Новата версия 8.5 на Lotus Sametime достъпна за сваляне на 22 декември 2009

Новата версия 8.5 на Lotus Sametime достъпна за сваляне на 22 декември 2009

Дългоочакваната версия 8.5 на Lotus Sametime е вече анонсирана и ще може да бъде свалена като Коледен подарък за всички Lotus Sametime потребители на 22 Декември 2009 г.
Обявени още в началото на тази година, новият Sametime 8.5 клиент и стаята за срещи, ще предоставят на потребителя нов начин за комуникация, нови преживявания и още по-широки възможности за съвместна работа.
Общите промени в Lotus Sametime 8.5 включват:
• Стартиране на онлайн среща директно от Lotus Sametime клиента. Добавяне на нови участници посредством "drag-and-drop". Приемане покана за среща с едно кликване;
• Без нужда от Java при стартиране на онлайн среща;
• Улеснена резервация на срещи, постоянни стаи за срещи;
• Още по-добра интеграция с Lotus и Microsoft продуктите;
• "Meetings plugin" за Sametime клиента;
• Поддръжка за Apple iPhone и подобрения за Blackberry и Windows Mobile мобилните устрайства.
Стаята за срещи е с нов потребителски интерфейс и редица подобрения. Подобренията в стаята за срещи са насочени както към крайния потребител, така и към ИТ мениджърите.
Крайните потребители могат да се възползват от: по-бързо стартиране на онлайн срещи, по-високо качество при споделяне на приложения и публикувани презентации; подобрения в качеството на видеото; подобрения в записа на срещите (прегледът на записа става в стандартен MPEG формат); подобрения в инструментите за презентиране, библиотека на онлайн срещата за събиране на нужните материали.
Новите подобрения за ИТ мениджърите са свързани с повишаване качеството и надеждността на онлайн срещите. Сред новостите са: достъп до стаята за срещи от всички участници; по-ефективно използване на пропусквателната способност (Bandwidth); подобрения в качеството на свързаността (HTTP/HTTPS свързаността заменя T.120); по-лесно преодоляване на защитните стени; възможности за надграждане; по-висока защита на информацията по време на онлайн среща.
За Ай Би Ес България
Ай Би Ес (IBS) е водеща българска компания приела предизвикателството чрез иновативност и прогресивни технологии да доставя решения променящи живота и бизнеса. Съчетаваме услуги в областта на информационните технологии с високо квалифицирани умения и професионализъм, които подпомагат развитието на организациите с оглед постигане на по-висока ефективност, по-добро ниво на обслужване на клиентите и партньорите и по-добра продуктивност.
За да осигурим най-доброто за своите клиенти, ние си партнираме с лидерите. IBS е Premier бизнес партньор на IBM и Lenovo, оторизиран сервиз за IBM/Lenovo продукти, оторизиран център за обучение за IBM софтуер и RedHat, партньор на CISCO, ORACLE и SABA.