Българската асоциация на PR агенциите връчи тазгодишните награди
В третото издание на BAPRA Bright Awards All Channels Communication Group стана "Агенция на годината", а за "Комуникационна кампания на годината" беше избрана "Аз съм с теб" на "От-до консулт".
На официална церемония вчера вечерта браншовата асоциация на PR бизнеса – БАПРА, връчи третите награди за най-успешни комуникационни кампании и агенция в България. 17 от най-изявените международни специалисти оцениха участниците в конкурса BAPRA Bright Awards 2012. Председател на журито бе Пол Холмс, основател на The Holmes Report и най-влиятелният анализатор на PR пазари в света.
"Кампаниите тази година са на много високо ниво. Българският PR бизнес се развива изключително динамично", сподели впечатленията си Пол Холмс, който за трета поредна година е начело на журито на BAPRA Bright Awards. "Българските агенции демонстрират истинско развитие не само в оригиналността на идеите. Днес те са по-практични от всякога. Решенията им са изцяло обвързани с резултатите и всеки аспект от комуникацията е внимателно обмислен така, че да работи за постигането на максимални резултати с ограничен бюджет", допълни той.
Отличените с награди BAPRA Bright Awards 2012 в 6-те конкурсни категории са, както следва:
"Агенция на годината" – All Channels Communication Group;
"Комуникационна кампания на годината" – "Аз съм с теб" – "От-до консулт" за Roche България;
"Кампания за устойчиво развитие" – "Живей активно!" на APRA Porter Novelli за Nestle България;
"Специално събитие" – "Откриване на първия офис на Discovery Networks в България" на All Channels Communication Group за Discovery Networks;
"Иновативна кампания" – "Планета. Хора. Парти" на United Partners за Heineken;
"Кампания, реализирана от вътрешен PR отдел" – "VIVACOM Избори 2011" на VIVACOM.
"Кампаниите и агенциите, които бяха наградени, са тези, които помагат на българския бизнес да бъде по-успешен и по-етичен", коментира Александър Дурчев, председател на БАПРА. "BAPRA Bright Awards има за цел да популяризира именно етичните практики, които едновременно с това са и ефективни и смели. Международното жури на конкурса дава възможност да получим такава обективна оценка, която да ни окуражи, че българската PR професия е на верния коловоз."
Останалите отличени агенции и компании в третото издание на BAPRA Bright Awards 2012 са:
"Агенция на годината" – второ място за APRA Porter Novelli и трето – за United Partners.
"Комуникационна кампания на годината": второ място – "Живей активно" на APRA Porter Novelli; трето място за "SoulHunters" на Saatchi & Saatchi/ Publicis Marc Group;
"Кампания за устойчиво развитие": второ място – "Виж нещата отвътре" на PR Net; трето място делят Symmetric Communication, All Channels Group с проекта на SOS Детски селища и Publicis Marc Group с "Освободи интернет".
"Специално събитие": второ място за Publicis Marc Group с "Ариана аматьорска лига 2011"; трето – за APRA Porter Novelli с "Finlandia Design Show".
"Иновативна кампания": второ място за кампанията на reforma "Quiz 365", трето – за APRA Porter Novelli за "Уникален дизайн за уникална емоция".
"Кампания, реализирана от вътрешен PR отдел": второ място за Българска национална телевизия и "Малкото голямо четене", трето – за Еврофутбол с "Печелиш и помагаш".
Допълнителна информация за BAPRA Bright Awards 2012 може да откриете на bapra.bg.
Повече за БАПРА:
Българската асоциация на PR агенциите (БАПРА) е създадена през 2001 г. като представител на най-авторитетните компании за комуникационни услуги на пазара в България. За изминалите 11 години БАПРА допринася за повишаването на етичните стандарти и професионализма в сферата. Всички компании, които членуват в асоциацията, приемат Етичния кодекс, гарантират прозрачна и почтена дейност, висок професионализъм и лоялно отношение, както към клиентите, така и към своите колеги. Повече информация за асоциацията можете да намерите на bapra.bg