DEVIN представи новия си рекламен клип

DEVIN представи новия си рекламен клип

Най-голямата компания за вода в България "Девин" АД представи новата си комуникационна кампания – "ЕСТЕСТВЕНИЯТ БАЛАНС" , на бляскаво събитие в джаз-клуб Студио 5 в НДК, украсено с естествени дървета и цветя, които в последствие ще бъдат засадени сред природата.
На събитието присъстваха около 200 гости, сред които актьорите Аня Пенчева и Христо Чешмеджиев, музикантите Искрен Пецов, Ивайло Крайчовски и Савина Петкова от бившата "Антибиотика", водещата Валя Войкова, дизайнерката Мариела Гемишева и много други. Специално за представянето на клипа бяха дошли част от борда на новите собственици на Девин АД от фонда "Адвент" - Томас Кренбауер, Михал Арон - Адвент, зам. директор офис Прага, Крис Мрук – Адвент, Директор Централна и Източна Европа. Поздравления към компанията поднесоха и
Милена Цекова – МИЕТ, началник на политическия кабинет на министър Трайчо Трайков и Владимир Стратиев – МОСВ, началник на политическия кабинет на министър Нона Караджова.
Купонът беше озвучен от Хилда Казасян и бенда й на живо, а стартът на кампанията започна с вътрешни фойерверки в синьо и сребърно.
Кампанията е основана върху посланието за чистотата на водата, нейният уникален произход от сърцето на планината и свойството й да допринася за постигане на здравословен баланс всеки ден. "Девин винаги насочва своите послания към постигане на хармония и баланс в живота. Като социално-отговорна компания, насочена към опазване на околната среда и активен начин на живот, спорт и движение. Нашата визия е да създаваме висококачествени продукти, които допринасят за здравословния начин на живот и настоящата ни кампанияразгръща посланието за баланс и хармония на още по-високо ниво. В забързаното ни ежедневие, това което най-много ни липсва е баланс, а DEVIN със своята изворна и минерална вода за редуване, по най-естествен начин допринася да сме балансирани и хармонични, жизнени и активни всеки ден " според Михаела Пиерова, маркетинг мениджър на компанията. Кампанията ще обхване периода до края на годината и включва комбинация от телевизионна реклама, интернет, преса и други канали.
Процесът по създаването на клипа отне 35 дни, от които три снимки в гр. Девин, два дни студийни снимки и останалото време – специални ефекти, CGI компютърна графика и анимация, постпродукция и монтаж. Клипът е изпълнен от рекламните агенции ДМД Консулт 1 ЕООД и Кроспойнт Прадъкшън. Главен режисьор е Брайко Брайков но над просукцията са работили и режисьорите Владо Шишков и Калоян Начев. Оператор е Орлин Руевски. Филмът, която разказва за творческия и техническия процес по създаването на клипа е заснет от оператора Росен Илиев. Художник на клипа е Петя Брайкова, гримьор – Димитър Коклин и фотограф – Дилян Марков. Постпродукцията е дело на Иван Тингов, Петър Чалъков и Велин Величков.
Един от най-забележителните елементи на клипа е неговата музика. В песента на Диана Дафова "Талиесин" се пее за келтски бард, който заедно с тракийския Орфей от Родопите, носят мир и храмония на света чрез песен. Текстът е на няколко древни и съвременни езика: санскрит, кетски, английски и български. През 2000г. песента Талиесин спечели първа награда в най-големия конкурс за композиторска музика в света, който се провежда в Америка.
С новото послание на DEVIN фирмата продълржава традициите си на една от най-социцеално отговорните компании в България. През последните години тя стана известна с въвеждането на най-модерни технологии за намаляване на теглото на бутилките и капачките, като същевременно запази продукта си във вид, удобен за потребителите. Дългогодишен спонсор на Федерацията по тенис, Девин АД развива програми за насърчаване на детския спорт. От тази година компанията подкрепя също голфа и конния спорт.