P&G постига ръст в продажби и пазарен дял
Компанията Procter & Gamble (NYSE: PG) обяви нетна печалба на акция с намалена стойност от текущата оперативна дейност в размер на $1.11 за акция, което представлява ръст от 10 процента. Основната нетна печалба на акция е нараснала с три процента до $1.13 за акция, което е с $0.02 на акция над горната граница на индикативния диапазон за доходност на компанията. Нетните продажби са се увеличили с два процента до $21.3 милиарда, което се дължи на шест процента ръст на реализираните обеми, но беше частично компенсирано от неблагоприятните тенденции в търговията на световните валутни пазари и комбинация от други фактори. Органичните продажби са нараснали с три процента.
Компанията продължи да постига ръст в продажбите и увеличаване на пазарния дял. Обемът нарасна с шест процента след реализиран ръст във всички основни географски региони, 16 от 17 топ страни, пет от шест бизнес сегмента и 19 от 23 търговски марки на стойност милиарди щ.д. Пазарният дял беше увеличен във всички географски региони, както и при по-голямата част от ключовите страни и търговски марки. Видовете търговска дейности, които представляват около 60 % от нетните продажби, поддържат или увеличават пазарния си дял.
"Разширяваме пазарните дяловете, като се докосваме до и подобряване живота на повече потребители в повече части на света – по-цялостно чрез плановете ни за иновации и разширяване", каза председателят на съвета на компанията Боб МакДонълд, който е и неин президент и изпълнителен директор. "Това води до силен обем и ръст на продажбите над пазарните нива. Основните доходи на акция са изпреварили нивата си от преди една година и сме на път да постигнем от седем до девет процента ръст за годината."
Резюме
· Нетните продажби са се увеличи с два процента, а органичните продажби са нараснали с три процента за тримесечието.
· Нетната печалба на акция с намалена стойност от текущата оперативна дейност е нараснала с 10 процента до $1.11.
· Основната нетна печалба на акция е $1.13, което бележи увеличение с три процента. Този резултат се дължи на благоприятните ефекти от нарастването на органичните продажби, намаляване на ефективната данъчна ставка и намаляване на неизплатените акции. Тези ползи бяха частично компенсирани от отрицателното влияние на по-високите производствени разходи и на по-високите инвестиции в маркетинг и разширяване на портфолиото.
· Пазарният дял се е увеличил във всички географски региони и съвпада с или изпреварва тенденциите при 12 от 17 топ страни и при 16 от 23 търговски марки за милиарди щ.д.
За Procter & Gamble
Марките на P&G се докосват до живота на хората по целия свят по около четири милиарда пъти на ден. Компанията има едно от най-силните портфолия от марки, които са доказани и качествени лидери на пазара, част от коита са Pampers®, Tide®, Ariel®, Always®, Whisper®, Pantene®, Mach3®, Bounty®, Dawn®, Gain®, Pringles®, Charmin®, Downy®, Lenor®, Iams®, Crest®, Oral-B®, Duracell®, Olay®, Head & Shoulders®, Wella®, Gillette®, Braun® и Fusion®. P&G общността е приблизително 127 000 служители от около 80 страни. Моля посетете pg.com за най-новите новини и подробна информация за P&G и техните марки.