"Рефан" дава шанс на малия бизнес
Четвъртото специализирано изложение за франчайзинг, проведено в столицата, връчи приз на "Рефан България" за брилянтната иновативна идея да събере цялата парфюмерийна и козметична продукция на марката на минимум площ.
С плакет и грамота бе отличен управителят на "Рефан" Ангел Попов за работещия франчайз модел за успешен бизнес - компактният щанд на "Рефан", който се нуждае само от 3 квадратни метра търговска площ. Същевременно в кокетния малък специално оборудван бутик ще могат да се сместят 60 разновидни ухания, като остане достатъчно място и за най-продаваната козметика.
Концепцията е проста за финансиране и изпълнение. Заради това в дните на изложението щанда на "Рефан" бе отрупан от желаещи да стартират своя успешен бизнес.
И ако досега чрез своите икономичски и търговски идеи фирма "Рефан" даваше ежегодно шанс на 2000 български семейства да развиват личен семеен бизнес, то сега техния брой значително ще нарасне.
Кокетен "Рефан мол" може да се изгради на малка търговска площ със скромни финанси. Дали идеята ще намери приложение и зад граница, където "Рефан" разполага с над 200 франчайзинг магазина в 80 държави на 5 континента?
Най-вероятно новият бизнес модел ще проработи и зад граница, като даде шанс за успешен бизнес на хиляди семейства не само у нас, но и зад граница, което наистина заслужава награда.