Позитивният PR и ползите от него

Позитивният PR и ползите от него

 
 
Национална медийна кампания Spechelime.com заложи на позитивният ПР още при своето планиране, организиране и най-вече, при провеждането, което стартира на 21 април и ще приключи на 17 юни 2014 г.
Ползите от изграждането на позитивен имидж посредством онлайн реклама и чрез специално разработеното уеб приложение са налице.
Нека да видим какво представлява ПР-ът и какъв е ефекта от него.
Какво прави една реклама наистина ефективна? Това да се отличава категорично от останалите. А когато е съчетана с точно формулирано послание, тя достига до потребителите, като по този начин не само продава продукта, но и оформя добрия облик на бранда като цяло.
Хората се пренаситиха от гръмки фрази без съдържание; от заповедни послания от типа "вземи" и "купи"; от забавни дълги истории, които не рекламират нищо и позиционирането на продукта стои като кръпка.
Потребителят не е глупав. Нито е некадърен, нито е стадо, което може да бъде водено за носа само заради добрия ПР. Особено когато агресията в рекламата е тенденциозна и право пропорционална на липсата на съдържание.
Потребителят е емоционален. Именно върху това се опитва да залага рекламодателят в днешни дни. Но това е нож с две остриета, тъй като може да отблъсне и то перманентно.
Потребителят цени времето си. За да бъде привлечен, трябва или да е убеден от конкретните ползи за него или да се забавлява. А най-добре и двете.
Позитивен имидж не се гради само по отношение на потенциалните клиенти. Името на компанията трябва да е символ на стабилност и доверие в лицето и на партньорите, и на конкуренцията, и на обществото, дори.
Изграждането на позитивен имидж, обаче, е дълъг процес, подчинен на строга бизнес стратегия, защото е свързан с доверието. А доверие се печели трудно. Рядко се среща този тип ПР, защото множество фирми бързат да продадат своя нов продукт сега и на всяка цена.
Но това позволява на компании, които залагат на доброто си име в дългосрочен план, да се отличат. Защото не са еднодневки и защото предлагат нещо което има истинска стойност, а не просто цена.
Най-важната от целите, които си постави национална медийна кампания Spechelime.com е именно позитивния имидж, осъществен не само чрез масирана реклама, но и чрез пряка среща между потребителите и фирмите.
Запознайте се с фирмите, които се включиха на първи етап, още със старта на онлайн-играта, както и с наградите, които предоставят:
Метанстанция Акта - 3 бр. по 15 кг метан и 1 бр. GPS - Navon N490 Plus, iGO8
Медицински център Свети Димитър - 3 бр. прегледи с 4D ехограф и 30 бр. Онко-гинекологични прегледи с 30% отстъпка
Бензиностанция Тип ООД - 10 бр. по 50 л. гориво
Техно-Пласт ООД - 1 бр. Таблет SAMSUNG GALAXY TAB
Строителна компания Харбич - 1 бр. Samsung Galaxy S4
Термовато ЕООД - 1бр. Таблет Леново A1000L
Рекламна агенция Business-Europe - 1. бр. заснемане и изграждане на видео презентация, 1 бр. изграждане и първоначална оптимизация на уеб сайт и 1 бр. маркетингово проучване
Total IT Ltd. - 1 бр. изграждане на уеб сайт
Педиатър д-р Симеонка Цацова - 5 бр. клинични прегледи за деца
Куриерска компания Рапидо - 1 бр. телевизор Samsung UE-40F6100, 40"
Дермодрин - Алергия - 1 бр. СПА уикенд за двама в комплекс Катарино
Playground - 8 бр. ваучери по 50 лв. за игрите, боулинга или бара, по избор
Playkids - 2 бр. ваучери за едноседмичен безплатен престой
Skypark - 2 бр. карти по 40 лв.
Техтрейд България - 1 бр. пералня Miele
Grupovo.bg - 1 бр. 5-дневна семейна почивка на море; 1 бр. уикенд за двама в Банско; 1 бр. уикенд за двама в Слънчев Бряг
Харесайте си награда и играйте за нея на адрес: spechelime.com
Любомира Попова, Business-Europe