Центърът по технически услуги на НР представя за първи път своята дейност в Ден на отворените врати – 25 ноември
София, 16 ноември 2011 – Центърът по технически услуги, който е част от Глобаното направление за отдалечени услуги на НР в страната ни представя за първи път своята дейност. Центърът отваря вратите си на 25 ноември за всички, които се интересуват от естеството и условията на работа, технологиите и възможностите за професионална реализация в него.
В рамките на деня, всички заинтересовани ще могат да дискутират с мениджъри и експерти от НР спецификите на технологичната поддръжка от най-висок клас на сървърни архитектури, критични за бизнеса ИТ системи и системи за съхранение на данни, която се извършва в Центъра. Специалисти по управление на човешки ресурси ще запознаят участниците с отворените високопрофилни позиции и изискванията за кандидатстване.
"Щастливи сме, че изключително много млади и талантливи хора предпочитат да се развиват в сферата на информационните технологии и именно НР е техният избор", споделя Теодор Хампарцумян, директор на Центъра по технически услуги на НР в България. "Амбицията ни е да превърнем Деня на отворените врати в традиция, за да дадем достъп на българските специалисти до стила на работа в мултинационална и високотехнологична среда каквато предоставя НР ", допълва той.
Центърът по технически услуги на НР обслужва големи корпоративни клиенти на компанията от Европа и е специлизиран в предоставянето на технологичн а поддръжка предимно на немски език за пазари като Германия, Австрия и Швейцария. Екипът се състои от близо 800 висококвалифицирани специалисти, сертифицирани в международните центрове за обучение на НР.
Денят на отворени врати се провежда в партньорство с Jobs.bg. Регистрация за участие можете да направите на адрес: jobs.bg/hp-opendoors
За HP
HP създава нови възможности за значително въздействие на технологиите върху публичния и частния сектор и обществото. Най-голямата технологична компания в света предлага портфолио, което включва принтери, персонални компютри, софтуер, услуги и ИТ инфраструктура в рамките на конвергенцията на облака и взаимосвързаността, обезпечавайки качествена подготовка за един свързан свят.