Novotel София е част от иновативната стратегия на Accor за онлайн резервации през мобилен телефон

Novotel София е част от иновативната стратегия на Accor за онлайн резервации през мобилен телефон

Резервации за Novotel София вече се приемат през новото мобилно приложение на accorhotels.com. Accor представи иновативната си стратегия, която предлага на клиентите на веригата подобрени, по-ефективни и оптимизирани приложения за онлайн резервации за всички видове мобилни устройства.
Клиентите могат да резервират стая в Novotel София, както и в който и да е от останалите 3 500 хотели от групата навсякъде и по всяко време. Те могат да задават автоматично местоположението си, да разглеждат предложенията в реално време и да получават пълна информация за дадения хотел. Приложението е подобрено, за да осигури на клиента по-добра функция за търсене, с по-удобен дизайн за потребителя, видеоклипове от всеки хотел, фотовизуализации и достъп до резервации.
Продажбите чрез мобилни резервации са нараснали 20 пъти за последните четири години. През 2012 г. мобилните приложения на Accor се радват на над 10 млн. уникални посетители.
Аccorhotels.com е достъпен за операционните системи Android, iPhone и BlackBerry и е преработен така, че да е по-лесен за употреба и да се ползва от над 7500 модели мобилни устройства, поддържащи интернет услуги.
"Нашите мобилни решения дават възможност на клиентите ни да намерят хотел при каквито и да било обстоятелства на най-добра цена, с безупречна система за сигурност при онлайн транзакциите, без неприятни изненади, като могат да използват упътванията за най-кратък маршрут", споделя Изабел Бирем, старши вицепрезидент "Директни продажби" в Accor. "Пускането на това ново мобилно решение е първият етап на ефективната ни мобилнa стратегия и ще ни помогнe да развием още по-силна връзка с нашите клиенти".
Приложението accorhotels.com е проектирано:
- така, че потребителите да имат пълна сигурност, че ще намерят хотела си при каквито и да било обстоятелства – има няколко различни метода за търсене на хотели, включително и при извънредни ситуации (възможен е и офлайн достъп):
· с помощта на интерактивна карта с планиране на маршрута
· чрез видеовизуализация на хотела
· чрез функция за географското местоположение - за резервации в последната минута
· чрез директно въвеждане на желаната дестинация
· чрез използване на историята на последните търсения или реални резервации.
- за по-голяма прозрачност – потребителите получават цялата необходима информация, за да направят резервация: могат да разглеждат 10 000 хотелски снимки, както и да получат информация за всички услуги на хотела.
- за пълна сигурност при онлайн транзакциите – мобилните сайтове използват познатата сигурна система за плащане от традиционната версия на accorhotels.com.
Този нов канал за резервации дава на клиентите на accorhotels.com гаранция за най-добрата възможна цена, отстъпки за членовете на програмата за лоялност Le Club Accorhotels, и е на разположение на 15 различни езика.

За Accor
Accor, водещият световен хотелски оператор и пазарен лидер на европейския пазар, присъства в 92 страни с повече от 3 500 хотела и 450 000 стаи. Accor разполага с широка гама от марки хотели – от луксозен до бюджетен клас. Разпознаваеми и ценени по целия свят заради предлаганите качествени услуги са хотелите от семейството на Accor: Sofitel, Pullman, MGallery, Grand Mercure, Novotel, Suite Novotel, Mercure, Adagio, ibis, ibis Styles, ibis budget и hotelF1.
С над 160 000 служители по целия свят, групата Accor предлага на своите клиенти и партньори 45 години ноу-хау и опит.