Бързото получаване на електронните фактури улеснява търговските ни отношения с клиентите - Юли Димитров, изпълнителен директор на Г4С Секюрити Сървисиз България ЕАД

Оперирирайки в повече от 110 държави и бъдейки вторият по големина частен работодател в света, Г4С е водещата, глобална компания в областта на решенията за сигурност.
Г4С е специализирана в разработването и предоставятето на бизнес процеси и услуги на организации, за които управлението на рисковете за сигурността и безопасността са от ключово значение.
Фирмата е един от клиентите на услугата Efaktura.bg.
Какви предизвикателства, свързани с навлизането на ИТ технологиите в бизнеса, виждате в близко бъдеще – за пазара, потребителите и вашата компания? Какво е мнението ви за електронното фактуриране?
Едни от най-големите предизвикателства са свързани най-вече с възхода на "интернет поколението", комбинирано с високата степен на усвояване на персоналните технологии от една страна и навлизането на cloud – базираните решения от друга. В този контекст сигурността на информацията се превръща в основен проблем и приоритет за всяка организация.
По отношение на електронното фактуриране, то безспорно може да бъде разглеждано като изключително полезен инструмент за подобряване събираемостта на вземанията и оптимизиране на работните процеси, свързани с издаването и обработката на фактури.
С какви ви помага Efaktura за подобряване на търговската дейност?
Значителна част от бизнес процесите в компанията се извършват и управляват по електронен път. Възможност за оптимизация съществува по отношение автоматизирането и дигитализирането на уникални за компанията работни процеси, произтичащи от спецификата на предоставяните от нея услуги.
Кои са най-важните причини да използвате услугата Efaktura.bg?
Бързото получаване на фактурите е предпоставка за своевременното им погасяване, което улеснява много търговските ни отношенията с клиентите.
Фирмата ни премина към използването на Efaktura главно поради бързината и сигурността на доставката, възможността да се изпращат, получават, преглеждат, оспорват и потвърждават документите незабавно. Системата позволява към фактурите да се изпращат и други документи като прикачени файлове, което е задължително поради естеството на дейността ни.
Преминаването към издаване на електронни фактури също така е важна част от стремежа на фирмата ни за водене на екополитика и максимално спестяване на използването на хартия в ежедневната ни дейност.
Имате ли реални измерения за величината на спестените ресурси, благодарение на използването на Efaktura?
Със сигурност може да се каже, че разходите за доставка на фактури до нашите клиенти и партньори намаляха драстично. Но най-голяма "стойност" за нас има подобрената събираемост на вземанията.
Смятате ли, че възможността за електронно плащане на издадените фактури е удобна за клиентите ви и за вас при проследяване на плащанията?
Все повече от клиентите ни преминават към този начин на получаване на фактурите, осъзнавайки предимствата, които предоставя той – възможност за мигновена реакция и от двете страни.
Какво ви накара да предпочетете "БОРИКА – БАНКСЕРВИЗ" като доставчик на услуга за електронно фактуриране?
Избрахме за наши партньори "БОРИКА- БАНКСЕРВИЗ" след направено проучване сред нашите контрагенти и в следствие на добрите отзиви за сигурността и коректността на фирмата.