Статуя на майчинството ще бъде изградена в София

Статуя на майчинството ще бъде изградена в София

Статуя, символ на майчинството, ще бъде изградена в София. Това съобщи Жюстин Томс, основател на сайта Az-jenata, по време на честването на 10 години от създаването на електронното списание.
"Ние, екипът на Az-jenata.bg, смятаме, че майчинството и семейството са основата на всяко общество. А днес повече от всякога имаме нужда да се обърнем към ценностите, които носи майчинството - любов, грижа, отговорност. Именно затова решихме да работим за тази кауза и го правим вече 10 години. Новият ни проект - символът на майчинството има за цел да припомни тези ценности, да ги олицетвори чрез статуя и да напомня ежедневно за тях", коментира Жюстин Томс.
Юбилеят премина тематично под знака на Щастието, а три успели българки - Петя Колчева (първата българка покорила Еверест, юрист, майка на три деца), Марина Стефанова (ръководител на Глобалния Договор за България на ООН, организатор на Благодеятел на годината, майка на две деца) и Яна Петкова (един от най-големите винени експерти у нас, с международна квалификаци и богат опит като обучител) споделиха къде намират щастието, какво ги радва най-много и как съумяват да се справят като семейни и активно работещи дами.
"Щастието е в баланса на желанията и възможностите и най-вече в хората, с които общуваме, с които се заобикаляме. Мисля, че да остарееш спокойно с един човек е истинско щастие и героизъм", коментира своето виждане за щастието Петя Колчева.
Блогърки кулинарки от своя страна представиха изкусителни специалитети, като част от тях се продаваха благотворително. Събраните средства, общо 582 лв., ще послужат за построяване на първата по рода си статуя – символ на майчинството.
Az-jenata стартира на 6 март 2002 г. като първото българско електронно списание за жени. Характерно за изданието е авторското съдържание с фокус България, позитивното отношение, уважение към читателите, актуалност, специфично приятелско излъчване.
Сайтът е част от портфолиото на Инвестор.БГ АД и е лидер в областта си. Месечно се посещава от 270 хиляди потребители, а импресиите за същия период са над 1,7 млн. (по последни данни на Гемиус).