3 причини да изберете персонализация на печатни материали

3 причини да изберете персонализация на печатни материали

Един от най-добрите начини да зарадваш някого е като му поднесеш нещо лично и само за него, а какво по-лично от името и снимката ти. Именно такъв материал получиха присъствалите на Open Days, организиран от Българската асоциация за съвременна графика и печат (БАСГП) в Интерпред. Двудневното събитие, което се проведе през месец март, беше фокусирано върху рекламното производство и начините да се печели от него.
Коника Минолта демонстрира цялостно решение за персонализация, подходящо за рекламни агенции, маркетинг отдели и печатници - цветната дигитална система bizhub PRO C6000L, черно-бялата bizhub PRO 1052 и софтуера за персонализация PrintShop Mail. Посетителите имаха възможността да видят как се отпечатват персонализирани писма, брошури, календари и други маркетингови материали – бързо и лесно.
Освен представяне на свои решения, Коника Минолта организира картинг състезание за любителите на високи скорости. Най-бързите трима участници получиха купи и медали, специално изработени за събитието, но и ваучери за безплатни отпечатъци в шоурума на Коника Минолта. Най-големият подарък, обаче, се оказа личният бюлетин от събитието, което всеки участник получи от Коника Минолта. На картинг състезателите бе посветена лична страница с техни снимки от състезанието.
"Персонализацията помага на бизнеса да увеличи успеха на маркетингови кампании и да привлече нови клиенти", споделя Иван Иванов, Консултант Производствен печат в Коника Минолта. "Директният маркетинг е сред най-благодатните начини за комуникация по отношение на творчество - могат да се използват различни материали, да се включат различни сетива – например обоняние. Освен по-висок процент на отговор в сравнение с безадресната реклама, персонализацията гарантира по-дълъг живот на материала. Рядко хората изхвърлят нещо, на което е изписано името им и съдържа тяхна снимка.", добавя Иван Иванов.

За БАСГП
Българската асоциация за съвременна графика и печат (БАСГП) е доброволно, неправителствено и независимо сдружение на производители на сито, дигитален, текстилен и други видове печат, на производители и доставчици на оборудване, технологии и консумативи за такъв печат, и други свързани дейности.
Повече за Коника Минолта Бизнес Солюшънс България ЕООД
KONICA MINOLTA E СВЕТОВЕН ЛИДЕР в производството на цветни многофункционални устройства за офиса, с дългогодишен и утвърден опит в глобален мащаб.
В компанията работят над 35 600 служители, а продуктите и услугите ни се предлагат в 14 000 търговски и сервизни центрове в 64 държави по цял свят.
Коника Минолта Бизнес Сoлюшънс България е част от глобалната мрежа на компанията - клиентите в България, както и компании от европейски или световен мащаб, могат да разчитат на унифициран подход при осъществяването на проекти.
Коника Минолта е пазарен лидер в България. Компанията е силно фокусирана в областта на решенията за печат за малки, средни и големи компании. Компанията е търговско дружество, регистрирано в България и директен вносител на техника, а не представителство, като по този начин поддържа складови наличности, които осигуряват едно от големите предимства на компанията – да прави директни доставки на техника в България.
Компанията разполага със собствена и партньорска структура, с която се осигурява национално покритие, като се следват европейските стандарти за качество на Коника Минолта. Екипът на Коника Минолта Бизнес Сoлюшънс България изготвя цялостни, индивидуални решения за печата и електронните документи в съвременния офис, както хардуерно, така и софтуерно внедряване и изпълнение на завършена печатна инфраструктура.
Коника Минолта е лидер на пазара на цветните А3 многофункционални устройства у нас по данни на швейцарската компания Infosource, изследваща ИТ пазара в България.