Фондът LAUNCHub обяви шест български компании получили инвестиции до 200 000 Евро

На живо
Заседанието на Народното събрание

Фондът LAUNCHub обяви шест български компании получили инвестиции до 200 000 Евро

Фондът за рисково финансиране LAUNCHub обяви имената на шест компании, получили т.н. SEED финансиране до 200 000 Евро, а именно Coherent Labs, DeskGod, Imagga, iMediaShare, Rankur и StorPool. Основаните в България компании са с насоченост към чужди пазари и се характеризират с факта, че техните продукти и услуги вече се радват на първи добри резултати – брой потребители или клиенти, приходи или друго.
Представители на фонда обявиха и началото на т.н. Прозорец за кандидатване за т.н. Acceleration финансиране от 30 000 евро срещу дялово участие в компанията. До 6 януари 2013г. предприемачи от България и региона могат да представят своите проекти в сферата на Информационните и комуникационни технологии чрез попълване на онлайн въпросник. Освен финансиране, одобрените екипи участват и в менторската програма на LAUNCHub, която цели да осигури по-бърз растеж на компаниите, чрез споделяне на опит и откриване на нови партньорства. При одобрение за тази Акселераторската програма и постигане на бързи резултати, стартиращите бизнеси могат да получат и последващо финансиране до 200 000 евро, какъвто именно е случая и с една от обявените шест компании - Coherent Labs.
***
Информация за SEED инвестициите на LAUNCHub:
Coherent Labs
Coherent Labs предлага иновативни решения, насочени към разработчиците на компютърни игри. Компанията разработва софтуерно решение, което позволява
използване на готови уеб компоненти, които могат да се имплементират директно в дадена игра и така спестява време, усилия и средства. Софтуерът е базиран на модерни уеб технологии и улеснява изграждането на интерактивнa и впечатляващa визуализация, подобрява работните процеси и позволява на дадения бизнес да се съсредоточи върху забавлението за своите играчи.
DeskGod
DeskGod е софтуерна услуга (т.н. SaaS), която помага на компаниите, които развиват основния си бизнес в интернет да ангажират своите потребители и да ги превърнат в лоялни клиенти чрез уеб инструменти за маркетинг и продажби (т.н. Market automation). Базирано на облачните технологии, интергираното решение позволява управление на всички етапи, през които даден посетител преминава преди да пристъпи към употребата на платена услуга. Това става възможно чрез функции за анализ на трафика (локация, честота и др.), ангажиране на потребителя (чат в реално време и др.) и комуникационни кампании за изграждане на лоялност (имейл маркетинг, обратна връзка и др.).
Така, DeskGod.com решава проблем, заради който близо 80% от стартиращите компании с електронен бизнес фалират още през първата си година.