Победителите в конкурса PR приз взеха своите призове

25 Май 2009 г. – София, На официална церемония по повод награждаването в конкурса за постижения в сферата на комуникациите "PR Приз" 2009 бяха връчени призовете на най-добрите кандидати тази година. Събитието се състоя на 22 май, в хотел "Метрополитън" –София. Номинирани за втори кръг бяха 28 проекта, но само 11 от тях спечелиха статуетки – ето кои бяха те:
1. Категория I "Корпоративна PR кампания"
Агенция SymmetricCommunications
Проект: "Технологии и изкуство – 130 години Siemens в България"
Възложител: Siemens България
2. Категория III "Обществено значима PR кампания на организация от стопанския сектор"
Агенция AMICommunications
Проект: Първият български отбор в "Shеll Eco-marathon Европа 2008"
Възложител: Shell България
3. Категория IV "Социално отговорна PR кампания на организация от нестопанския сектор"
Агенция В Комуникация
Проект: "В подкрепа на хората с редки болести"
Възложител: Национален алианс на хората с редки болести /НАХРБ/
4. Категория V "PR кампания на държавна институция"
Агенция OgilvyPublicRelations
Проект: "Софийски Маратон 2008"
Възложител: Столична община
5. Категория VII "Вътрешноорганизационен PR"
Агенция PublicisConsultantsIMARC
Проект: "Другата България в Shell"
Възложител: Shell България
6. Категория VIII "PR кампания на нов продукт"
Агенция NewMomentPR
Проект: Позициониране на яхти БАЙА на българския пазар
Възложител: "Ай Си Ес Яхтинг", Русе
7. Категория IX "PR на съществуващ продукт или услуга"
Агенция MEDCommunications
Проект: Анти-аборт кампания "От теб зависи"
Възложител: Bayer България
8. Категория X "PR събитие"
Агенция V+OCommunication
Проект: Пети рожден ден на бензиностанции ЕКО "Пътят продължава"
Възложител: EKO България
9. Категория XI "PR кампания на медия"
AZ-Media
Проект: "Децата безопасно в Интернет"
Възложител: Microsoft България
10. Категория XIII "PR кампания в сектор "Туризъм и свободно време""
Агенция NewMomentPR
Проект: "SofiaDanceWeek"
11. Специална категория "PR студент"
Тодорка Аладжова и Петър Иванов от Бургаски свободен университет
Проект: "Информационна кампания за марката Mercedes"
В състава на журито, оценяващо проектите в "PR Приз" 2009 бяха Роберто Дзангранди – президент на европейската PR конфедерация (CERP), Колин Фарингтън – председател на Global Alliance и генерален секретар на CERP, д-р Сера Гьорпе – вицепрезидент на CERP и член на борда на Турската PR Асоциация. От българска страна журираха проф. Любомир Стойков – председател на Българска академична асоциация по комуникации (БААК) и дългогодишен преподавател по PR в УНСС и в СУ "Св. Климент Охридски", Даниела Петкова – главен изпълнителен директор на ПОК "Доверие", Ема Нейкова – ръководител "Външни комуникации" в М-tel, проф. Христо Кафтанджиев – преподавател в СУ "Св. Климент Охридски", Александър Урумов – началник отдел "Връзки с обществеността" на БНБ, д-р Стефан Серезлиев – преподавател в НБУ, Александър Дурчев – собственик на All Channels Communication и Светослав Спасов, медиен журналист в списание "Тема". Председател на журито е Милена Атанасова – Председател и на Българско дружество за връзки с обществеността (БДВО).
Тържествената церемония по награждаването отбеляза и края на Третия PR фестивал в България. Той бе открит на 20 май 2009 г. с дискусия на тема "Корпоративната социална отговорност в публичното пространство" и завърши с лекцията на Президента CERP Роберто Дзангранди на тема "Глобалната финансова криза и нарастващата роля на различните заинтересовани страни".
PR Приз 2009 и Трети PRфестивал се проведоха с любезното съдействие на Mtel и ПОК "Доверие", Българска асоциация за външна реклама и "Софарма".
Медийни партньори на конкурса и на фестивала бяха: БТА, Dir.bg, Дарик Радио, ReTV, Вестник Капитал, вестник Дневник, СписаниеМениджър, СписаниеТема и онлайн изданието Медии и обществени комуникации.