Три награди Еffie за Огилви

На живо
Протест в центъра на София, организиран от "Правосъдие за всеки"

Три награди Еffie за Огилви

Най-много награди и най-много номинации – това е равносметката на Ogilvy Group от третия Фестивал за ефективност на рекламата EFFIE България 2010.
Ogilvy Group взе злато в раздел "Корпоративни комуникации" за кампанията на Глобул –"Откажи се от хартиена фактура". В същата категория Огилви взе и бронз за новата имиджова кампания на Германос. Кампанията на WWF "Гората не е само дървесина " спечели за агенцията сребро в категория "Социална, медийна и политическа". Общо четири бяха номинациите на Огилви в различните категории.     
"Изключително сме щастливи от това постижение, защото тези награди за нас са още едно признание, че сме си свършили добре работата, а именно - да продаваме." - коментира Екатерина Тупарева, Управител на Ogilvy Group.
    
Фестивалът се провежда за трети път в България и е организиран от Асоциацията на рекламните агенции в България. Тази година номинирани бяха 14 кампании в традиционните 4 категории: Стоки; Услуги; Корпоративни комуникации; Социална, медийна, политическа реклама.
Effie e запазена марка на Американската маркетингова асоциация. Наградите са учредени през 1968 година и днес се раздават на 30 национални пазара, както и на глобално равнище.