airberlin: Новият отдел "Guest Experience" засилва продуктовия асортимент

airberlin: Новият отдел "Guest Experience" засилва продуктовия асортимент

airberlin обнови сферата "Guest Experience" за теми относно предлаганите продукти. Отделът вече централно управлява и развива продуктовия асортимент на airberlin, като по този начин използва фирмените ефекти на взаимно сътрудничество.
 
Томас Ней, изпълнителен вицепрезидент на Guest Experience в airberlin, вече заедно със своите колеги отговаря за цялостното оформление на продуктите, както и за стандартите на обслужване за всички услуги, както на борда, така и на земята. Задълженията на дирекцията "Guest Experience" обхващат например избора на напитките и ястията, подбора на най-новите холивудски хитови филми за развлекателната системата "Inflight Entertainment", оформлението на чакалните и закупуването на количките за напитки. Нововъведения са и трите теми "Ground" (чакални, шофьорски услуги), "Cabin Standards" (процедури при обслужването на борда) и "Quality Assurance" (проверка на стандартите за продуктите).
 
"airberlin непрестанно усъвършенства обслужването си и за всеки пътник предлага подходящия продукт. При полети на дълги разстояния вече предлагаме отличен комфорт както в бизнес класата, така и в икономичната. Обслужването на борда беше разширено, дизайнът на кабините беше обновен и всички нови седалки са снабдени с монитор със сензорен екран, на който гостите могат да изберат индивидуална развлекателна програма", казва Томас Ней.
 
Награда за мениджмънт на качеството
 
През лятото на 2012 г. airberlin отново доказа високото си качество при стандартите за обслужване в рамките на редовния контролен одит на TÜV (Съюз за технически надзор). Втората по големина авиокомпания в Германия още през 2010 г. беше отличена като първа и единствена до сега авиокомпания от TÜV Райнланд за своята система за мениджмънт на качеството в сферата на стандартите за обслужване. С удостоверението от TÜV "Service Quality Managementsystem" бяха сертифицирани четири сфери за обслужване на airberlin: уеб сайтът airberlin.com с многобройните си оферти и услуги, обслужването на летището, обслужването на борда и обслужването, което авиокомпанията предлага на редовните пътници.
 
Освен това airberlin получава ежегодно повече от десет награди за обслужване и качество. Наградите могат да се видят на уеб страницата  airberlin.com под Home >Company >Our awards.
 
airberlin е втората по големина авиокомпания в Германия. Фирмата разполага с работен персонал от 9 300 служители. Всяка година airberlin получава над 10 награди за обслужване и качество. Паркът се състои от 152 самолета със средна възраст пет години, което го прави един от най-модерните паркове в Европа. Модерните реактивни двигатели на авиокомпанията са с изключително нисък разход на гориво, което допринася за дългосрочното намаляване на замърсяването от емисии от въздухоплавателни средства. Като една от най-големите европейски авиокомпании, airberlin лети до 170 дестинации в 40 страни. През 2011 г. бяха превозени над 35 милиона пътници. През декември 2011 г. airberlin влезе в стратегическо партньорство с Etihad Airways. От 20-ти март 2012 г. насам airberlin е пълноправен член на Световния съюз на авиокомпаниите oneworld®. airberlin извършва споделени полети с членовете на oneworld American Airlines, British Airways, Finnair, Iberia, Royal Jordanian, S7 Airlines и Japan Airlines.