Приложение за анализ на телефонните разговори от Балкан Сървисис

Приложение за анализ на телефонните разговори от Балкан Сървисис

Българската консултантска компания Балкан Сървисис представи ново приложение за анализ на телефонните разговори, базирано на Business Intelligence софтуера QlikView. Инструментът е свободно достъпен за всеки, заедно с демо версия на QlikView за 15 дни работа (дните може да са непоследователни) и могат да бъдат изтеглени от businessintelligence.bg.
Приложението предоставя богати възможности за анализ на детайлните и обобщени месечни справки от мобилните оператори. В рамките на минути всяка компания/потребител може да зареди собствените си данни и да направи разнообразни анализи с цел контрол и оптимизиране на разходите си за GSM. Част от анализите включват:
Оптимизиране на тарифните планове за всеки телефонен номер;
Лесен контрол за надвишени лимити;
Използвани услуги с добавена стойност;
Анализ и оптимизиране на разходите по направления - мобилен интернет, роуминг, международни разговори и др.;
Анализ с помощта на графики и таблици на проведените обаждания от служителите, цената на разговорите и продължителността им, да бъдат анализирани разходите по отдели и длъжности, часове и дни от седмицата.
Направени са различни справки в табличен и графичен вид, като са използвани възможностите на една мощна Business Intelligence технология от ново поколение.
Развитието на корпоративните комуникации и появата на разнообразни нови услуги, сред които мобилен Интернет достъп, алтернативни телефонни оператори, софтуерни телефони, системи за обединени комуникации, решения от типа GSM гейтуей и др. през последните години увеличиха многократно избора и усложниха критериите за избор на услуги за мениджърите. Разработеното от Балкан Сървисис приложение отговаря именно на тази необходимост, предоставяйки на мениджърите бърз и лесен достъп до детайлна информация в удобен вид за разходи за услуги от мобилните оператори. По желание на потребителите Балкан Сървисис може да доразвие продукта, съобразявайки го с използваните от конкретната компания комуникационни услуги, като са планирани и нови версии на решението в които ще бъдат добавяни нови справки и анализи.
В следващата версия ще бъде добавена и нова функционалност за изчисление и визуализация на "Ключови показатели" които да дават в удобен за потребителя вид и на един екран всички важни показатели, като например брой карти, месечен разход, брой номера с надвишени лимити, сума на надвишените лимити, сума на месечните такси и други.
Повече за Балкан Сървисис
Балкан Сървисис ООД предлага консултантски услуги в сферата на приложенията за бизнес управление, с акцент върху ERP (Enterprise Resource Planning), BI (Business Intelligence) и CRM (Customer Relationship Management) сегментите. Ефективните бизнес решения, които внедрява компанията, са насочени към цялостна оптимизация на бизнес процесите.
Продуктовото портфолио на компанията включва Atlantis ERP – цялостно решение за планиране и управление на фирмени ресурси, QlikView Business Intelligence - решение за Reporting, ad-hoc анализ и Key Performance Indicators (KPIs), Microsoft CRM – цялостно решение за управление връзките с клиенти, IT поддръжка и услуги, Изготвяне и управление на Европейски Проекти и др. Сред областите, в които Balkan Services се специализира, са още одит на информационни системи, специализирани решения в сферата на строителството, застрахователния бранш, факторинг и лизингови компании.