Онлайн играта "Kamenitza – Само за снимка!" вече започна

Онлайн играта "Kamenitza – Само за снимка!" вече започна

 
 
14 ноември 2012 г., София Фотопредизвикателството "Kamenitza – Само за снимка!" вече започна, а след точно десет дни ще донесе на един щастливец чисто нов 32-инчов 3D телевизор. Главен герой в онлайн играта е 17-метровият макет на бутилка Kamenitza, а страхотната награда, която ще зарадва не само печелившия, но и всички негови приятели, може да бъде спечелена дори само с една снимка на огромната инсталация.
Във фотографското предизвикателство могат да се включат всички, които са навършили 18 години и са фенове на страницата на Kamenitza във Facebook. Задачата пред тях е да заснемат огромната бутилка, която се извисява на над 60 метра в близост до столичния булевард "Цариградско шосе" по забавен или креативен начин.
Организаторите предвиждат и опция за участие на хората, които нямат възможност да снимат на живо огромната бутилка. Предизвикателството пред всички тях е да аранжират и заснемат стандартна бирена бутилка Kamenitza 1881 някъде в своя град, така че да се постигне мащаб, подобен на 17-метровата конструкция в София. Изпълнението на задачата е възможно само след креативна игра с перспективата, а бутилките могат да изглеждат сякаш са "монтирани" на покриви, тераси, клони на дървета или естакади. Всякакви творчески похвати са добре дошли, точно както и участието на цели приятелски компании, които искат да се забавляват заедно, а и да гледат мачове и филми със страхотно качество благодарение на впечатляващата награда.
"17-метровата бутилка Kamenitza вече повече от месец привлича вниманието на софиянци и гости на града. С настоящата кампания тя вече е не само тема за разговор в столицата, но и предизвикателство за феновете в цялата страна, което не само провокира креативността им, но и може да зарадва цялата им приятелска компания с една страхотна награда", коментира Даниел Петров, бранд мениджър на марката Kamenitza в "Каменица" АД.
Участието в играта става чрез качване на снимки в специално разработеното приложение на официалната Facebook страница на Kamenitza. Фотофеновете могат да качат неограничен брой фотографии, различни по съдържание, визия и идея, като всяка от тях увеличава шанса им за печалба. Играта продължава точно до 23 ноември, а три дни по-късно една от всички качени в приложението визии ще бъде избрана чрез томбола в присъствие на нотариус и ще донесе на своя автор страхотната награда – 32-инчов 3D телевизор Samsung UE-32D6000.
Повече информация за "Kamenitza – Само за снимка!" можете да намерите на официалната страница на марката във Facebook, където вече е достъпно и приложението за участие в играта.
За "Каменица" АД:
"Каменица" АД е водеща пивоварна компания в България, част от A Molson Coors Company. "Каменица" АД е единствената българска компания, която съчетава трите пивоварни традиции - белгийската, немската и чешката. Портфолиото й включва както местните марки Каменица, Астика, Бургаско пиво, Славена, така и водещите световни марки Stella Artois, Beck’s и Staropramen. Компанията оперира с две пивоварни в Пловдив и Хасково. Общият брой на заетите в дружеството възлиза на около 680 работници и служители и с това компанията е и най-големият работодател в бирената индустрия. За последните четири години "Каменица" АД е инвестирала повече от 68 млн. лева, по-голямата част от които са вложени в пивоварните в Хасково и Пловдив.
За Molson Coors Brewing Company:
Molson Coors Brewing Company е водеща глобална пивоварна компания, която предлага изключителни брандове на почитателите на бирата в целия свят. Компанията произвежда и продава портфолио от водещи примиум марки като Coors Light, Molson Canadian, Carling, Staropramen, Blue Moon, и Cobra - в Северна и Южна Америка, Европа и Азия. В Канада компанията оперира чрез Molson Coors Canada; в САЩ – чрез MillerCoors; във Великобритания и Ирландия – чрез Molson Coors UK; в Централна Европа – чрез Molson Coors Central Europe, а извън тези пазари - чрез Molson Coors International. Molson Coors е включена в Индекса за устойчиво развитие на Dow Jones (Dow Jones Sustainability Index), като непрекъснато търси нови възможности за оптимизиране в сферата на корпоративната отговорност. За повече информация посетете корпоративния уебсайт на компанията.