КОТРА София финализира успешно годината с инициативата Еxport Marketing Mentoring
КОТРА – Корейска Агенция за Насърчаване на Търговията и Инвестициите и Търговска секция към Посолството на Република Корея, организира успешно единствения по рода си конкурс за практически маркетинг в България под наслов Export Marketing Mentoring. Финалната фаза на конкурса се състоя на 13 декември 2013 в столичния хотел Шератон.
Студентите от Центърa по кореистика към Софийски Университет "Св. Климент Охридски" имаха възможността да придобият реална представа за понятието маркетинг, като работят по позиционирането на определни корейски продукти и брандове на българския пазар под зоркото око на своите ментори. В продължение на месец и половина сформиралите се отбори вложиха изключително старание в проектите си, а мениджърите на КОТРА се превърнаха в техни ментори и ги напъстваха.
На специална церемония на 13 Декември 2013 в х-л Шератон шестте студентски екипа представиха своите презентации пред компетентно жури от практици в областта и партньори на КОТРА. Г-н Стоян Боев, Управител на "Интерконсулт България", и г-н Калин Дамянов, Управител на "IND Commerce", бяха напълно безпристрастни и безпогрешки в преценките си. Те наградиха най-добрите три отбора за положените усилията.
Престижното първо място и похвалите на журито спечели отбор "Спътник", представил иновативна маркетингова стратегия за успешно позициониране на корейски бранд козметика. Второ място зае отбор "MarkeTHINK" с проект за промотиране на дентални продукти, а третото място отиде при отбор "Ракета" с разработка за LED продукти.
КОТРА София се ангажира да демонстрира все така активно корпоративната си социална отговорност и през 2014 година.