Procter&Gamble и МОК обявяват Глобално Олимпийско Партньорство
Лондон, Великобритания, 30 юли 2010 г. – Днес Procter&Gamble (NYSE:PG) и Международният Олимпийски Комитет (МОК) обявиха най-дългосрочното глобално сътрудничество за следващите пет Олимпийски игри, от Лондон 2012 г. до Олимпийските игри през 2020 г.
Обхватът на портфолиото на Procter&Gamble, коeто включва 22 марки, годишно генериращи над 1 милиард щатски долара от продажби и клиентите на Procter&Gamble, които достигат 4 милиарда души в цял свят, правят това олимпийско партньорство най-дългосрочното до сега. Някои от най-известните марки на Procter&Gamble, които участват в партньорството, включват Pampers®, Tide®, Ariel®, Always®, Whisper®, Crest®, Pantene® и Olay®.
Procter & Gamble ще надгражда успеха, който неговото партньорство с Отбора на САЩ постигна на Зимните олимпийски игри във Ванкувър 2010, и който доведе до повишаване на рейтинги, по-голям пазарен дял и увеличаване на печалбите с почти 100 милиона щатски долара. Компанията ще използва партньорството си с МОК, за да реализира своята стратегия за развитие, която е вдъхновена от целите за подобряване на живота на спортистите, майките и семействата им в цял свят.
"Procter & Gamble с гордост да подкрепя Олимпийското движение за следващите 10 години", каза Марк Причард, Директор Глобален маркетинг и Бранд билдинг на Procter & Gamble " От успешните резултати във Ванкувър, ние знаем, че става дума за нещо много повече от спонсорство. За Procter & Gamble е важно партньорството с МОК, което да направи живота на спортистите, майките и семействата им по-добър, като доближим олимпийското движение до четирите милиарда потребители, използващи марките ни в цял свят."
Председателят на МОК, Жак Рох, коментира: "Procter & Gamble е първокласна компания, и ние с изключително задоволство съобщаваме, че ще си партнираме с нея до 2020 г. Глобалният мащаб и клиентите на Procter & Gamble ще дадат значителен тласък на усилията ни да направим Олимпийските ценности достояние на цял свят, а тяхната финансова подкрепа през следващото десетилетие ще допринесе за развитието на цялото олимпийско движение, включително и на спортистите."
Портфолиото от марки на Procter & Gamble ще спонсорира спортистите и националните отбори. На корпоративно ниво, Procter & Gamble ще продължи да подкрепят семействата на олимпийските състезатели, като отново провежда дейностите от Зимните олимпийски игри във Ванкувър 2010 и отново подкрепя майките, като провежда кампанията "Горд спонсор на майки" в световен мащаб.
Procter & Gamble ще продължи да помага директно на спортистите, майките и семействата им. Като част от кампанията "Горд спонсор на майки", компанията ще продължи програмата си "Благодаря ти, мамо" на откриващите се Младежки олимпийски игри на МОК, които ще се проведат в Сингапур от 14 до 26 август 2010 г. Procter & Gamble ще помогне на 25 майки на млади олимпийци от цял свят, като поеме разходите им за пътуване и настаняване, така че те да бъдат в Сингапур, когато техните деца се състезават.
За да покаже отдадеността и жертвите, които правят майките, семейства и олимпийските състезатели, Procter & Gamble ще продуцира документален сериал, наречен "Да отгледаш олимпиец: Проект на Procter & Gamble – документален сериал за майки." Сериите на филма ще разкажат историите на олимпийските състезатели, видени през очите на техните майки. Филмът ще бъде представен преди и по време на Олимпийските игри в Лондон 2012 и има за цел да отговори на въпроса, "Колко струва да отгледаш олимпиец?"
Procter & Gamble партнира на майките на шестима олимпийски състезатели на най-високо ниво от цял свят и на майката на един американски състезател от пара-олимпийските игри. Те ще представят гледната точка, която само една майка на олимпийски състезател може има, опитвайки се по най-ефективен начин да реализират програмите "Горд спонсор на майки", които ще повлияят и подобрят живота на спортистите, майките и семействата по цял свят. Тези майки са: Дженифър Болт (майка на ямайския спринтьор Юсейн Болт), Розмари Джоунс (майка на австралийския плувец Лейзъл Джоунс), Као Лихуа (майка на китайския състезател по плажен волейбол Сюе Чън), Астер Менагеша (майка на етиопския бегач на дълги разстояния Месерет Дефар), Деби Фелпс (майка на плувеца от САЩ Майкъл Фелпс), Пат Радклиф (майка на британската бегачка на дълги разстояния Пола Радклиф) и Марлийн Шърли (майка на пара-олимпийския спринтьор от САЩ Марлон Шърли).
За Проктър и Гембъл
Марките на Procter & Gamble се докосват до живота на хората по цял свят четири милиарда пъти на ден. Компанията притежава едно от най-силните портфолиа от доказани, висококачествени водещи марки, включващи Pampers®, Tide®, Ariel®, Always®, Whisper®, Pantene®, Mach3®, Bounty®, Dawn®, Gain®, Pringles®, Charmin®, Downy®, Lenor®, Iams®, Crest®, Oral-B®, Duracell®, Olay®, Head & Shoulders®, Wella®, Gillette®, Braun® and Fusion®. Общността на Procter & Gamble обхваща приблизително 135,000 служители, работещи в около 80 страни в цял свят. Моля, посетете pg.com за най-актуалните новини и пълна информация за Procter & Gamble и марките на компанията.