Президентът на ИПРА връчи специална награда на Галин Бородинов
27 октомври 2011 г. Специалната награда на ИПРА за Централна и Източна Европа за 2011 г. получи управителят и собственик на агенция PR Point Галин Бородинов на гала церемония в Истанбул на 21-ви октомври. Сертификат, плакет и поздравления му бяха поднесени лично от президента на асоциацията, г-н Ричард Лининг
Призът бе даден на PR Point от Международната асоциация за връзки с обществеността (ИПРА) за работата по едногодишната информационната кампания "В ЕС вие имате потребителски права. Отстоявайте ги!". Наградата е в рамките на конкурса Златните световни награди 2011 (Golden World Awards 2011), който ИПРА организира тази година за 20-ти път.
"Радваме се, че усилията ни бяха уважени. Тази награда доказва, че професионализмът на българските комуникационни кампании и агенции е на световно ниво", споделя Галин Бородинов.
Кампанията
Информационната кампания за потребителските права спечели журито с широк спектър от дейности към различни целеви групи и с творчески подход при избора на инструменти. Тя включваше специални събития за бизнеса и семействата с малки деца, роуд шоу из областните градове, печатни и уеб материали, тв филм, поредица видео клипове и дейности в онлайн социалните мрежи. По-рано тази година кампанията спечели и награда от БАПРА в категорията "Комуникационна кампания на годината".
Наградите
Наградите на ИПРА се раздават вече двадесет години, а журито е от изтъкнати професионалисти от 29 страни. Тази година категориите бяха 27, номинациите за тях бяха общо от 50 държави, като награда за Централна и Югоизточна Европа беше определена за първи път.
Голямата награда отиде при в Южна Африка за проекта за вътрешно корпоративна комуникация "Absa rings the bell". Сред другите наградени бяха кампании на Electrolux и Türk Telekom, а агенцията Weber Shandwick спечели награди за проектите си в осем страни. Повече за наградите на ИПРА и пълния списък на победителите по категории можете да видите тук.
PR Point
Агенция работи в сферата на управление на комуникационни проекти, комуникационни стратегии и изпълнението им от 2000 г. Екипът има богат опит с корпоративни, неправителствени и публични организации от различен мащаб.