GLOBUL подкрепя образователната инициатива "Училище на бъдещето"
GLOBUL ще подкрепи националния образователен конкурс "Училище на бъдещето", насочен към ученици от 5-ти до 12-ти клас. Конкурсът се организира от фондация "Заедно в час" и Forbes България в рамките на съвместния им проект за развитие на българското образование.
Участниците в конкурса имат възможност да споделят своята представа за това как би изглеждало училището на бъдещето и какво е необходимо да се промени в досегашния модел на обучение. Те могат да изразят идеите си в свободна форма – есе, рисунка, песен, видео клип и др. Най-креативните творби ще бъдат изложени в столичния търговски център The Mall в периода 10-19 май, 2013 г., а авторите им ще получат специални награди от организаторите на проекта.
Проектът "Училище на бъдещето" ще завърши с образователен форум, който ще се състои на 23 май в София. По време на отворената дискусия, експерти от сферата на образованието ще обсъдят предложенията на младите участници в конкурса и ще отличат най-добрите сред тях.
Партньорството между GLOBUL, фондация "Заедно в час" и Forbes България датира от 2012 г., когато операторът подкрепи първата по рода си конференция, свързана с осигуряването на равен достъп до качествено образование за всяко дете в България.
GLOBUL e търговската марка, с която Космо България Мобайл ЕАД предлага мобилни телекомуникационни услуги в България. Компанията е 100% собственост на COSMOTE, мобилния оператор с най-широко присъствие в Югоизточна Европа. Към края на 2012 г. GLOBUL има 4,5 милиона потребители, услугите на компанията са достъпни за 99.98% от населението на България и на 99.48%от територията на страната, а UMTS мрежата на компанията покрива 94.81% от населението на страната. В GLOBUL и GERMANOS в момента работят над 2,400 специалисти. Към края на 2012 г. абонатите на COSMOTE Group са 20.4 милиона в страните от Югоизточна Европа.