57 предложения се състезават за саундтрак на София

57 предложения се състезават за саундтрак на София

57 предложения се състезават в конкурса за саундтрак на София, организиран от Британски съвет и БГ РАДИО, в партньорство със Столична община. Неговата цел е да открие музиката, която представя нашата столица като модерен и отворен град.
Конкурсът предлага на музикантите чудесна възможност творбите им да бъдат чути като част от иновативен международен проект. Това е вдъхновяващият изследователски проект на Британски съвет OPENCities /ОТВОРЕНИГрадове/, който поставя на дневен ред темата за отвореността на градовете – какво означава тя и доколко те могат да капитализират ползите от многообразието на своите жители.
Конкурсът започна в деня на София, 17 септември, заедно с гостуването на международната пътуваща изложба "Лицата на ОТВОРЕНИТЕГрадове", която можеше да бъде видяна в The Mall в продължение на един месец. До изтичането на крайния срок за участие бяха получени над 65 предложения. След отпадането на тези, които не отговарят на общите условия за участие, в състезанието останаха 57 парчета.
Победителят ще получи ваучер за професионална аудио техника на стойност 4000 лв.от MusicWorld.bg - официалният онлайн магазин на ДИНАКОРД България. Той ще бъде избран от жури в състав: Христо Ангеличин - Зам. кмет на София; Ана-Мария Тонкова, Музикален директор на БГ РАДИО; Белослава; Виктория Книш - фотограф на снимките от София в изложбата "Лицата на отворените градове"; Мария Станишева - Регионален мениджър за Европа на проект OPENCities /ОТВОРЕНИГрадове/, Британски съвет.
Чрез онлайн вот на уебсайта на БГ РАДИО ще бъде избран и победител от гласуването на слушателите. Той ще получи лаптоп от Мултирама, най-голямата специализирана верига магазини за компютри и периферия. Онлайн гласуването започна в началото на месеца и ще приключи на 30 ноември. Слушателите все още могат да дадат своя глас чрез уебсайта на БГ РАДИО на адрес:
bgradio.net/bc_songs.php
Награждаването на победителите ще бъде през месец декември и ще бъде обявено допълнително.
В България проектът "ОТВОРЕНИГрадове" се осъществява в партньорство със Столична община, БГ РАДИО, The Mall и с подкрепата на Colliers International, MusicWorld.bg (ДИНАКОРД България), Multirama, Metro Media, FAMEcards, Капитал Light, The Sofia Echo, Humanic, Fancy.