Съдържание за уеб - на живо

Съдържание за уеб - на живо

Еднодневен тренинг на Лукрат за оптимизиране на текстове за уеб: атрактивност, лекота на четене и възприемане, SEO оптимизация и графично оформление - 22 април (четвъртък), 2010 г., София.
Тренингът ще представи оптимизиране на текстове за уеб на живо с майсторите в занаята: Борил Караиванов, Владимир Петков (Каладън), Димитър Симов и Огнян Младенов. Научете от водещи специалисти в бранша как да пишете текстове, които са:
>> атрактивни - привличат и задържат вниманието на читателите,
>> леки за четене - читателите бързо и лесно се ориентират и разбират основните идеи,
>> оптимизирани за търсачки (SEO) - разбираеми за търсчките, без това да вреди на читателите,
>> графично оформени - изглеждат визуално добре и създават чувство за професионалност и доверие.
Подходящ за:
Хора, които публикуват в интернет. Този тренинг е за вас, ако:
>> Пишете статии за електронни издания,
>> Занимавате се с уеб маркетинг и връзки с обществеността.
>> Отговаряте за съдържанието на сайт.
>> Поддържащате продуктови описания в електронни магазини.
Формат
Работилница: малко теория, примери, упражнения и обсъждания по всяка тема.
>> Лекторът въвежда темата, понятия, подходи, примери и добри практики.
>> Участниците изпълняват реална задача самостоятелно или в група.
>> Обсъждат се резултатите и се сравняват с предложението на лектора.
>> Лекторът дава обратна връзка и съвети.
Продължителност: 1 ден. От 10:00 до 18:00 часа.
Лекторите са утвърдени специалити със значителен опит в уеб:
>> Борил Караиванов, Би Ес Ейч (BSH)
Графичен дизайнер с интереси в областта на графичната комуникация в различни медии. Като основател и ръководител на студиото за графичен дизайн на фирма Би Ес Ейч работи за големи организации и държавни институции. Участва, журира и печели десетки награди за Уеб дизайн. Лектор и автор на множество публикации в областта на графичната идентичност, Уеб взаимодействието и прилагането на ефективни дизайн стратегии в съвременната бизнес комуникация.
>> Димитър Симов (Джими), Лукрат
Занимава се човешката страна на информационните технологии. Помага софтуерът и сайтовете да станат по-пригодни за хора, по-разбираеми и по-лесни за ползване от потребителите. Проектира интерфейси и потребителско взаимодействие на различни софтуерни продукти, сайтове и уебложения. Пише спецификации и потребителска документация. Тества с потребители и прави анализи за ползваемост.
Радетел за ползваемост и създател на думата ползваемост. От 1999 година ползваемостта е неизменна част от длъжностната му характеристика. Съучредител на първата организация в България занимаваща се с ползваемост – Лукрат.
>> Владимир Петков (Каладън), Икономедиа
Директор "Продукти и операции" в Economedia, което го прави отговорен за проекти като Дневник/Dnevnik.bg, Капитал/Capital.bg и Кариери/Karieri.bg. Член на управителните съвети на Център за медийни изкуства Интерспейс и Фондация " Култ.бг".
Горд е, че участвал в проекти като инициативата "Софтуер с отворен код за българските неправителствени организации", "GNOME на български!", NGO-in-a-BOX и bpm* - зона за хиперкултура. В постоянна дилема е дали да си обръсне брадата като Линус Торвалдс или да я пусне дълга, че да пасне на стила на Ричърд Столмън. Щастливо женен. Води личен блог на адрес http://www.kldn.net/
>> Огнян Младенов, SEOM
Основател на агенция SEOM, специализирана в Search Engine Optimization (SEO) и Social Media Marketing (SMM). Занимава се с оптимизация за търсачки от 2000-та година, като е работил, провеждал консултации и обучения в над 330 фирми и организации. Един от организаторите на SEO конференция 2009 и лектор на много от големите събития на IT бранша в България. Сред хобитата му са фотография и футбол, непоправим фен на ЦСКА и Man Utd. Води личен блог на адрес http://oggin.net.
Един от организаторите на SEO конференция 2009 и лектор на много от големите събития на IT бранша в България. Сред хобитата му са фотография и футбол, непоправим фен на ЦСКА и Man Utd. Води личен блог на адрес http://oggin.net.
За Лукрат
Ние сме първата компания, която предлага професионални услуги по ползваемост в България. От 2000 година помагаме на нашите клиенти да правят сайтовете си по-лесни и по-удобни за ползване като:
>> Провеждаме потребителски проучвания (тестване за ползваемост) на сайтове.
>> Даваме препоръки за повишаване на ефективността, лекотата на ползване и разбираемостта на сайтовете.
>> Проектираме удобни и интуитивни сайтове.
>> Пишем разбираеми текстове и оптимизираме съществуващи текстове за публикуване в интернет.
>> Провеждаме обучения и семинари по ползваемост и писане за уеб.
Наши клиенти са някои от водещите и най-бързо развиващи се компании на българския пазар като Глобул, МТел, Нетинфо, ОББ, Пощенска банка, Сирма Груп, Суперхостинг.
Предишни събития
Имаме успешен опит в организирането и провеждането на подобни събития:
>> Ноември 2009, Световен ден на ползваемостта в България 2009
>> Април 2009, Семинар по ползваемост
>> Октомври 2008, Как да правим ползваеми продукти?
>> Ноември 2006, Световен ден на ползваемостта 2006
>> Ноември 2005, Световен ден на ползваемостта 2005
>> Март 2005, Ползваемост на банковите сайтове