Как бизнесът да достигне клиентите си?

Как бизнесът да достигне клиентите си? Като отиде при тях - буквално.
Как? Като му изпрати свой представител маркетолог, който да го впечатли с невероятните ползи от своя продукт или услуга? Или ако му изпрати атрактивно изглеждаща промоутърка с невероятна оферта?
Не и пак не. Просто е - трябва да стигне до него в най-прекия смисъл на думата.
Защото какво прави потребителят напоследък? Разглези се - иска нещо повече, нещо ново, уникално. И го получава, за да е доволен. Защото само доволният потребител развързва кесията. Прозаично, но факт. За предпочитане онлайн - без усилия, забавно, но информативно. Даже, ако е като игра, ще е супер, по възможност - с награди. Която не лъже, изчистена е и ясна, с обявени правила, създатели, рекламодатели, партньори, награди. Като Spechelime.com
Какво да направи бизнесът при това положение?
Не да следва неговото движение, както правят най-успешните брандове в момента (догониха потребителите си в Интернет, после в Социалните мрежи, сега и в YouTube).
Не и да води, както успоредно с това правят успешните брандове (това го правят всички марки, само че по-малките успяват да достигнат само битовото ниво на развитие на потребителя). Под води се има предвид да натрапва измислени потребности, които само неговият специален продукт покрива, в сравнение с обикновените такива.
Интернет е платформа, в която всичко става ясно на мига и то по-разголено от царя с новите му дрехи. Интернет е мястото, на което не можете да контролирате информацията за своя имидж. Дори да имате много силни ПР-и. Защото потребителите отдавна не вярват на ПР. Те говорят помежду си и говорят за Вас - по форуми, блогове и социални мрежи.
Нима единственото, което Ви остава е да поддържате добрия имидж на фирмата си?
Не - единственото което трябва да направите е да се включите в разговора. Чисто човешки. Не от позицията на бизнесмен, а от позицията на бранд, чиито продукти се създават от истински хора, с истински лица, преследващи истинска кауза. Същите, каквито са неговите клиенти, но от другата страна на сделката. Не се правете на големи, опитни и безпогрешни. Покажете, че сте лоялни, загрижени и истински. Покажете, че успоредно с желанието да печелите имате истинска кауза и приобщете клиента към нея.
Последните тенденции за минимализъм в рекламата идват и оттам, че на потребителя му писна от гръмки фрази и кухи епитети. Свикна да го търсят. И го изисква.
Обикновено получава СПАМ. Но понякога се появява нещо различно, забавно и лесно, точно като за него. Искрено, без гръмки фрази, но достатъчно мащабно, за да завладява. Да грабне, без да подканя "грабни". Да дава, без да командва "вземи". Да носи посланието в себе си (или така модерния напоследък call-to-action), без текста към него да е назидателен.
Например Spechelime.com - онлайн игра с награди в подкрепа на малкия и среден бизнес - кратко и точно заглавие, информативно и честно послание. Това е разработка, която е симбиоза между последните маркетингови тенденции и ясните очаквания на потребителя, който не иска и не трябва да бъде разочарован.
Искате ли да бъдете част от това? Смятате ли, че бизнесът Ви е с достатъчно солидни позиции и не заслужава да се разраства?
Какъвто и да е Вашият отговор, е сигурно едно - клиентът Ви иска бизнеса Ви да расте. Той се нуждае от партньор, чиито продукти са синоним на качество, не защото така пише в сайта му, а защото вярва на този бранд като част от личния си опит и от опита на хиляди други потребители, които също не са били подвеждани.
Ако сте собственик на фирма, който чете тези редове, вече отдавна ще се е породил въпросът - и какво ще спечеля аз от това? Ако искате да Ви изброяваме цифри, статистики или да определим цената на имиджа Ви - заповядайте в офиса ни.
Но ако сте собственик на бизнес с концепция за неговото развитие, ще знаете защо си заслужава да станете част от това. Защото кампанията тече, много от участващите рекламодатели вече имат своите потенциални клиенти, много от тях спечелиха доверието им с таргетирана реклама достигнала да точния човек, много от нашите партньори повишиха трафика в сайта си и броя на последователите си в социалните мрежи... И това е само началото.
https://spechelime.com/ - играйте или участвайте като рекламодател, давайки награда!