Procter&Gamble (NYSE: PG) обяви нетна печалба на акция с намалена стойност за трето тримесечие (януари - март 2011)
Компанията продължи да постига ръст в продажбите и увеличаване на пазарния дял. Обемът нарастна с пет процента след реализиран ръст във всички шест бизнес сегмента, 16 от 17 топ страни и 20 от 24 търговски марки на стойност милиарди щ.д, докато пазарният дял беше увеличен във всички географски региони.
Нетните продажби са се увеличили с пет процента до $20.2 милиарда, което се дължи на пет процента ръст на реализираните обеми. Органичните продажби, които изключват последствията от придобиванията и търговията на световните валутни пазари, нараснаха с четири процента.
"Бизнес фундаментите на нашия ръст са стабилни." каза Председателят на съвета на компанията Боб МакДонълд, който е и неин Президент и Изпълнителен Директор."Ние осигурихме ръст в обема на продажби и увеличаване на пазарния дял, както и увеличаване на основните доходи на акция в много трудна оперативна обстановка. Ние повишихме нашите дивиденти за 55-та поредна година с 9 процента. Ние продължаваме да усъвършенстваме нашата целенасочена стратегия за растеж, която подобрява живота на все повече потребители, във все повече части на света."
Резюме
• Нетните продажби са се увеличи с пет процента, а органичните продажби са нараснали с четири процента за тримесечието януари-март 2011г.
• Нетната печалба на акция с намалена стойност от текущата оперативна дейност е нараснала с 16 процента до $0,96, основно благодарение на ръста на продажбите и намаляване на разходите.
• Пазарният дял се е увеличил във всички географски региони и съвпада с или изпреварва тенденциите при 14 от 17 топ страни и при 18 от 24 търговски марки за милиарди щ.д.
• По-рано този месец (април) P&G обяви увеличение от 9% на тримесечния си дивидент.
• Тази е 121ва поредна година (от момента когато P&G е регистрирана корпорация), в която компанията заплаща дивидент и 55та поредна година, в която дивидентът е нарастнал.
За Procter & Gamble
Марките на P&G се докосват до живота на хората по целия свят по около четири милиарда пъти на ден. Компанията има едно от най-силните портфолия от марки, които са доказани и качествени лидери на пазара, част от коита са Pampers®, Tide®, Ariel®, Always®, Whisper®, Pantene®, Mach3®, Bounty®, Dawn®, Gain®, Pringles®, Charmin®, Downy®, Lenor®, Iams®, Crest®, Oral-B®, Duracell®, Olay®, Head & Shoulders®, Wella®, Gillette®, Braun® и Fusion®. P&G общността е приблизително 127 000 служители от около 80 страни. Моля посетете pg.com за най-новите новини и подробна информация за P&G и техните марки.