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Денков се позовава на пробитите от руснаците служби за да защити лукойл. какво направи този плу же к за да се намери алтернатива на руския петрол за половин година - нищо. И реве когато делянчо му поиска ежедневен отчет за това какво е направил за евврото, шенгена, натото. Още не може да излезе от шока от изборите, хуните вилнеят из столицата, тож клепа безпомощно. Делянча мамин ги направи на смешни.

  48. 48 Профил на rexdog2004
    rexdog2004
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#8] от "Nick F":

    Може да попита службите на партньорите.

  49. 49 Профил на Nick F СУПЕР
    Nick F
    Рейтинг: 643 Неутрално

    До коментар [#8] от "Nick F":Може да попита службите на партньорите.
    —цитат от коментар 48 на rexdog2004


    Службите на партньорите, нямат толкова данни за положението в страната.

  50. 50 Профил на Христо Атанасов
    Христо Атанасов
    Рейтинг: 784 Неутрално

    Я виж ти "изненада" руските агенти в ДАНС, по прокурора на бай Тошо Атанасов, защитават интересите на руския Лукойл а "евроатлантиците" от ПП$ДБ използват доклада на руските агенти. Браво на "русофобите" от ПП$ДБ, геройски защитават доходите на Путин.

  51. 51 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4667 Неутрално

    До коментар [#49] от "Nick F":

    "Службите на партньорите, нямат толкова данни за положението в страната."

    Никак не бих се учудил, ако службите на партньорите имат дори и по-точни данни за положението в България от данните на ДАНС!

  52. 52 Профил на psz58488391
    psz58488391
    Рейтинг: 1126 Неутрално

    До коментар [#47] от "rexdog2004":

    За разлика от теб, Денков е интелигентен!

  53. 53 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 61 Неутрално

    Тези на снимката изглеждат доволни. Няма какво повече да се каже.

  54. 54
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  55. 55 Профил на tulup СУПЕР
    tulup
    Рейтинг: 1434 Весело

    До коментар [#48] от "rexdog2004":

    Никой не би казал, че 3 дена е разумен срок. Това е наистина абсурдно.
    Да питаш какво са правили досега - напълно съм съгласен.
    Да кажеш, че е абсурдно, че Денков казва, че не подозирал, че руснаци (!?!??!) ще заобикалят санкции - още повече съм съгласен

    Ама 3 дена? Това си е абсурдно и ясно, че се внася за да го откажат. Да го беше внесъл първия път, когато пискаше, със срок 3 месеца. Вече щеше да е в сила

    Не ме търсете преди обяд
  56. 56 Профил на kkl38598034
    kkl38598034
    Рейтинг: 423 Неутрално

    Гений е естествено мутрата в очите на такива малоумни нещастници като теб! Защото 13 г. лиза руски задници и дори не знаеше за съществуването на комбината.
    В последствие дори се оказа, че не познава и Горанов.
    —цитат от коментар 46 на Просто денег нет


    Никви руски задници не лизал, измисляте си господине или госпожо. Най ниските цени на горивата в Европа имахме стабилно, коректен транзитен партньор, Газ колкото душа иска, атомно гориво и атомна центра с най-евтиния ток в Европа. Ама на посолството нещо не им хареса и намериха двама агенти-аматьори от Харвард да им угодят на интереса.

  57. 57 Профил на tulup СУПЕР
    tulup
    Рейтинг: 1434 Неутрално

    До коментар [#56] от "kkl38598034":

    Извинете, за бай Тошо ли говорите? И за свалянето му? Защото е много трудно да се разбере, наистина.

    Не ме търсете преди обяд
  58. 58 Профил на wnt261129250
    wnt261129250
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Денков се позовава на пробитите от руснаците служби за да защити лукойл. какво направи този плу же к за да се намери алтернатива на руския петрол за половин година - нищо. И реве когато делянчо му поиска ежедневен отчет за това какво е направил за евврото, шенгена, натото. Още не може да излезе от шока от изборите, хуните вилнеят из столицата, тож клепа безпомощно. Делянча мамин ги направи на смешни.
    —цитат от коментар 47 на rexdog2004


    А Намагнитеният Делянчо какво направи, откакто е в Парламента да защити интересите на работещите в Рафинерията и на Държавата???? Че, не се сещам, освен някак неусетно да се изявява нечии говорител, но не е от Кабинета и Управляващ? Ей, знаех, че е къса паметта, ама чак пък толкоз! И като освободи Рафинерията през декември Х хиляди броя служители в Бургас, Кой ще му пазарува на Делянчо в Техномаркета по Коледа? Питам, за един приятел.

  59. 59 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5592 Неутрално

    До коментар [#44] от "Petleshev":

    Именно, “цялата пара е в свирката”

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  60. 60 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5592 Неутрално

    До коментар [#41] от "ayp341129080":

    Аз пък съм убеден, че е нарочно

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  61. 61 Профил на Жоро Г
    Жоро Г
    Рейтинг: 515 Неутрално

    То тия служби видяха и риск в машините, ама тогава не им повярвахте (правилно). Сега защо въобще ги слушате тези подлоги на Радев и руслямцште

  62. 62 Профил на Анти Шишковци
    Анти Шишковци
    Рейтинг: 823 Неутрално

    Това, което правят съдружниците Пеевски и Б Борисов са отчаяни ходове на удавници. И двамата са изключително зависими от Путин. Той може да ги унищожи политически с компромати буквално на секундата. Двамцата го знаят много добре. Търсят спасение като заемат позата на евроатлантици. Така препоръчва и адвокатската кантора, която Пеевски е наел в Щатите да го размагнитизира. Путин обаче подигравателно натиска. И какво успяха да измислят. Правейки се на отчаяни евроатлантици да съборят правителството за да дойде Путин на власт в България през Радев.

  63. 63 Профил на wnt261129250
    wnt261129250
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Това, което правят съдружниците Пеевски и Б Борисов са отчаяни ходове на удавници. И двамата са изключително зависими от Путин. Той може да ги унищожи политически с компромати буквално на секундата. Двамцата го знаят много добре. Търсят спасение като заемат позата на евроатлантици. Така препоръчва и адвокатската кантора, която Пеевски е наел в Щатите да го размагнитизира. Путин обаче подигравателно натиска. И какво успяха да измислят. Правейки се на отчаяни евроатлантици да съборят правителството за да дойде Путин на власт в България през Радев.
    —цитат от коментар 62 на Анти Шишковци


    Изтърваха момента. Вкарат ли ни в нови Избори, % ще са коренно различни. Някой, някога за последните 4 избора да обърна внимание на Негласуващите и да ги пита Защо? 39% избирателна активност за настоящият Парламент, а останалите 61% защо си мислят, че не гледат и не виждат? А, и не спят, но плащат данъците, за да се хранят Парламент, Президент, и Х броя Администрации, които не правят нищо. Нищо! И защо Намагнитените не са още разследвани и в затвора? Къде са парите от последните 18 години?

  64. 64 Профил на rexdog2004
    rexdog2004
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#55] от "tulup":

    разбира се. което съм написал е с известна доза ирония. ясно е че за три дни лукойл не може да реагира. но денков трябваше да излезе и да обясни- направихме това итова, разговори с доставчици, карго и застрахователи. за половин година можеше да са стегнали менгемето върху таша ците на газпром и лукойл и да ги принудят да плащат данъци. асен василев е крайно съмнителен за руска лимонка. а не денков да разправя какво казали руските служби в полза на лукойл.

  65. 65 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4667 Неутрално

    До коментар [#63] от "wnt261129250":

    Добри и разумни въпроси задаваш! Но не съм сигурен, че на едни нови пресрочни избори няма да се получи подобен резултат на този от последните такива!

  66. 66 Профил на wnt261129250
    wnt261129250
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#63] от "wnt261129250":Добри и разумни въпроси задаваш! Но не съм сигурен, че на едни нови пресрочни избори няма да се получи подобен резултат на този от последните такива!
    —цитат от коментар 65 на vassilun


    Ще зависи кой колко ще е платил, елиминирал и т.н. Технологията на контролирания вот е позната. Въпросът е какво ще мотивира досега Негласуващите да излязат да гласуват, и да обърнат мача. Гледат.

  67. 67 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 61 Неутрално

    До коментар [#65] от "vassilun":

    Че на нови избори няма ли ДС да спечели вече всичко? Вчера София, утре държавата. Как така не си сигурен?

  68. 68 Профил на ixt051165915
    ixt051165915
    Рейтинг: 656 Неутрално

    Цените на горивата ще хванат гората.
    Имам 20-годишен велосипед българско производство.

  69. 69 Профил на Johnnie Glupavia
    Johnnie Glupavia
    Рейтинг: 80 Весело

    ДАНС на руския Радев не са фенове на Расия.. ама ич.

    Слава Українi! Героям слава! Съд и затвор за колаборациониста Румен Радев!
  70. 70 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4667 Неутрално

    До коментар [#67] от "nema_labavo":

    "Че на нови избори няма ли ДС да спечели вече всичко?"

    Не сън я чувал тази партия! Нова партия едва ли ще спечели много.

  71. 71 Профил на jwq000
    jwq000
    Рейтинг: 286 Гневно

    Най-голяма опасност за националната сигурност в този момент са ПП Д/С/Б !
    —цитат от коментар 10 на doroteus


    Най-голяма опасност за националната сигурност са ей такива провокатори като теб!

  72. 72 Профил на wnt261129250
    wnt261129250
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Минусите ме мотивират! Още повече, че опорките ви се издухаха. Тотално. Когато някой от тези, които ми цъкат минусите и си получават копейките за това, преживее баща му и майка му да стоят от двете страни на Барикада, и двамата Държавни служители, единият Полицай, другият Медицинска сестра, и Ви чуя аргументите защо трябва да съм Евразия и при Путин, а не в Европа, където винаги сме били, поне до 1944, когато Съветската армия окупира България, след като ни е обявила война, тогава ще ви обърна внимание. Дерзайте! Не ми пречите.

  73. 73 Профил на Вазелин Дечев
    Вазелин Дечев
    Рейтинг: 30 Неутрално

    До коментар [#10] от "doroteus":

    ДС скпаняк

  74. 73 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 61 Неутрално

    До коментар [#70] от "vassilun":

    Интересно. Поне три ризи скъса за тях в кметската кампания.

  75. 75 Профил на antobg
    antobg
    Рейтинг: 384 Разстроено

    Едната служба казва "закривай, няма проблем", другата "не знам", третата "ще има проблеми ако закриете сега".
    Те така...

  76. 76 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4667 Неутрално

    До коментар [#70] от "vassilun":Интересно. Поне три ризи скъса за тях в кметската кампания.
    —цитат от коментар 73 на nema_labavo


    Лъжеш!

  77. 77 Профил на Obh
    Obh
    Рейтинг: 274 Неутрално

    Това е закъснял кризисен ПР. Европа вече няма да го подкрепи, а ГЕРБ/ДПС усещат по-добре от ПП вятъра на промяната и действат в правилната посока.И понеже става говорилня, се губи най-важния въпрос “Защо законодателят не е издал такива закони, които да направят невъзможно отклоняването на Лукойл от това да си плати свръхпечалбата”
    —цитат от коментар 32 на penetrating


    Ти на кой свят живееш?
    Последните ТРИ години няма законодател.
    Той се появява за кратко от време на време и се занимава основно на кое дърво да бъде обесен Борисов.

    В България емоциите са по-силни от разума. Затова е малка и бедна.
  78. 78 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 61 Любопитно

    До коментар [#76] от "vassilun":

    Повече ризи ли скъса?

  79. 79 Профил на Uprsport
    Uprsport
    Рейтинг: 2573 Неутрално

    Не знаех, че в ДАНС има икономисти, които правят икономически/пазарни анализи.
    —цитат от коментар 9 на Forest


    Мога надълго и нашироко да ти разкажа как обяснявах на един служител от ДАНС за едни дивиденти. Беше притеснен, че няма да може да го преразкаже по веригата, та се наложи аз да го опиша най-подробно.
    Чудя се, дали някой в България знае истинската дейност на Лукойл в числа?
    В ДАНС има много руски тролове и такива, които не знаят защо са там, но помнят ПИН на банковата си карта.

  80. 80 Профил на Obh
    Obh
    Рейтинг: 274 Неутрално

    Да си припомним едни други прояви на "евроатлантиците" гербдпс.ГЕРБ, ДПС и "Възраждане" обвиниха правителството, че не е приело ултиматума на Русия за газаhttps://www.svobodnaevropa.bg/a/31962476.html
    —цитат от коментар 36 на Nick F


    Ти откога броиш българската секция на Свободна Европа за медия.
    Те са си чиста клоака.

    И защо сменяш темата?
    Става въпрос за коалицията ППДБ-БСП-Възраждане-ИТН, които блокираха махането на дерогацията. Току-що. Това е темата на тази статия. Не за това кога и къде е я сърбяло баба ти.

    В България емоциите са по-силни от разума. Затова е малка и бедна.
  81. 81 Профил на Феноменология на духа на ДеПеСе
    Феноменология на духа на ДеПеСе
    Рейтинг: 819 Неутрално

    До коментар [#28] от "До руските мекерета":

    А вий Ко ще правите? Ще викате долу Путин докато му пълните джобовете?

    Новият евроатлантик - Баща - полковник от Първо Главно Управление на ДС. Майка му - офицер от Шести отдел на ПГУ, Дядо му - партизанин, генерал, началник на Трето ГУ на ДС, член на ЦК на БКП, братовчед на Петър Младенов - бивш член на ЦК на БКП, министър на външните работи и първи секретар на ЦК на БКП на НРБ, Брат му - началник на Четвърто ГУ на ДС, партиен секретар на МВР на НРБ, Чичо му- офицер от Шесто ГУ /политическото/ на ДС. Всички ръководни членове в БКП.
  82. 82 Профил на pontius_glarus СУПЕР
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3719 Неутрално

    ....Става въпрос за коалицията ППДБ-БСП-Възраждане-ИТН, които блокираха махането на дерогацията. Току-що. Това е темата на тази статия. Не за това кога и къде е я сърбяло баба ти.
    —цитат от коментар 80 на Obh


    А всичко е толкова просто! Утре ГЕРБ-ДПС-СДС-БСП-ИТН-Възраждане гласуват недоверие на кабинета Денков-М. Габриел, правителството пада, ГЕРБ-ДПС-СДС формират ново правителство и мигновено отказват руския петрол. По "мъжки".

  83. 83 Профил на jwq000
    jwq000
    Рейтинг: 286 Неутрално

    До коментар [#63] от "wnt261129250":Добри и разумни въпроси задаваш! Но не съм сигурен, че на едни нови пресрочни избори няма да се получи подобен резултат на този от последните такива!
    —цитат от коментар 65 на vassilun


    Особено ако с някакъв нов номер не елиминират отново машинния вот и чрез хартиените бюлетини не ни произведат някакви главоломни количества невалидни бюлетини!

  84. 84 Профил на jwq000
    jwq000
    Рейтинг: 286 Гневно

    До коментар [#28] от "До руските мекерета":А вий Ко ще правите? Ще викате долу Путин докато му пълните джобовете?
    —цитат от коментар 81 на Коалиция намагнитен евроатлантически имунитет


    Вие какво правехте три мандата бе?
    Не му ли пълнихте джобовете?
    Как точно сега, за няколко месеца в повече, се разскачахте сякаш е настъпил световен катаклизъм?

  85. 85 Профил на jwq000
    jwq000
    Рейтинг: 286 Весело

    До коментар [#72] от "wnt261129250":

    Хайде да зарежеш моралните си терзания за в къщи.
    Изобщо не ме интересува какви са те!

  86. 86 Профил на Рим СУПЕР
    Рим
    Рейтинг: 1255 Неутрално

    Най-голяма опасност за националната сигурност в този момент са ПП Д/С/Б !
    —цитат от коментар 10 на doroteus


    Най-голямата опасност за България е етническата партия на Доган и комунистическата мутра!
    А съюзът между тези две мръсни бандитски касти означава край на евроатлантическото правителство и връщане на властта в ръцете на петата руска колона около резидента!

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  87. 87 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5592 Весело

    До коментар [#77] от "Obh":

    Защо? Преди законите на сбирки на белот ли са се вземали?

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  88. 88 Профил на Онуфри
    Онуфри
    Рейтинг: 1278 Весело

    До коментар [#47] от "rexdog2004":За разлика от теб, Денков е интелигентен!
    —цитат от коментар 52 на psz58488391


    Кой?

    Сапунджията ли?

    Имало едно време ссср! Маргарет Татчър: "Комунизмът свършва тогава, когато свършат чуждите пари, които харчиш!"
  89. 89 Профил на Obh
    Obh
    Рейтинг: 274 Неутрално

    [quote#82:"pontius_glarus"][/quote]

    Просто е за простите.
    АКО не стане така ще се гръмнеш ли?
    Винаги когато сте отнесли шамарите,
    ставате пророци какво щяло да бъде утре.

    Утре или свивате куйрука или се оттичате.

    В България емоциите са по-силни от разума. Затова е малка и бедна.
  90. 90 Профил на Феноменология на духа на ДеПеСе
    Феноменология на духа на ДеПеСе
    Рейтинг: 819 Неутрално

    До коментар [#84] от "jwq000":

    Колко пъти да повтаряме че спонсорирате войната му и доводи от рода
    А вие що биете негрите са мухлясали понеже ги повтаряте от 1917-та?

    Новият евроатлантик - Баща - полковник от Първо Главно Управление на ДС. Майка му - офицер от Шести отдел на ПГУ, Дядо му - партизанин, генерал, началник на Трето ГУ на ДС, член на ЦК на БКП, братовчед на Петър Младенов - бивш член на ЦК на БКП, министър на външните работи и първи секретар на ЦК на БКП на НРБ, Брат му - началник на Четвърто ГУ на ДС, партиен секретар на МВР на НРБ, Чичо му- офицер от Шесто ГУ /политическото/ на ДС. Всички ръководни членове в БКП.
  91. 91 Профил на БОНГО СУПЕР
    БОНГО
    Рейтинг: 2101 Неутрално

    Ако човек погледне внимателно информациите, вижда че ДАНС имплицитно подкрепя отмяната на дерогациятам а "Разузнаване" - не.

    Malo periculosam, libertatem quam quietam servitutem
  92. 92 Профил на БОНГО СУПЕР
    БОНГО
    Рейтинг: 2101 Неутрално

    До коментар [#55] от "tulup":разбира се. което съм написал е с известна доза ирония. ясно е че за три дни лукойл не може да реагира. но денков трябваше да излезе и да обясни- направихме това итова, разговори с доставчици, карго и застрахователи. за половин година можеше да са стегнали менгемето върху таша ците на газпром и лукойл и да ги принудят да плащат данъци. асен василев е крайно съмнителен за руска лимонка. а не денков да разправя какво казали руските служби в полза на лукойл.
    —цитат от коментар 64 на rexdog2004


    Газпром няма нищо общо. Сетне, държавата няма как да наложи на "Лукойл" откъде да купува нефт. Забраната за закупуване на стока под санкции (до което ще доведе отмяната на дерогациите) не предполага такава възможност.
    Да не излезе после, че Турция ще ни доставя и нефт незнайно откъде, както се получи с газа. .

    Malo periculosam, libertatem quam quietam servitutem
  93. 93 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 1392 Неутрално

    Посивяването на коментари показва единствено злобната немощ на убо наследници. Поне вдянаха, че с цензура няма трафик, а без трафик няма грант

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  94. 94 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 335 Весело

    ако се опасяват от "драстичен ръст на цените" то с какво по различно ще е през март догодина или през октомври? И какво правим тогава ако не спрем вноса - излизаме от ЕС?

    Евроатлантида
  95. 95
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  96. 96
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  97. 97 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2574 Весело

    До коментар [#32] от "penetrating":

    "се губи най-важния въпрос “Защо законодателят не е издал такива закони, които да направят невъзможно отклоняването на Лукойл от това да си плати свръхпечалбата”"

    Мани, мани законодателят (Еврокомисията) не е издал нищо за облагане печалбата на марсианците, па камо ли да се облага свръхпечалбата, понятие непонятно за пазарната икономика. Но ето какво е измислил пишман-законадателя:
    https://eur-lex.europa.eu/legal-content/BG/TXT/HTML/?uri=CELEX:32022R1854
    "Временната солидарна вноска за дружествата и местата на стопанска дейност от Съюза, извършващи дейност в отраслите на суровия нефт, природния газ, въглищата и нефтопреработването, включително тези, които са част от консолидирана група само за данъчни цели, се изчислява върху облагаемите печалби, определени съгласно националните данъчни правила, през данъчната 2022 година и/или данъчната 2023 година и за цялата им продължителност, които надхвърлят с повече от 20 % средната стойност на облагаемите печалби, определени съгласно националните данъчни правила, през четирите данъчни години, започващи на или след 1 януари 2018 г. Ако средната стойност на облагаемите печалби през тези четири данъчни години е отрицателна, средната облагаема печалба е нула за целите на изчисляването на временната солидарна вноска."

    Ако средната печалба е отрицателна (Лукойл отчита счетоводни загуби за 2018 г., 2019 г., 2020 г. и 2021 г. поради изплащане на кредит с цел изпълняване на "зелените стратегии" на ЕК), няма никакво "отклоняване" - просто няма задължено лице.

    Ако средната печалба е положителна и текущата печалба я надвишава с 20%, то пък не е ясно какъв размер да се начисли - 33% в сила от 8 октомври 2022 г. (когато все още печалбата за 2022 г. е неясна), от 1 януари 2023 г. (когато има вече период за отчитане на печалба) или 13.10.2023 г., когато размерът на вноската е увеличен на 50% от свръхпечалбата
    https://lex.bg/laws/ldoc/2135540562
    "§ 9. (1) (В сила от 08.10.2022 г., изм. - ДВ, бр. 86 от 2023 г., в сила от 13.10.2023 г.) Дружествата и местата на стопанска дейност от Съюза, извършващи дейност в отраслите на суровия нефт, природния газ, въглищата и нефтопреработването, внасят задължителна временна солидарна вноска за генерираните свръхпечалби съгласно член 14 от Регламент (ЕС) 2022/1854 на Съвета от 6 октомври 2022 г. относно спешна намеса за справяне с високите цени на енергията (ОВ, L 261/1 от 7 октомври 2022 г.), наричан по-нататък "Регламент (ЕС) 2022/1854", в размер на 50 на сто на сто върху основата за определяне на временната солидарна вноска."

    А в третия вариант, когато фирмата е преобразуване/ликвидирана/слята/разделена/придобита в четиригодишния период за изчисляване на средна печалба, законодателят мълчи гробно като посран до ушите- новата фирма нищо не е отчитала за част или за целия период.

    Само ще отбележа че и през двете "октомврийски свръхпечалбо-творни революции" "солидни" законодатели са били топ-следователя без една приключена преписка Делян Пеевски и топ-енергийния дришльо от Асково, Делян Добрев.

  98. 98
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  99. 99 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3581 Неутрално

    ВИИ Маркс имени В.И.Ленина

    Отказ от рогат петрол руски.
    Не само.

    Световни достижения вкарват в петрол
    нано кибер престъпления.

    Пазарувайте осторожно.

    "Правителството разпространи данни от службите за сигурност
    по повод отказа от руски петрол"

  100. 100 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2574 Весело

    Един път ДАНС най-лошите, сега най-добрите?! Г-н Денков , Вие сте умен човек. Не усещате ли в каква ситуация Ви поставят ПП-ДБ?
    —цитат от коментар 2 на kvasimodo


    Безпристрастно погледнато, ситуацията е създадена от ГЕРБ и ДПС:
    - ДАНС не дава справка, ако някой не я поиска. Въпросната изборната справка се е озовала в ръцете на председателя на Народното събрание, от където става "публична";
    - съгласно чл. 3м, т. 5 от РЕГЛАМЕНТ НА СЪВЕТА (ЕС) № 833/2014
    "5. Считано от 5 декември 2022 г. и чрез дерогация от параграфи 1 и 2, компетентните органи на България могат да разрешат изпълнението до 31 декември 2024 г. на договори, сключени преди 4 юни 2022 г., или на допълнителни договори, необходими за изпълнението на такива договори, за закупуването, вноса или трансфера на суров нефт, превозван по море, и на нефтопродукти, изброени в приложение XXV, с произход от Русия или изнасяни от Русия."
    https://eur-lex.europa.eu/legal-content/BG/TXT/HTML/?uri=CELEX:02014R0833-20231001
    вносът на руски нефт може да е до 31.12.2024 г.
    Ако нямаше депесарски и герберски фирми (новорегистрирани), наточили се да реализира максимална печалба при ръста на цените, когато Лукойл спре да произвежда горива, нямаше да има проблем. Това на академика му е пределно ясно, но трябва "да си измие ръцете" с "националната сигурност". А задължителна мерудия на тая манджа са ДАНС, ДАР, СВР, сите скарани с математиката. Как пък ни един не можа да даде оценка колко ще струва докарването от Алжир или Либия на 100 хил. тона нефт (терминал Росенец няма голяма база и големи танкери ни могат да се разтоварят, ни да преминат през Босфора) спрямо Новоросийск. 20 долара, 30 долара или повече на барел нефт? Оскъпяване с 30% на нефта, автоматично води до цена на горивата над 3 лв. за литър без печалбите на Лукойл и търговците по веригата. Цена от 3.20 лв. за литър е супер цена за Пеевските фирми.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #